LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] deskundigen enquete euro

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
b. geerligs
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 feb 2007 18:48

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door b. geerligs »

Bij het invullen van de enquëte was ons niets verdachts opgevallen, ons formulier is dus opgestuurd, maar ik heb nu ééntje van de buurvrouw en nog begrijp ik niet wat er mis is. Er staat bij, dat je "de verzamelobjecten zonder opgave van redenen binnen de termijn voor zicht en teruggave van 20 dagen na ontvangst zonder restrictie en kosteloos terug kunt sturen".
Waar zit nu het addertje onder het gras? Ik zie het niet.

lucrecia
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 dec 2006 02:42

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door lucrecia »

* deze organisatie staat niet ingeschreven bij de kvk
* je krijg inderdaad 20 dagen om het terug te sturen als je de muntjes niet wil

Als je zorgvuldig het gedeelte leest waar je zou moeten tekenen zie je dat je jezelf vastlegd om alle muntensets (82stuks) aan te schaffen á €30,92 tot €49,92 dus de kans dat je later nog meer zendingen van muntjes krijg en acceptgirokaart is groot!

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

@bodejosm43

Ik bedoel het precies zoals ik het schrijf, als een firma geld van mijn rekening afschrijft zonder mijn toestemming, kan ik een blokkade laten zetten op de afschrijvende (incasseerende bankrekening), dit noemt men een seletieve blokkade
Dus jij adviseert (zie eerdere quote) om vooral GEEN selectieve blokkade toe te passen?

Je schrijft namelijk:
Vergeet vooral om bij je bank hun bankrekening te laten blokkeren, (selectieve blokkade)dan weet je zeker dat er geen geld meer van je rekening wordt geschreven.
Hier bedoel je te zeggen: vergeet vooral NIET. Tenminste, laat ik aannemen dat je dat ermee bedoelt.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door puma73 »

@bodejosm43

Bedankt voor de correctie, ik had inderdaad het woordje NIET vergeten en daar compleet overheen gelezen,

Mijn nederige excuses

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Geeft niets. En excuses zijn helemaal niet nodig. :wink:

sas01
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 feb 2007 21:38

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door sas01 »

ik heb ze een mail gestuurd met daarin de informatie dat ik hun afraadde ook nog maar iets van hun toegestuurd te krijgen.Ik heb een mail teruggekregen dat ze het adres wilde weten en dat ze het hele gebeuren zouden annuleren.Ik heb een leesbevestiging aangevraagd bij het verzenden van de mails en alles opgeslagen.Kunnen ze ook niet zeggen dat wanneer ik een brief zou sturen ze deze niet ontvangen hebben of is zoekgeraakt.

het e-mail adres is: [email protected]

Nettiemeertens
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2007 10:31

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door Nettiemeertens »

Wij kregen ook een brief inderdaad gelijk de kliko in.
Niet aan beginnen deze zooi.
Ik hoop alleen dat mensen de kleine lettertjes ook goed lezen,
Groetjes Nettie

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ze zijn daar bij het muntkantoor nogal hardleers.

Geven ze eerst aan te zijn geschrokken van de commotie rond de eerste enquete, sturen ze er via de Telegraaf een tweede achteraan.

Wie niet horen wil, moet maar voelen.

Antwoordnummer 1000 in Echt is het adres.

Postcode er maar zelf bij zoeken......

Diny Boer
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2007 19:11

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door Diny Boer »

:oops: heeft iemand voor mij een copie van de enquete...normaal copieer ik echt alles maar nu bemerk ik dat ik deze ben vergeten.....stom stom stom....kan nu niets meer nazoeken....
:roll:

Mea
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2007 19:28

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door Mea »

Hoi Allemaal
Ik heb ook de enquete ingevuld en opgestuurd en koos als dank voor het muntensetje.

Ik heb vandaag het muntkantoor gebeld. Zij vertelde mij dat het in de media verkeerd wordt uitgelegd. Iets wat ik niet echt geloof. Op deze site is ook te lezen dat ook al heb je niet gekozen voor ee dank cadeau je je ook verbonden hebt aan een abonnement.

Het muntkantoor vertelde mij dat ik het gratis terug kon sturen als ik het niet wilde. Als ik dat zou doen dan zou ik nergens aan vast zitten. Ik wilde echter meteen zorgen dat ik helemaal niks zou ontvangen. Ik was echter nog niet geregistreerd dus dat kon nog niet.

Ik kon ook een brief versturen of mailen met de mededeling dat ik niks wilde ontvangen.

Ga hem vandaag posten dus ben benieuwd!

Ps. Het muntenkantoor is alleen te bereiken op 0900357357. Wanneer je belt naar 09008014 zeggen ze dat ze een nieuw telefoonnummer hebben en dat je die moet bellen. Ook zijn ze alleen open van 8 tot 16.30. Bel je erna betal je weer maar zijn ze er dus niet.

Het lijkt dus allemaal mee te vallen!!!

Groetjes
Laatst gewijzigd door Mea op 21 feb 2007 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.

roland48
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:50

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door roland48 »

@Mea: een brief sturen aan het antwoordnummer, "annulering vervolgzendingen euromunten". Je hebt sowieso 20 dagen om de evt. gestuurde zendingen retour te sturen.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Een reclame-actie maakt zelden zoveel los als deze enquete.

Ik heb zo het idee, dat het muntkantoor zich behoorlijk in de vingers gaat snijden, wanneer ze de ontvangers, en de argeloze slachtoffers, aan hun ''verplichting'' gaat houden om tientallen zendingen af te nemen.

Er is inmiddels zoveel publiciteit omheen ontstaan, dat iedereen nu wel weet dat het nep is.

Ik heb zelf eigenlijk niet eens zoveel moeite hoeven te doen om erachter te komen dat dit niet deugde. Lees ik dan zo zorgvuldig, of lezen anderen zo slecht?

Of ligt het aan mijn aangeboren allergie voor dit soort acties?

roland48
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:50

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door roland48 »

Voelsprieten voor al wat gratis is.
En colporteurs nooit vertrouwen.
En bij telefoonterreur altijd "nee" zeggen.
En ...

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: deskundigen enquete euro

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Intussen hebben de heren de naam veranderd, dankzij Google is de reputatie van "Nederlands Muntkantoor" nu aan diggelen. De nieuwe naam: "Collectors World by HMK.eu". Zeg het voort, zodat iedereen die op deze naam zoekt ook de verhalen van Nederlands Muntkantoor vindt!

Gesloten