LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Will's wheels for all Nieuwendijk

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
YoWerkendam
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 feb 2012 21:15

Will's wheels for all Nieuwendijk

Ongelezen bericht door YoWerkendam »

Zijn er nog meer mensen die slechte ervaringen hebben met deze fietsenwinkel in Nieuwendijk? Wij hadden eeen nieuwe electrische fiets gekocht voor 2300 euro. Veel problemen er mee, ligt natuurlijk niet aan de winkel maar aan de fabrikant, maar de eigenaren van deze zaak zijn totaal niet klantvriendelijk. We zouden verzinnen dat hij het soms niet doet, werden naar behandeld in de winkel, etc. Na drie keer de fiets terug te hebben gebrafht waren ze pas bereid hem terug te sturen naar de fabrikant.
Erg jammer dat ze in zo'n mooie winkel zo klant onvriendelijk zijn. Ik kom er nooit meer, want zo laat ik me niet behandelen! Laat dit een waarschuwing zijn!

bobo2500
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2013 10:58

Re: Will's wheels for all Nieuwendijk

Ongelezen bericht door bobo2500 »

Er werd gevraagd of er nog iemand was die problemen had met fietsenzaak Will's Wheels for all.
Nou wij hebben er 2 elektrische fietsen gekocht, was gewoon toppie we werden erg leuk geholpen.
Raad iedereen aan, om daar naar toe te gaan. Groetjes van twee tevreden klanten uit Sleeuwijk.

SabineH
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2014 16:18

Re: Will's wheels for all Nieuwendijk

Ongelezen bericht door SabineH »

Ook wij zijn zeer tevreden met de geleverde service en kwaliteit van Will's wheels for all. Ruime keuze en scherpe prijzen. Telefonische bereikbaarheid is goed en we zijn prima te woord gestaan en geadviseerd. Er werd ons aangeboden dat verschillende accessoires al op de fiets konden worden gemonteerd. Een aanbod waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Binnen 3 dagen hadden we de fiets en de accessoires in huis, alles keurig verpakt en beschermd tijdens het transport.

Janssen68
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 nov 2013 08:34

Re: Will's wheels for all Nieuwendijk

Ongelezen bericht door Janssen68 »

:wink: Ik ben ook een werknemer van dit bedrijf en ga mijzelf ook even snel registeren om te vertellen dat ze zulke lekkere koffie hebben! Wat een giller weer. :lol: :lol: :lol:

1JanV
Berichten: 411
Lid geworden op: 27 jul 2012 09:23

Re: Will's wheels for all Nieuwendijk

Ongelezen bericht door 1JanV »

Janssen68 schreef::wink: Ik ben ook een werknemer van dit bedrijf en ga mijzelf ook even snel registeren om te vertellen dat ze zulke lekkere koffie hebben! Wat een giller weer. :lol: :lol: :lol:
Ik wil niet lullig zijn maar kijk wel even wanner de personen zich hebben aangemeld. of was deze verwacht :mrgreen:

Monstertjuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2014 15:13

Re: Will's wheels for all Nieuwendijk

Ongelezen bericht door Monstertjuh »

Gisteren een mail verstuurd dat we wilden komen kijken voor een bepaalde fiets.
Was geen probleem ze zouden hem apart zetten.
Dus vandaag vanuit België een aanhanger geregeld en er heen.
Aangekomen kregen we niet eens een goedendag of iets te horen.
Toen we zeiden dat we kwamen voor die fiets die apart gezet zou zijn kregen we te horen dat hij al verkocht was.
Daarop zeiden we dat we dat niet zo netjes vonden.
Reactie daarop dat we maar weg moesten gaan want ze had geen zin in zeikerds.
Nee echt een top bedrijf en zo klantvriendelijk!
Tip voor iedereen: Wil je uitgekafferd worden en zeker weten dat je ergens voor niks heen gaat dan is Will's wheels Nieuwendijk de place to be!

Nance-35
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2015 14:51

Re: Will's wheels for all Nieuwendijk

Ongelezen bericht door Nance-35 »

Vorige week zijn wij bij Will's Wheels Nieuwendijk geweest om een nieuwe fiets te kopen voor mijn 3 jarige zoontje. De dame die ons te woord stond had duidelijk geen zin om te werken, we werden direct al onvriendelijk behandeld. Helaas zijn wij toch bij de kinderfietsen gaan kijken en mijn zoontje was helemaal gek van een fiets. We hebben er zijwieltjes bij gekocht en meneer zette deze meteen op de fiets van mijn kind. In de tussentijd heb ik (helaas) afgerekend bij de onvriendelijke mevrouw.

Mijn zoontje liep met de fiets aan de hand naar de uitgang toen mijn man zag dat er 1 heel smal wieltje en 1 heel breed wieltje aan het fietsje waren bevestigd. Natuurlijk zei hij hier iets over in de winkel.
Het antwoord van meneer (op geïrriteerde toon) was dat hij daar niets aan kon doen, hij kreeg het ook maar zo geleverd van de fabrikant. Hij had ook geen zwarte wieltjes meer, alleen witte, die moesten we er dan maar op zetten (op een zwarte fiets !!!!)
Hierop zei ik dat witte zijwieltjes geen gezicht waren op een zwarte fiets en of ik het geld van de wieltjes terug kon krijgen. Hij liep naar de kassa, pakte het geld er uit en smeet dit op de balie en liep vervolgens weg zonder iets te zeggen. Wat een asociaal figuur !!!!

Achteraf had ik ook het geld van de fiets terug moeten eisen, deze figuren had ik geen enkele euro aan ons moeten laten verdienen.

Ik zal in deze fietsenzaak nooit geen euro meer uitgeven, ik zou er nog geen fietsbel meer kopen.

Als je erg onbeschoft en asociaal wilt worden behandeld moet je hier zeker naartoe gaan.
Als advies zou ik willen geven om deze baggerwinkel heel hard voorbij te rennen en hier zeer zeker geen aankopen te doen !!!
Laatst gewijzigd door Radar op 20 apr 2015 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Weerd1
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2015 19:22

Re: Will's wheels for all Nieuwendijk

Ongelezen bericht door Weerd1 »

Inmiddels al drie fietsen bij deze zaak gekocht. Enorm tevreden. Vriendelijk te woord gestaan. Alle mogelijkheid om diverse fietsen uit te testen. Wij hebben alle keren een goede inruilprijs gekregen voor onze gebruikte fietsen. De gekochte fiets werd meteen afgemonteerd inclusief bijgekochte accessoires. Ook hier nog korting op gekregen. Ondanks dat wij 30 km verderop wonen kopen we graag onze fietsen bij deze zaak in Nieuwendijk. Ik raad het onze kennissen en vrienden ook aan. Misschien scheelt t dat wij altijd een rustig moment uitzoeken om een fiets te kopen. Dus niet tijdens de drukte van zaterdag of koopavond.

Jobe86
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2016 15:40

Re: Will's wheels for all Nieuwendijk

Ongelezen bericht door Jobe86 »

Fietsstoeltje gekocht die makkelijk te bevestigen is op 'iedere fiets' volgens de verkoopster. Bij thuiskomst bleek deze toch niet te passen, op geen van beide fietsen!
Dus zijn we terug gegaan. Blijkbaar moeten we er nog een heel systeem bij kopen. Dat word je niet verteld! Zelfs niet als ze vragen of je weet hoe je het stoeltje bevestigen moet, en je aangeeft van niet... Dan zeggen ze gewoon dat je de handleiding moet lezen. Wat een service hè!
Als we hadden geweten dat je nog vanalles extra moet aanschaffen, hadden we het niet gekocht.
We hebben aangegeven het stoeltje te willen ruilen. Nouuu toen werden ze toch boos! Geen fatsoenlijk woord kwam eruit en ze liepen zelfs kwaad de winkel uit. Klantvriendelijkheid is in deze winkel ver te zoeken. Ook voor service of een glimlach hoef je hier echt niet binnen te stappen. Ze hebben ons nog gewezen op het feit dat ze klanten nooit geld terug geven of laten ruilen. Deze mensen zijn alleen uit op je geld.
Google ze verder maar eens, er staat zoveel meer slechts met dezelfde klachten.
Voor advies en vriendelijkheid even naar een andere winkel gaan, en als je dat niet nodig hebt, koop dan gewoon online. Daar heb je als consument blijkbaar veel meer rechten betreft geld teruggave en ruilen ! Het scheelt je waarschijnlijk nog geld ook

Sannou
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 sep 2016 14:16

Re: Will's wheels for all Nieuwendijk

Ongelezen bericht door Sannou »

REVIEW FIETSENONLINE NIEUWENDIJK

In het voorjaar hebben wij een fiets gekocht bij fiesenonline in Nieuwendijk voor mijn zoon. Eens maar nooit meer! Toen we de fiets gekocht hadden is mijn zoon bijna verongelukt omdat de trapper onder het fietsen eraf schoot, versnellingen werkten niet goed stuur zat los en ga maar door. Wij zijn met de fiets teruggegaan en wat bleek ze hadden hem helemaal niet nagekeken en nog niks goed vastgedraaid. Er kon met moeite een sorry vanaf en er werd gezegd, "hier werken ook mensen".
Woensdag ging ik terug voor de servicebeurt en ik vroeg of die beste man wilde helpen met het uit de auto halen van de fiets. Dat ging niet van harte, terwijl ik van tevoren had gebeld en had gevraagd of ze me konden helpen. Met tegenzin liep hij mee en begon hij onbehouwen te trekken, waardoor we de fiets er niet uitkregen. (Thuis hadden we hem er in 10 sec uit). Opeens liep hij weg en zei ik zie je straks wel verschijnen , ik ben geen pakezel. Ik ben zo boos geworden dat ik de fiets er weer in heb gelegd en naar huis ben gegaan. Hoe kun je zo met je klanten omgaan. Een stukje service hoort er ook bij. Ik wilde dit even kwijt om jullie te laten weten hoe je daar dus behandeld wordt. Het geld is binnen en de service is ver te zoeken.

Gesloten