LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] benzine prijzen

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
Proces
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jun 2004 11:45

Re: benzine prijzen

Ongelezen bericht door Proces »

Gewoon via ANWB pas tanken, krijg je tot max. 6 euro cent korting.

Gast

Re: benzine prijzen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik snap trouwens de overige maatschappijen niet want het Target van elk bedrijf is een zo groot mogelijk marktaandeel, dus waarom gaan die niet stunten met de prijs??
Omdat het doel van een bedrijf meestal niet is zo groot mogelijk marktaandeel, maar zo groot mogelijke winst. Prijsstunten past daar niet altijd in.

Gast

Re: benzine prijzen

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 10 Jun 2004 13:12 door Proces


--------------------------------------------------------------------------------

Gewoon via ANWB pas tanken, krijg je tot max. 6 euro cent korting.
Hoho! Dat is toch alleen mogelijk bij de ANWB stations en die 6 cent korting is volgens mij op de landelijke adviesprijs!
Dat hoeft dus niet te betekenen dat je 6 cent pompkorting krijgt of goedkoper uit bent.
Een regionaal tankstation kan soms nog wel eens goedkoper zijn.

En dan het volgende: krijg je soms ook nog in andere valutasoort korting?
Volgens mij hebben we alleen nog maar euro's, dus 6 cent is toch voldoende. Maar dat even terzijde.

Proces
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jun 2004 11:45

Re: benzine prijzen

Ongelezen bericht door Proces »

Nee niet alleen ANWB pompen maar bij inmiddels ruim 250 tankstations. Je hebt gelijk dat korting van advies prijs genomen wordt. Als je onderweg bent is vaak tanken aan snelweg gewoon en de meeste zijn aangesloten ( Esso-BP en sommige Shell ). Toch lekker die korting.

Gesloten