LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxio maakt afspraken, maar houd zich er niet aan!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Plukkie44
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 apr 2014 20:50

Oxio maakt afspraken, maar houd zich er niet aan!

Ongelezen bericht door Plukkie44 »

Mijn man is in Februari 65 geworden (Jippie), nu is de regel dan zo dat je 2 maanden geen AOW krijgt, maar in Februari kwamen we er achter dat het in totaal 3 maanden is, dus ook Oxio gebeld, nu had ik het met diegene die ik aan de telefoon kreeg de afspraak gemaakt dat ik dan een maand later zou betalen tot we die ene in konden halen incl. de € 40,00 administratie kosten, en dat ik dan de volgende als we voor de 23e zou betalen alleen een herinnering zouden krijgen en geen adminstratie kosten.
Vandaag de 23e, en was net van plan om de rekening te gaan betalen, stond al klaar bij de bank, en loop even naar beneden omdat de post net was gekomen, wat schetst mijn verbazing dat er een brief van Oxio bij zat, met een herinnering en € 40,00 administratie kosten, direct de telefoon gepakt krijg ik een medewerkster aan de telefoon die mij uitgebreid verteld hoe dat bedrag zo hoog was gekomen, ik probeer haar te vertellen dat ik gebeld had omdat ik niet meer onkosten wou hebben, en dat dit de beste oplossing was voor ons, maar kreeg geen kans om het verder uit te leggen omdat ze mij continu wou uitleggen dat er een achterstand was, ja dat wist ik, het ging mij om die € 40,00 die er al bij zat en mij was verteld als ik de 23 betaalde geen € 40,00 administratiekosten kreeg, heb haar op laatst maar weg gedrukt omdat ik mijn standpunt bij haar niet kwijt kon.
Is dit normaal bij Oxio, iemand wil je helpen en de volgende maand iemand anders die je tegenwerkt, en niets meer weet??

stofzuigertje

Re: Oxio maakt afspraken, maar houd zich er niet aan!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Lees je verhaal eens goed....

1e voor de 23 ste betalen...

2e op de 23 ste betalen....

en 1 dag te laat = €40,- extra...

U had vooraf enkele jaren moeten sparen omdat U wist dat dit eraan kwam of ergens lenen bij Sociale dienst of pensioenfonds en nu niet achteraf klagen.

Ik krijg straks nog langere periode en doe daarom nu al zuinig aan, en dat ik daar mee de Nederlandse Economie beschadig door niets uit te geven is niet mijn maar een VVD probleem.

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: Oxio maakt afspraken, maar houd zich er niet aan!

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Plukkie44 Het is erg vervelend als men zich niet aan zijn woord houdt. Als je je postcode/huisnummer of klantnummer via [email protected] doorgeeft dan kijken we het graag voor je na. Gr. Leonie

Plukkie44
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 apr 2014 20:50

Re: Oxio maakt afspraken, maar houd zich er niet aan!

Ongelezen bericht door Plukkie44 »

stofzuigertje schreef:Lees je verhaal eens goed....

1e voor de 23 ste betalen...

2e op de 23 ste betalen....

en 1 dag te laat = €40,- extra...

U had vooraf enkele jaren moeten sparen omdat U wist dat dit eraan kwam of ergens lenen bij Sociale dienst of pensioenfonds en nu niet achteraf klagen.

Ik krijg straks nog langere periode en doe daarom nu al zuinig aan, en dat ik daar mee de Nederlandse Economie beschadig door niets uit te geven is niet mijn maar een VVD probleem.
Ik heb mijn verhaal heel goed geschreven, en als U ook over een aantal jaren aan de beurt bent voor hetzelfde verhaal, zou ik maar heel erg zuinig zijn, en niet meer gaan eten, want er is ook nog een belastingdienst die je aan het eind op je dak krijgt met een mooie rekening.
Het geld waar je dan voor spaart is dan mooi weg!!

Plukkie44
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 apr 2014 20:50

Re: Oxio maakt afspraken, maar houd zich er niet aan!

Ongelezen bericht door Plukkie44 »

Het probleem is opgelost, dankzij Leonie, bedankt nogmaals :D

@stofzuigertje, neem mijn boze reactie niet kwalijk, maar die brief was de 21e verstuurd, en ik had inderdaad hiervoor een ook een mail gestuurd naar de VVD, waar ik uiteraard nog geen reactie op terug heb gekregen.
U had een vooroordeel, want u kon niet beoordelen hoe het hier bij ons is verlopen!!
Maar nogmaals mijn excuses voor mijn boze reactie.

Gesloten