LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energiedirect verandert contract

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
wzijst
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2013 17:20

Energiedirect verandert contract

Ongelezen bericht door wzijst »

Ik werd gebeld door Eneco, mijn huidige energieleverancier: "Jammer dat u het contract met ons hebt opgezegd, wij hebben een leuk aanbod". Ik had mijn contract helemaal niet opgezegd en wist van niets. Blijkt dat ik per ik november overgestapt zou zijn naar EnergieDirect. Ik wist van niets! EnergieDirect: "Oh, dan is er iets mis gegaan met de aanmelding van iemand anders". Ik: "Hoe weet die ander dan mijn telefoonnummer?" ED: "Kan ik in het systeem niet zien". Ik: "Wie is die ander dan? ". ED: "Mag ik u niet zeggen". Dus een volstrekte vreemde kan mijn energiecontract opheffen en mij een andere leverancier aansmeren, zonder dat ik daar iets over te zeggen krijg. Hoe kan dit? Zijn er meer mensen die dit ervaren hebben?

energie:direct
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 jul 2010 10:52
Locatie: Best
Contacteer:

Re: Energiedirect verandert contract

Ongelezen bericht door energie:direct »

Beste meneer, mevrouw,

Naar aanleiding van je klacht hier op het forum, over de overstap, reageer ik graag als volgt:

Wanneer je je (klant) gegevens in een e-mail naar ons stuurt, kijk ik graag wat ik voor je kan doen.
Deze gegevens kun je sturen naar [email protected].

Ik kan voor je kijken wat er fout gegaan is. Ik neem indien gewenst even contact met je op hierover.

Ik help je graag verder.

Met vriendelijke groeten, Lisette van energiedirect.nl

Gesloten