LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rattekabinet

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
hj44
Berichten: 47
Lid geworden op: 27 nov 2007 00:31

rattekabinet

Ongelezen bericht door hj44 »

Mijn maandbedrag is verhoogd met ongeveveer €8,00.Dit bedrag gaat niet naar de leveranciers maar naar onze geldverspillende overheid.Wanneer hebben deze supergraaiers is genoeg.

Gr...HJ

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: rattekabinet

Ongelezen bericht door gravedigger »

Nooit :!:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: rattekabinet

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik kan niet anders dan GraveDigger gelijk geven.

Dit kabinet is geloof ik het slechtste wat NL ooit gehad heeft.
Blijven graaien, verhogen - en maar verbaasd doen dat wij (consumenten) geen dure dingen meer kopen.

Sunbow
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 dec 2005 09:15

Re: rattekabinet

Ongelezen bericht door Sunbow »

Het kabinet zou een voorbeeld aan de Frogers moeten nemen: een maand lang op bijstandsniveau gaan leven. Ik ben geen fan van Froger (smaken verschillen nu eenmaal) vind wel dat die familie ballen heeft.

Zeker iemand die toch al zo wereldvreemd is als Piet Hein Donner zou veel kunnen leren van een maandje bijstand (zou eigenlijk verplicht meten zijn voor de minister en staatssecretaris van szw).

Tja dat de aardgasbaten niet bij de burger terecht komen, maar de verhoging van de olieprijs wel geeft wel aan dat Nederland geen rechtvaardig land is.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: rattekabinet

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Sunbow

Een maand? Gewoon ieder kamerlid, en iedere ambtenaar verplicht 6 maanden per regeringstermijn op bijstandsniveau laten leven.

En dan ook ZONDER enig vangnet.

Ik denk dat de gemiddelde bijstandsmoeder ze hartelijk uitlacht, want die gasten KUNNEN het waarschijnlijk niet eens.

En wat de Frogers aangaat - ik weet het niet. Met zoveel geld op de bank is een maandje makkelijk te overleven.

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: rattekabinet

Ongelezen bericht door Shine »

Och,..........een maandje sappelen in de wetenschap dat ik na dat maandje weer gebruik kan maken van mijn tonnen op de mijn bankrekeningnummer.

Ik begrijp werkelijk niet wat Froger hiermee wil bewijzen.
Sorrie maar met een dergelijke nepvertoning onder het mom van .. daar kan en wil ik ook niets mee.
Als zijn wasmachine stuk gaat is zijn gedachte: och, over 2 weken koop ik er een. Voor de echte minima is een dergelijke gedachte niet weggelegd.

diamondvoodoo
Berichten: 177
Lid geworden op: 22 dec 2007 14:20

Re: rattekabinet

Ongelezen bericht door diamondvoodoo »

Bovendien krijgt renee wellicht nog ervoor betaald ook door RTL.

Overigens vraag ik me af, weet de consumentenbond van dit forum en topic? En wat te denken van de NEM zelf..

glith
Berichten: 241
Lid geworden op: 27 mar 2008 10:42

Re: rattekabinet

Ongelezen bericht door glith »

Vind dit ook een RATTEKABINET maar wat kunnen "we"eraan doen :twisted:
Zelf laat ik de auto meer staan ivm de belachelijke benzineprijzen voorheen lette ik ook op m,n electriciteitverbruik maar heb het idee hoe zuiniger we allemaal zijn/worden hoe duurder alles word

Gesloten