LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bamboe kussen -VT wonenBeurs (TW Supply Group)

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Amalia87
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2018 11:41

Bamboe kussen -VT wonenBeurs (TW Supply Group)

Ongelezen bericht door Amalia87 »

Mijn man en ik hebben beide een bamboekussen aangeschaft op de afgelopen vt-woonbeurs.
Beide merken wij de laatste tijd veel last te hebben van hoofd-nekklachten.
De kussens slapen niet lekker en wij staan de laatste tijd op met erg hoofd en nekpijn. De kussens zijn keihard en wij merken beide dat het onze nachtrust verstoord. Wij kregen hele mooie verkooppraatjes te horen op de beurs. Je zou er juist geen nek/hoofdpijn van moeten krijgen. Wij ervaren dit helaas wel!
Na contact opgenomen te hebben met de verkoper (TW Supply Group), mailde ze terug dat ze helemaal niets voor ons kunnen doen en dat wij ook ons geld niet terug krijgen.
Ik vind het belachelijk, want ze hebben ook nog eens groot bereik omdat ze veel mensen op de beurs voor de gek houden.
Kussens kan ik beide nu weggooien en ik ben €50 lichter!

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bamboe kussen -VT wonenBeurs (TW Supply Group)

Ongelezen bericht door Moneyman »

Gelukkig dan kaar dat het slechts goedkope kussens van 25 euro waren.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Bamboe kussen -VT wonenBeurs (TW Supply Group)

Ongelezen bericht door tttlocke »

Ik zou zeggen neem uw verlies, zo'n kussen is kennelijk niets voor u, hetgeen niet betekent dat vele anderen er niet tevreden over kunnen zijn,

Als u er zich niet bij neer wilt leggen, kunt u ook even wachten.
Er komt hier zodra vast iemand om uit te leggen dat er sprake is van 'non conformiteit', dat u de verkoper kunt verplichten een nieuw wel functionerend exemplaar te leveren (of het uwe zodanig aan te passen dat het alsnog voldoet), kosteloos vanzelfsprekend, en dat u, als de verkoper in gebreke blijft, de koop kunt ontbinden en uw geld dus terug kunt krijgen.
Laat u niet ontmoedigen door de gedachte dat dit wel erg veel moeite is en dat de uitkomst ongewis is en dat er talloze praktische bezwaren kleven aan het inslaan van deze weg.
Van de rechter krijgt u 100% zeker gelijk. Jazeker, van de rechter, want daar moet u uiteindelijk naar toe om uw recht te halen.
Maar geen probleem, kat in het bakkie, zoals weldra bevestigd zal worden door één van de deskundigen hier.

Overigens, de deskundige is slim genoeg om te vermijden daadwerkelijk het advies te geven de gang naar de rechter te maken. Zelf zou hij/zij dat namelijk ook niet doen. Desgevraagd zal hij zeggen dat u 'oud en wijs' genoeg bent, om uw eigen beslissing te nemen, op basis van zijn/haar feilloze informatie.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bamboe kussen -VT wonenBeurs (TW Supply Group)

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Een hard of een zacht kussen is een persoonlijke keuze. Je kan dus nooit vooraf zeggen of een willekeurig persoon er lekker op ligt. U weet als enige waar u lekker op ligt. Als u dan blind een kussen koopt omdat iedereen dat daar doet is dat uw keuze geweest. Beter was om afspraken te maken over retourneren voor het geval dat.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Bamboe kussen -VT wonenBeurs (TW Supply Group)

Ongelezen bericht door renewouters »

Bamboe is tegenwoordig een toverwoord (een beetje zoals aloe vera dat een paar jaar terug was. Het zou ineens overal het beste materiaal voor zijn, onderbroeken, kussens, biologisch afbreekbaar servies. Best wel knap dat zoiets in 1 keer bekend wordt voor een grondstof die al heel lang bestaat. Oftewel: producten die opeens worden aangeprezen met hippe buzzwords moet je altijd een beetje wantrouwen.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bamboe kussen -VT wonenBeurs (TW Supply Group)

Ongelezen bericht door witte angora »

Amalia87 schreef:Mijn man en ik hebben beide een bamboekussen aangeschaft op de afgelopen vt-woonbeurs.
Beide merken wij de laatste tijd veel last te hebben van hoofd-nekklachten.
De kussens slapen niet lekker en wij staan de laatste tijd op met erg hoofd en nekpijn. De kussens zijn keihard en wij merken beide dat het onze nachtrust verstoord. Wij kregen hele mooie verkooppraatjes te horen op de beurs. Je zou er juist geen nek/hoofdpijn van moeten krijgen. Wij ervaren dit helaas wel!
Na contact opgenomen te hebben met de verkoper (TW Supply Group), mailde ze terug dat ze helemaal niets voor ons kunnen doen en dat wij ook ons geld niet terug krijgen.
Ik vind het belachelijk, want ze hebben ook nog eens groot bereik omdat ze veel mensen op de beurs voor de gek houden.
Kussens kan ik beide nu weggooien en ik ben €50 lichter!
Sja... de kussens zijn gebruikt en daarmee niet meer verkoopbaar. Bij mijn weten zijn kussens die uit de verpakking gehaald zijn uitgesloten van retour. Dit vanwege hygiëne. Wat zeggen de voorwaarden?

Gesloten