LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen verwarming/energiewacht

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Lisetjuh_90
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2012 19:20

Problemen verwarming/energiewacht

Ongelezen bericht door Lisetjuh_90 »

Ik bel als sinds afgelopen maandag naar de energiwacht. Mijn woonkamer verwarming knop was eraf gebroken en is woensdag nieuwe opgezet. Maar sindsdien doet hij het nog steeds niet zoals het moet. warm worden, woonkamer verwarmen. Ik heb niets anders gedaan dan ze aldoor proberen te bereiken dat was al lastig. Gisteren van half3 tot kwart over 8 thuis in de kou gewacht. de monteur kon weinig doen omdat het blok verwarming is. Tussendoor was ik ergens anders, omdat het niet te doen is thuis.
Ik heb dit huisje net sinds 13januari en vanaf begin al problemen met de verwarming.
Staat scheef, zit ene knik in. Vanavond weer gebeld naar de energiewacht na een tijdje aan de lijn te hebben gehangen eindelijk iemand aan de lijn. Iemand langskomen had geen zin want kon niets doen omdat het blokverwarming is... Ik wordt morgenvroeg pas terug gebeld.. Dus eerst nog even in de kou zitten...

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Problemen verwarming/energiewacht

Ongelezen bericht door ciske »

Is het een huurhuis? zo ja dan de woningbouw bellen, in dit weer mag iemand niet in de kou blijven zitten.

Lisetjuh_90
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2012 19:20

Re: Problemen verwarming/energiewacht

Ongelezen bericht door Lisetjuh_90 »

Heb ik al gedaan, maar dit is het probleem van de nergiewacht... en niet van de woningbouw hoor ik dan... Sinds afgelopen maandag aldoor al aan het bellen ook voor die knop de 1 stuurt mij daarheen en de ander daarheen...

Testpanel
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 aug 2010 16:10

Re: Problemen verwarming/energiewacht

Ongelezen bericht door Testpanel »

De verhuurder is verantwoordelijk voor de radiatoren en het leidingwerk. De stadsverwarmingset is voor de E-wacht.

Gesloten