LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voorstel aan/inzake Chanmaster

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Dwaas
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 okt 2006 12:11

Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Dwaas »

De Dwaas verkoos dit bericht te verwijderen. Excuus.
Laatst gewijzigd door Dwaas op 21 mar 2007 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik schrijf niet "beste"of "Geachte"-dwaas, dat bent u niet waardig.

Wanneer zich iedereen keurig met zichzelf bemoeid en tracht naar eer en geweten de forumbezoekers van antwoord te voorzien dan zijn we een heel stuk verder. Dat geld eveneens voor dwaas.

CM

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ik vind dit, genoemd naar jouw naam, DWAAS. Ieder is gerechtigd te reageren. Het moet wel in het nette blijven. Je zou ook anderen kunnen aanspreken op hun gedrag t.a.v. Chan. Het is voor mij een uitgemaakte zaak dat hij zich anders voor doet als dat hij in werkelijkheid is, maar dat neemt niet weg dat OOK hij de vrijheid heeft te reageren.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Ron58 »

Deze suggestie is zo "dwaas" nog niet.
Ik heb er zelf ook aan zitten denken iets dergelijks voor te stellen, hier en daar in een discussie heb ik zelf ook wel eens voorgesteld hem te negeren.
In andere discussies kan ik het zelf ook niet laten om toch te reageren :oops:
Aan de ene kant maakt het het het forum wat minder saai, maar de negatieve kant ervan is toch groter, ben ik bang.

Vrijwel elke serieuze vraag van iemand die hulp zoekt verzand in een "Chanmaster" discussie waar niemand bij geholpen is.
Met de "hulp" die Chanmaster denkt te bieden is men dat echter ook niet.

Ik sluit me bij de dwaas aan, maar vrees dat het moeilijk wordt, nieuwe topicstarters kennen CM nog niet en zelfs al zouden ze dat wel doen: het is heel makkelijk om onder een andere naam terug te komen.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Jonjo, bedankt voor jouw reactie.
Ik moet je op één punt echter tegenspreken.
Soms ben ik aan het dollen wanneer anderen dat ook doen en een loopje met me nemen.
Meestal ben ik serieus! Ook ik maak fouten zoals iedereen dat wel eens doet.
Een correctieve hint is welkom maar zoals dat hier gaat bij wat ik ook schrijf afgezeken te worden door Puma73 en in dit geval dwaas, nou sorry hoor daar heb ik geen goed woord voor over.
Als je wilt weten wie ik ben en wat ik doe, heb gedaan en/of ga doen mail me dan zodat ik je kan antwoorden.

CM

Ron58 waar gaat uw bijdrage naar uit? Noem voorbeelden!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Jonjo »

ALS iedereen zich op dit forum zou realiseren dat ze de wereld en de wijsheid niet in pacht hebben,dan zijn we een stuk verder. Elkaar corrigeren bij een bepaald item is meer dan ok, echter laat het niet uitlopen op geschreeuw en het ander de grond inboren.DAAR is niemand bijgebaat.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Dit ben ik volkomen met u eens! :!:

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ron58 waar gaat uw bijdrage naar uit? Noem voorbeelden!
Een reactie op dit bevel zou je precies je zin geven en je de discussie weer over laten nemen.
Uiteraard is dit ook een reactie, maar wel de laatste. CM, voor mij besta je niet meer.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Je hebt ook mensen die de wijsheid niet velen kunnen. Blijkbaar!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Jonjo »

@RON, je bent nu duidelijk.Jij hebt de wereld in pacht. Geweldig!!
Hoop voor jou dat je mijn onderdeeltje huur niet bij me komt ophalen. Misschien begrijp je wat ik bedoel.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Ron58 »

Misschien begrijp je wat ik bedoel.
Nee, ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ron58, jouw wijze van uiting zet kwade zoden aan de dijk.
Niet dat ik er anders van wordt, als jij dit zo wenst op te lossen ga gerust uw gang maar wie heeft er baat bij?

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ron, zijn jouw antwoorden altijd correct? Als je dit zelf vindt, begin een bureautje en ga mensen daar helpen. Kritiek geven op een ander is het makkelijkste dat er is. Corrigeren van antwoorden, met de duidelijke bedoeling iemand te helpen en niet om een ander de grond in te boren, daar kan ik mijzelf heel goed invinden. Dus probeer vanaf nu niet op de man te spelen maar in te spelen op de vraag.

Dwaas
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 okt 2006 12:11

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Dwaas »

De Dwaas verkoos dit bericht te verwijderen. Excuus.
Laatst gewijzigd door Dwaas op 21 mar 2007 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

kiz
Berichten: 2319
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door kiz »

Je hebt ook mensen die de wijsheid niet velen kunnen. Blijkbaar!
Het zou al een hele verbetering zijn als men (in het algemeen) zich zou willen láten corrigeren.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ron, zijn jouw antwoorden altijd correct?
Vast niet, ik zit er ook wel eens naast. Als ik het juiste antwoord niet weet probeer ik wel mee te denken maar zal nooit beweren dat ik in dat geval deskundig ben.

Daar gaat het mij ook niet om, ik irriteer me net als de Dwaas aan het feit dat een serieuze hulpvraag van iemand altijd ondersneeuwt in eindeloze discussies waar CM meestal de katalysator is.
Op de een of andere manier neemt hij altijd de discussie over en weet hiervan het stralende middelpunt te zijn.

Dat is mijn mening maar misschien zit ik er hier volgens anderen ook naast.
Kan gebeuren, ik ben ook maar een mens :lol:
Laatst gewijzigd door Ron58 op 19 mar 2007 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Jonjo »

@Dwaas. Dit komt op mij een stuk positiever over als de openings topic.
Het belangrijkste is inderdaad mensen met een vraag zo goed mogelijk te informeren. Ook iemand die de fout in gaat met het informeren, waarvan IK uit ga dat deze het beste voor heeft, mag en moet gecorrigeerd worden. Dat er personen zijn die elkaar het leven zuur proberen te maken op een manier die geen enkele binding heeft met het beantwoorden van een vraag, geeft mij te denken. Dat er met name een persoon uitgehaald wordt steekt mij echter. Als je mijn reacties zult lezen, zal U zien dat ik het verre van eens ben met de gegeven antwoorden van deze topicmedewerker. Ik ga er nog steeds van uit dat ook hij probeert zijn best te doen. Tussen corrigeren en afblaffen cq negeren staat een wereld van verschil. Ben met U eens dat de vraagsteller altijd het beste advies moet krijgen. Daar wringt misschien de schoen. Met vr.gr. jonjo.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ron, dat je je een discussie uit laat lokken, daar ben je zelf bij. Blijf bij het onderwerp van de vraag. Als antwoorden niet goed beantwoord worden kan je deze corrigeren zonder terug te spelen naar degene die in Uw opinie het foute antwoord gaf. vr.gr. jonjo

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Ron58 »

Ron, dat je je een discussie uit laat lokken, daar ben je zelf bij.
Precies.
En daar begin ik mee door niet meer te reageren op bijdragen van CM.
Als antwoorden niet goed beantwoord worden kan je deze corrigeren zonder terug te spelen naar degene die in Uw opinie het foute antwoord gaf.
Dat ben ik tot op zekere hoogte met je eens, maar dan worden de fora nog nutteloos lang, de bijdragen van CM blijven dan ook zonder het op de persoon te spelen heel veel correctie vragen.

Dwaas
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 okt 2006 12:11

Re: Voorstel aan/inzake Chanmaster

Ongelezen bericht door Dwaas »

De Dwaas verkoos dit bericht te verwijderen. Excuus.
Laatst gewijzigd door Dwaas op 21 mar 2007 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten