LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Classic Customs Eindhoven oplichting!

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
vespa1
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2013 15:36

Classic Customs Eindhoven oplichting!

Ongelezen bericht door vespa1 »

Pas op! Koop NIET bij Classic Customs Eindhoven!

Een hele tijd geleden heb ik een Vespa gekocht bij Classic Customs Eindhoven. Een oldtimer Vespa volledig en naar mijn voorkeur worden gebouwd; frame gespoten, motor gereviseerd, bekabeling vervangen, details geplaatst. Aanvankelijk leek eigenaar Sander van der Kant een betrouwbare en enthousiaste Vespa fan, maar al snel bleek hij een ongeorganiseerde leugenaar.

Vanaf de aankoop ging het mis. De afgesproken datum van oplevering werd niet gehaald. Herhaaldelijk kreeg ik een andere smoes te horen, vaak lag het aan derden (spuiter, monteurs, toeleveranciers, TNT-post etc.) Met een vertraging van maar liefst 4 maanden werd - wat later bleek - een barrel afgeleverd. Het spuitwerk was waardeloos (roest na 2 weken), onderdelen raakten los, de benzinetank lekte en per slot van rekening brak tijdens het rijden de schakelbuis in het stuur!!!

Inmiddels staat mijn Vespa weer 3 maanden bij het bedrijf van Sander van der Kant. Mij is beloofd dat alle gebreken zouden worden verholpen binnen een termijn van 1 maand! Uiteraard niet gebeurd. De eigenaar zelf is niet bereikbaar (is in Spanje voor 'zaken') en zijn personeel weet niet waar de Vespa gebleven is en wat het is.

Classic Customs staat geregistreerd onder Novest Holding, Novest Trading & Novest Creditmanagement!

Ik lijkt te zijn gestonken in de zaakjes van een notoire leugenaar, een oplichter die mij zonder schaamte laat fluiten naar mijn Vespa en geld.

Ik ben benieuwd of er nog mensen zijn met soortgelijke ervaringen met dit bedrijf

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Classic Customs Eindhoven oplichting!

Ongelezen bericht door Rim69 »

witte angorra schreef:Koop nooit bij Brabo's of Limboos. Onguur volk
WA
Onguur volk zijn die kleuters die hier gebruikersnamen klonen om te zieken.

Nu maar hopen dat de moderatie slim genoeg is om dit te zien.

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: Classic Customs Eindhoven oplichting!

Ongelezen bericht door LeoZ »

Witte Angorra doet zich voor als iemand anders!!

En schaadt hier én op andere topics diverse mensen, zoals ook hier over brabanders en limburgers...

Ik vind dit schaamteloos! Het wordt nu tijd dat er een moderator ingrijpt!

Gesloten