LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Berini Scooters

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
xVivianW
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jan 2013 17:07

Berini Scooters

Ongelezen bericht door xVivianW »

Hallo,

Ik ben van plan om in de zomer een scooter te gaan kopen. Ik wil niet meer dan €1500; uitgeven. Ik ging Een beetje rondkijken op het internet en kwam op een Berini scooter terecht. Ik was helemaal verliefd op deze scooters! Alleen ging ik toen ook kijken naar de reacties van andere mensen en daar kwam uit dat Het niet echt positief was. Dat je blijkbaar meer langs de kant van de weg staat of bij de monteur bent dan dat je er op rijd. De scooters worden gemaakt in China. Verschillende mensen in mijn omgeving waren ook niet erg te spreken over dit merk.. Maar nu vraag ik mij af of dat wel waar is. Het is al een vrij oud bedrijf en als je het bij een goede dealer koopt met garantie en zo is er toch niks mis mee ? Help me !

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Berini Scooters

Ongelezen bericht door sjoegel »

Je zoekt bevestiging voor je verliefde gevoelens. Die krijg je niet op diverse fora en websites. Nu probeer je het hier. Wordt wakker.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Berini Scooters

Ongelezen bericht door berndv »

Op de balk hierboven waar ok gebruikerspaneel staat, staat ook zoeken, in het zoekscherm berini intypen en ervaringen genoeg

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Berini Scooters

Ongelezen bericht door sjoegel »

Op de balk hierboven waar ok gebruikerspaneel staat, staat ook zoeken, in het zoekscherm berini intypen en ervaringen genoeg
Dat wil ze niet geloven ! Liefde maakt blind.

xVivianW
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jan 2013 17:07

Re: Berini Scooters

Ongelezen bericht door xVivianW »

sjoegel schreef:Je zoekt bevestiging voor je verliefde gevoelens. Die krijg je niet op diverse fora en websites. Nu probeer je het hier. Wordt wakker.
Jaa maar dat is positief en negatief dus ik heb geen bevestiging. Ik wil nou wellis weten wat nou waar is.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Berini Scooters

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Buren hebben er eentje nooit problemen,ding is nu 1.5 jr oud

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Berini Scooters

Ongelezen bericht door berndv »

Als je over een product of een bedrijf of een fabrikant negatieve reacties wilt vinden, zul je ze meestal vinden. Wil je positieve reacties, zul je ze ook vinden. Mensen zijn heel goed in het uiten van hun ongenoegen, dus het vinden van negatieve reacties moet je ook in het juiste perspectief zien, hoeveel klanten zijn er en hoeveel negatieve reacties zijn er. Daarnaast is het ook belangrijk hoe de problemen worden opgelost. Dus vragen of er mensen zijn met een negatieve ervaring zal niet helpen om je een muist beeld te geven als je het niet in het juiste perspectief ziet

xVivianW
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jan 2013 17:07

Re: Berini Scooters

Ongelezen bericht door xVivianW »

berndv schreef:Als je over een product of een bedrijf of een fabrikant negatieve reacties wilt vinden, zul je ze meestal vinden. Wil je positieve reacties, zul je ze ook vinden. Mensen zijn heel goed in het uiten van hun ongenoegen, dus het vinden van negatieve reacties moet je ook in het juiste perspectief zien, hoeveel klanten zijn er en hoeveel negatieve reacties zijn er. Daarnaast is het ook belangrijk hoe de problemen worden opgelost. Dus vragen of er mensen zijn met een negatieve ervaring zal niet helpen om je een muist beeld te geven als je het niet in het juiste perspectief ziet
Helemaal gelijk in. Daarom vind ik het ook moeilijk om een beslissing te nemen. Ik ga gewoon bij een dealer langs en nog even goed informeren. Bedankt :)

bartsscooterservice
Berichten: 287
Lid geworden op: 10 okt 2011 15:36

Re: Berini Scooters

Ongelezen bericht door bartsscooterservice »

xVivianW schreef: Het is al een vrij oud bedrijf en als je het bij een goede dealer koopt met garantie en zo is er toch niks mis mee ? Help me !
Dat dachten er meer... :roll: :wink:

Nog een keer:

Chinese scooter kan prima, mits:

1: hij goed rijklaar gemaakt wordt
2: hij op tijd een onderhoudsbeurt krijgt en er goede kwaliteit 4 takt olie gebruikt wordt ( dus niet brug op en brug af en alleen een nieuwe bougie en luchtfiltertje :roll: )
3: je zelf het motorolieniveau in de gaten houdt tussen de beurten door

mach2005
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 feb 2009 15:35

Re: Berini Scooters

Ongelezen bericht door mach2005 »

en... De scooter aanschaft bij een bedrijf met een echte werkplaats en lange ervaring met 4-takt scooters.

Anders wordt het nog niks.

Jezebel
Berichten: 93
Lid geworden op: 10 aug 2010 19:57

Re: Berini Scooters

Ongelezen bericht door Jezebel »

mach2005 schreef:en... De scooter aanschaft bij een bedrijf met een echte werkplaats en lange ervaring met 4-takt scooters.

Anders wordt het nog niks.
Helemaal mee eens!!

Gesloten