LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prorace racefiets

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
johdan
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2009 20:33

prorace racefiets

Ongelezen bericht door johdan »

ik heb in januari een prorace bij mijn dealer bestelt, normaal gesproken duurt het 4 tot 6 weken dat je het frame hebt, maar omdat ik in maart het frame nog niet had heeft de dealer mij gecompenseerd door een ander frame aan te bieden, iets kleiner dan wat ik normaal heb, na 1 week vertoonde de achterbrug fijne haarscheurtjes, dit is besproken met de vertegenwoordiger van prorace maar heeft hier niets mee gedaan, op 18 april heb ik meegedaan aan de amstelgold race, tijdens deze fietstocht is mijn achterbrug op drie plaatsen gebroken, nu heb ik het frame op laten sturen, en kreeg via mail bericht dat mijn frame niet in de garantie valt omdat in hun ogen het frame nooit zo zou kunnen breken, hun geven als argument dat ik waarschijnlijk een ongeluk heb gehad of het frame bewust kapot heb gemaakt omdat deze in hun ogen waarschijnlijk niet beviel, ik heb namelijk bij de dealer nl een iets groter frame bestelt en een andere kleur, heeft iemand advies?
En zou ik mijn verknalde weekend kunnen compenseren bij prorace, in hun garantievoorwaarden stellen ze allen materiaal tegen garantie te leveren.

Gesloten