LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garantie verlopen van een frame van Batavus atb

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
quintinf
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2007 12:34

garantie verlopen van een frame van Batavus atb

Ongelezen bericht door quintinf »

ik heb een atb aangeschaft van het merk batavus
koste toen der tijd 1300 gulden was een al een hoop geld voor een fiets dat was 11 jaar geleden nu kom ik erachter dat er een scheur in me frame zit dus ik de papieren op gezocht van die fiets en wat blijkt nu is de garantie net verlopen er zat dus 10 jaar garantie op het frame dus ik batavus op gebeld en gevraagd hoe ze daar mee om gingen gegevens genoteerd en ze zouden het gaan bekijken,ik zou per mail een antwoordt krijgen nu nog niet maar ik naar de fietsenmaker waar ik hem gekocht had en die had ook contact gezocht met batavus en die hadden hem in eerste instantie toegezegd dat die fiets op gehaald zou worden en dat de oude onderdelen op het nieuwe frame zouden gezet worden door batavus en dat ik alleen een bijdrage moest betalen van 50 euro voor de gemaakte vracht kosten dus ik ging accoord met dat.
3 weken ik denk ga is kijken bij de fietsenmaker en zie nog steeds mijn fiets staan dus ik vraagt hoe staat het er mee
ik batavus weer gebeld hoe of wat nu
krijg ik te horen dat ik alleen een nieuwe frame krijg en dat ik hem zelf maar moest gaan over bouwen omdat die ook buiten de garantie viel kom ik u toch nog tegemoet hij zou nog contact met me opnemen 3 weken later nog geen belletje dus dacht vandaag ik bel even de fietsenmaker of me frame er al is ,niet dus ik weer die zelfde man gebeld en toen kreeg ik te horen frame is niet meer leverbaar dus u krijgt van ons geen frame

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: garantie verlopen van een frame van Batavus atb

Ongelezen bericht door D1RK »

Het enige belletje zat dus op het stuur?

Ja maar alles overzetten is veel werk, en dus erg duur wat uurloon betreft, en na 10 jaar, jammer, dus eigenlijk mag je nog tevreden zijn!
Wel zou ik het bij deze handelaar doen, heb je tenminste wel goed gereedschap en eventueel hulp als iets niet lukt, soms zitten bepaalde dingen vaster dan je denkt!

Klagen maakt deze alleen maar boos, en het is niet anders...

quintinf
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2007 12:34

Re: garantie verlopen van een frame van Batavus atb

Ongelezen bericht door quintinf »

ik hoef niets meer over te bouwen frame is niet leverbaar meer dus krijg gewoon niets en die bel zit er ook niet op

Gesloten