LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] scooter

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
aafje
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mar 2009 14:44

scooter

Ongelezen bericht door aafje »

hallo wie kan mij helpen en wie heb het zelfde mee gemaakt ik heb mij scooter uitgeleend aan een familie voor paar maanden maar omdat ik niets krijgt betaalt van de verzekering omdat er iemand anders erop rijdt moest hij voorlopig om geschreven worden maar de scooter is verkocht en ik heb hem nooit meer terug gezien ook mij geld ervoor heb ik nooit ontvangen zo zie ik het wel weer van je familie moet je het maar hebben wie heb het zelfde mee gemaakt en wat kan ik eraan doen[/b]

opa60
Berichten: 210
Lid geworden op: 02 aug 2005 16:23

Re: scooter

Ongelezen bericht door opa60 »

aafje je verteld een duister verhaal! verklaar je nader.mvg opa

aafje
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mar 2009 14:44

Re: scooter

Ongelezen bericht door aafje »

nou zo moeilijk is het niet om te begrijpen een van mij familie heb een scooter van mij geleend voor een paar maanden maar hij is dan niet meer verzekerd als er een ander mee rijdt en die maak er een aanrijding ermee dus moest die om geschreven worden de scooter is verkocht en ik kreeg geen scooter terug en ook geen geld wat kan ik daar aan doen ik ben vaker bij hun aan de deur geweest en ook telefonis contakt gehadt maar werd telkens afgescheept

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: scooter

Ongelezen bericht door gravedigger »

Op wiens naam staat het kenteken dan nu? Heb je daat ooit wel wwns naar ge:informeetd nij fey RDW?

aafje
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mar 2009 14:44

Re: scooter

Ongelezen bericht door aafje »

op wiens naam de scooter staat weet ik niet en bij het rdw heb ik al navraag gedaan maar die mogen geen naam vrij geven van wege prive

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: scooter

Ongelezen bericht door LeoZ »

Dus uiteindelijk is dit diefstal c.q. verduistering van jouw "goed" (scooter)!

Dat betekend:: Aangifte bij het plaatselijke politie doen!

Kijken of dat familielid dan reageert...

aafje
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 mar 2009 14:44

Re: scooter

Ongelezen bericht door aafje »

ja inderdaad het is verduistering de politie doet er niets aan dat moet ik via advocaten regelen maar dan kost het me meer alsdat de scooter koste

Gesloten