LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oxxio particulier en ondernemer

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
bianca4272
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2011 12:09

oxxio particulier en ondernemer

Ongelezen bericht door bianca4272 »

Ook ik heb een jaarafrekening gekregen in september. Aangezien wij ook een eigen bedrijf hebben had Oxxio ons in 2009 benaderd om over te stappen naar het ondernemers account.

Prima scheelde ons toch enkele euro per maand. Alles is geregeld heb contract en alles gekregen en we dachten dat alles wel geregeld zou zijn maar helaas........

Toen kwam de jaar afrekening en wat blijkt. Wij hebben gewoon niet betaald volgens Oxxio dus ze incasseerde de rekening a €704.00 tuurlijk klopte dit niet want we betaalde gewoon onze maandpremie van 150.00 . Maar dat vergat Oxxio maar even. Bedrag is terug gehaald door ons en we hebben gebeld met uitleg en al.

Volgende jaarafrekening klopte weer niet nu de verkeerde tarieven. Ik had de contracten nog gefaxt omdat wij niet als ondernemer bekend zouden zijn.

Wij hebben dus ook 2 clientnummers maar het blijkt nog al moeilijk te zijn deze te combineren. Of overzetten van de een naar de ander. Tot op heden hebben wij dus na 3x storneren van ons geld niks meer vernomen dus ik denk dat ze het allemaal wel prima vinden daar.

Een advies kies never nooit voor Oxxio want ze snappen er daar allemaal niks van.

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: oxxio particulier en ondernemer

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste bianca4272,

Vervelend dat er zoveel mis is gegaan. Ik wil de zaak graag voor u uitzoeken. Daarom wil ik u vriendelijk verzoeken uw klantnummers door te geven via [email protected].
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Fabienne
De Oxxiomedewerker

angelbright
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 sep 2007 16:38

Re: oxxio particulier en ondernemer

Ongelezen bericht door angelbright »

Beste bianca4272,

Wees blij dat je van dat *%$#@ bedrijfje af bent!!!

Oxxio is er alleen op uit om je geld uit je zakken te kloppen

Het zijn oplichters eerste klasse

Mijn advies;

GA NOOIT IN ZEE MET OXXIO, ZE ZULLEN JE HET LEVEN ZUUR MAKEN!

onrecht bestrijden
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 jan 2011 09:40

Re: oxxio particulier en ondernemer

Ongelezen bericht door onrecht bestrijden »

ik ben sinds een jaar client bij oxxio, en heb een voucher gekregen die verrekend zou worden aan het eind van het eerste jaar, leek een goede aanbieding, wat blijkt nu, ik moet gas ruim 1100 euro bijbetalen, krijg nog niet de jaarafrekening van de stroom, na een tel, blijkt dat de verwerking jaarafrekening stroom tot ongeveer maart kan duren, maar dat medewerker wel kan aangeven dat dit bedrag waarschijnlijk hoog genoeg is om de gas mee te verrekenen, in afwachting van de jaarafrekening stroom, heb ik een schikking geregeld van 160 maandelijks, daar kan oxxio dan mooi de rente van trekken, tot uiteindelijk de jaarafrekening komt, ik zie in dit forum dat dat verekenen wel erg veel voor komt, waar is oxxio in godsnaam mee bezig?
Ik ben van plan naar de geschillencommisie te stappen, als de jaarafrekening niet snel komt, als blijkt dat ik recht heb op teruggave, dan mag ik wachten, echter
de betaling maandelijks mag wel direct aanvangen!

Gesloten