Telefonische verkopers worden steeds agressiever

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
J. Deltoer
Berichten: 3103
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Telefonische verkopers worden steeds agressiever

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Klopt. En zelfs als er een uitzending over gemaakt wordt trekken de energiecowboys zich hier niets van aan. Meestal willen ze zelfs niet eens in gesprek met Antoinette Hertsenberger, Felix Meurders en Frits Bom.

Lady1234
Berichten: 27176
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Telefonische verkopers worden steeds agressiever

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het is Hertsenberg.

Frits Bom is dood.

Felix Meurders doet geen consumentenprogramma’s meer.

witte angora
Berichten: 30845
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Telefonische verkopers worden steeds agressiever

Ongelezen bericht door witte angora »

Mij bellen ze niet... :D

Een Wiskunde Student
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Telefonische verkopers worden steeds agressiever

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Mslik schreef:
14 feb 2024 12:08
Hallo allemaal,

Ik word de laatste weken echt platgebeld door van die telefonische verkopers van Nederlands Energie Beheer, Nederlands Energie Collectief, Het Energie Collectief en nog vele andere benamingen. Ze beginnen allemaal hetzelfde, wij hebben ooit u voor een energie contract afgesloten. Of wij hebben uw ooit geadviseerd over een energie contract. Best knap dat wel 5 verschillende bedrijven mij hebben aangesloten of geadviseerd. Uiteraard onzin want ik regel het al mij hele leven zelf.

De reden dat ze dit zeggen is omdat ik in het belmijnniet register sta, dus ze moeten een vorm van een aanleiding hebben om mij te bellen. Dat ik de smoes, u heeft ooit met onze enquete meegedaan, nog niet gehoord heb is een wonder.

Ik zeg (tot nu toe) nog altijd beleefd, nee hoor meneer/mevrouw ik regel dat altijd zelf dus ik heb geen interesse. Maar bemerk met de laatste paar telefoontjes dat ze dan een hele agressieve houding aannemen. Vannochtend nog belde weer zo'n dodo van Het energie collectief. Ik bedank hem voor zijn verhaal, waarna ik te horen krijg op een agressieve toon, Meneer U luister helemaal niet goed. Nou en nu helemaal niet meer was mijn antwoord en ik hang op. Vorige week was er een mafklapper die mij ging overtuigen dat zij echt wel voor mij het energie contract hadden geregeld. Toen ik vroeg, bij welke leverancier zit ik dan, kwamen ze met Greenchoice aan. Waar ik al een dikke 17 jaar niet meer bij zit. Toen ik hem daarop een beetje lacherig (sorry ik moest keihard lachen van binnen) aansprak werd hij boos en ging hij over dat ik de beste deal van het moment zou missen, en dat ik diegene was die een idioot was. Net niet zijn woorden maar daar kwam het wel op neer.

Afijn, ik raak totaal niet onder de indruk van dit soort praktijken. Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dit wel zijn, en wellicht via dat soort nare bedrijven zich een contract aan laten smeren. Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen, en vooral is hier niets aan te doen? Moet er niet een instantie ons beter beschermen?

Vriendelijk groetend,

Michiel
ik snap je probleem niet.

Waarom ga jet het hele verhaal aanhoren als je toch weet dat je het niet wil. Daar wordt je alleen maar zelf chagrijnig van.

Ik zeg gewoon, w8 ff, ik moet eerst uitloggen op de tablet want ik zit nu op snapchat.
En vervolgens kom ik niet meer aan de telefoon. Kijk dan is hij chagrijnig en niet ik.

peter17111962
Berichten: 585
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Telefonische verkopers worden steeds agressiever

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Hier een zeer leuke manier om daar voorgoed van verlost te zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=oSzRkXKKEGA

Plaats reactie