LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Parkeer boete achter afzetting bouwplaats

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
jhaemers45
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 sep 2007 14:52

Parkeer boete achter afzetting bouwplaats

Ongelezen bericht door jhaemers45 »

Dag kan me iemand zeggen of een parkeerpolitie een parkeerbon mag uitschrijven als het voertuig achter de afzetting van een bouwplaats staan.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Parkeer boete achter afzetting bouwplaats

Ongelezen bericht door gravedigger »

Staan er op of bij de afzetting parkeerverboden aangegeven?

jhaemers45
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 sep 2007 14:52

Re: Parkeer boete achter afzetting bouwplaats

Ongelezen bericht door jhaemers45 »

nee er staat niets aangegeven het is alleen afgezet.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Parkeer boete achter afzetting bouwplaats

Ongelezen bericht door gravedigger »

Maak er een foto van als je de bon wilt betwisten. Maar pas wel op: er kan in een krant een tijdelijk parkeerverbod zijn gepubliceerd!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Parkeer boete achter afzetting bouwplaats

Ongelezen bericht door D1RK »

Voor de openbare weg gelden andere regels dan prive terreinen, als het prive grond is valt deze altijd buiten de gemeentelijke parkeerzone.

Ik heb op prive grond in Amsterdam diverse wielklemmen verwijderd, en dan is het dus oud ijzer....

Maar als het gemeente grond is hangt het er vanaf, als bouwvakker in afgezet gebied mag je gratis staan, niet als particulier, maar een duidelijke uitleg waarom je daar stond, dus welke reden, als je daar werk, en dit hoorde bij de afzetting mag het, anders niet.

Anders gaat iedereen de parkeerplaatsen afzetten voor gratis parkeren en dat kan natuurlijk niet.

jhaemers45
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 sep 2007 14:52

Re: Parkeer boete achter afzetting bouwplaats

Ongelezen bericht door jhaemers45 »

Even als info het is een grote verbouwing de afzetting is en was voor materialen en contaners verder is deze plaats niet om te parkeren .
een straat verder is een vleugdheuvel plansoen ook afgezet hier staan ook auto`s en hier word niet geschreven .
en ik heb geen bon onder mijn ruitenwissers gekregen
groeten Jos

jhaemers45
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 sep 2007 14:52

Re: Parkeer boete achter afzetting bouwplaats

Ongelezen bericht door jhaemers45 »

ik was er aan het werk (dirk)

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Parkeer boete achter afzetting bouwplaats

Ongelezen bericht door D1RK »

Als werknemer voor bouwproject krijg je meestal een vergunning voor deze periode van de werkgever....
Die betaalde deze normaal, en anders komen de parkeerkosten op de rekening van de klant die deze bouwvakkers bestelde....
zo gaat dat normaal...

Achter een het is het meestal bouwvakkers, en als je een luxe glimmende auto hebt die er niet vies genoeg uit ziet, zouden ze aan misbruik kunnen denken, busjes zijn dus beter uit.

Gesloten