LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie kan mij adviseren welke energiemaatschappij gunstig is?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
tanjatanja
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jan 2009 14:07

wie kan mij adviseren welke energiemaatschappij gunstig is?

Ongelezen bericht door tanjatanja »

ik word de laatste tijd bestookt met telefoontjes van energiemaatschappijen die beweren goedkoper te zijn dan mijn energiemaatschappij eneco.
ik werd gebeld door E.ON , RWE, Ned. Energiemaatschappij en Energie Direct. Ik zou misschien wel overstappen als dat scheelt in prijs, maar je hoort van die enge dingen tegenwoordig, dus zie door de bomen het bos niet meer! Wie heeft er advies? Alvast bedankt!

Bright85
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 dec 2008 12:31

Re: wie kan mij adviseren welke energiemaatschappij gunstig is?

Ongelezen bericht door Bright85 »

Blijf waar je bent.
Dat is goedkoper en verkomt een hele boel problemen in de toekomst...
Bedrijven die echt goedkoper zijn zullen je echt niet bellen....die maken reclame op de tv....daar wordt n.l. streng op gecontroleerd....

Als ze je weer bellen. Eis dat ze jou nummer uit hun systeem halen....wordt je ook niet meer door ze gebeld. (als ze het doen tenminste)

JJM
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 sep 2008 18:15

Re: wie kan mij adviseren welke energiemaatschappij gunstig is?

Ongelezen bericht door JJM »

Als je zou willen overstappen.Bedenk dan eerst dat je maandelijks 2 nota's gaat krijgen.Je krijgt 1 van je leverancier en 1 van je netbeheerder.Wil je dit of heb je alles liever op 1 nota.Wil je een vergelijking maken van wie goedkoper is kijk op www.gaslicht.com.En meestal als je gaat overstappen sluit je direct een contract af voor bepaalde tijd.Dus eerst goed nadenken voordat je besluit om over te stappen naar een andere leverancier.

En als je geen problemen hebt met je huidige leverancier waarom zou je dan overstappen.Waarschijnlijk voor de kosten maar daar kun je achteraf ook bedrogen op uit komen.Het zijn eerst lokkertjes en daarna betaal je weer meer

En wil je niet meer gebeld worden vul je telefoonnummer in op www.infofilter.nl

bwieren
Berichten: 41
Lid geworden op: 03 dec 2008 21:11

Re: wie kan mij adviseren welke energiemaatschappij gunstig is?

Ongelezen bericht door bwieren »

Ik zou misschien wel overstappen als dat scheelt in prijs, maar je hoort van die enge dingen tegenwoordig, dus zie door de bomen het bos niet meer! Wie heeft er advies? Alvast bedankt!
Als je wel wilt overstappen kun je het beste een aantal vergelijkers proberen. Op http://www.energieprijsvergelijkers.nl heb je ze allemaal op een rij en worden ze bovendien vergeleken.

Gesloten