LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon oplichtingscampagne

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
peter0269
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2009 19:18

Nuon oplichtingscampagne

Ongelezen bericht door peter0269 »

Ik wil iedereen even waarschuwen. Nuon is gestart met een van deur tot deur actie bij hun klanten. Ze gaan bij mensen langs die bijvoorbeeld alleen stroom afnemen en verzoeken dan om niet over te stappen naar een andere leverancier. Als je dat niet doet krijg je korting op het product dat je op dat moment van Nuon afneemt. Wel moet je even tekenen dat je inderdaad niet overstapt. Wat blijkt nu, zonder dat je het weet blijk je getekend te hebben voor een contract waarin alle leveringen zoals gas etc ook via Nuon gaan lopen. je stapt dus voor alles over na de Nuon Dit wordt niet verteld. pas dus allen op !!

spiegel
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2009 19:46

Re: Nuon oplichtingscampagne

Ongelezen bericht door spiegel »

:?: :?: vandaag kwam er iemand van de NEM aan de deur die vertelde mij dat de NUON is over genomen. dit wist ik al vertelde ik hem toen zei hij tegen mij dat hij in opdracht van de NEM kwam om mij een beter aanbod te doen als hun mijn administratieve handelingen mochten overnemen dit scheelde mij heel veel euro's per jaar ik vroeg aan hem een folder waar dit op stond die ik kreeg ik pas als ik het formulier ondertekende ik vertelde hem dat ik dit erg raar vond om eerst iets te tekenen als ik het voor die tijd niet mocht lezen hij zei maar mevrouw als u er na het lezen van af wilt kunt u morgen gewoon ons op bellen en dan verscheuren wij dit formuliertje wat een rare manier van handelen zeg ze zijn bij ons de hele straat af geweest ik ben benieuwd wie hier in getrapt is hij vertelde mij ook dat ik via de site van de vara en kassa kon kijken dat ze als bedrijf heel goed staan beschreven nou ik kijken ik kan er niks over vinden wie heeft hier nog meer ervaring mee want volgens mij klopt dit van geen kanten

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Nuon oplichtingscampagne

Ongelezen bericht door D1RK »

De voorwaarden van de NEM staan online en de klachten hier gaan niet over het product maar de manier van verkopen.

Teken nooit iets aan de deur (eerste) en geloof geen mooie praatjes over voordeel.
Vaak is online meer voordeel te vinden dan U van deze aan de deur kreeg aangeboden.

Deze verkopers willen een handtekening en krijgen dan provisie, dat U later met problemen zit maakt niets meer uit, want zij hebben de winst binnen.

Twijg
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 jan 2009 21:15

Re: Nuon oplichtingscampagne

Ongelezen bericht door Twijg »

@ spiegel:

Je moet even kijken op het NEM forum. Daar staan 105 pagina's met klachten over deze maatschappij! Als je de laatste 10 pagina's leest weet je al genoeg. Nooit overstappen!

Twijg
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 jan 2009 21:15

Re: Nuon oplichtingscampagne

Ongelezen bericht door Twijg »

@spiegel,

Zet je klacht ook even op het forum over de NEM, dan kun je ook andere mensen waarschuwen!

Gesloten