LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] scooter aanschaffen

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
domijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2009 16:21

scooter aanschaffen

Ongelezen bericht door domijn »

Hallo
Ik heb sinds een paar maanden een peugeot v-clic. Niets als problemen er mee. Ik zoek nu een andere scooter, niet al te duur onder de 1600. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Op internet heb ik zoveel mogelijk uitgezocht, maar het lijkt wel of alle scooters tegenwoordig problemen hebben vooral met starten. Ik moet een betrouwbare scooter hebben die het gewoon doet !! Kan iemand mij adviseren welke scooter het goed doet ?? Ik heb er zelf geen verstand van dus graag met merk en type vermelding.
Alvast bedankt !!
m. vr. gr.
Do

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: scooter aanschaffen

Ongelezen bericht door sjoegel »

Kreidler, Puch of een betamax.

stofzuigertje

Re: scooter aanschaffen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

www.kymco.nl en of deze dealers op uw Peugeot zitten te wachten met inruil moet je maar afwachten.

Uw voertuig word wel erg veel vrij nieuw en voordelig aangeboden 2e hands op marktplaats en dat is een slecht teken.

Er zijn dus wel merken die ook 2e hands vrij duur blijven en dan heb je meestal minder problemen, dus voor je nieuw koopt eerst 2e hands kijken.

Daarmee voorkom je een miskoop.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: scooter aanschaffen

Ongelezen bericht door Ulbe »

Betamax hadden we vroeger in de videorecorder zitten!, :lol:

Ga voor een degelijke scooter zoals Piaggio, Yamaha of Honda, of ander bekend merk, de scooters zijn dan wat duurder, maar de kwaliteit ligt dan ook hoger,


U wilt een scooter zonder problemen, dan komt u automatisch bij de gevestigde merken uit,