Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Theotrucker

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door Theotrucker » 26 aug 2019 14:55

Samen komen jullie er wel uit.

SennaSnow

Ongelezen bericht door SennaSnow » 26 aug 2019 22:20

Theotrucker schreef:
26 aug 2019 14:55
Samen komen jullie er wel uit.
Ik hoop het maar ze zouden uiterlijk vandaag me bellen en heb niks gehoord. Ik ga nog even dinsdag afwachten en dan woensdag maar bellen als ik niks heb gehoord. En mischien toch maar duidelijk maken dat als ze niet met mij gaan praten dat er heel waarschijnlijk een rechtzaak gaat komen (Dit zou zeker gebeuren als ik de vactuur te lang niet zou betalen en hun een incassobureau inschakelen).

SennaSnow

Ongelezen bericht door SennaSnow » 03 sep 2019 09:38

Bol.com had terug gebeld en heeft me het nummer van Proair gegeven.
Toen gebeld maar het hielp niks Proair is onder de indruk dat omdat ze hun eigen voorwaarden hebben gezet dat de heroepingsrecht niet helemaal geld of dat het wel geld maar hun eigen voorwaarden ook nog geleden.
Ik had aangeboden om nieuwe filters te betalen maar dit weigeren ze zelfs over na te denken en willen ook de kosten van schoonmaak hebben. Ik heb ook gezecht dat ze dan moeten zeggen wat de waarde vermindering is maar die wouw die persoon niet echt geven en zelfs dan weigerde die deze oplossing te accepteren.
Hij zat de luchtfilter ook constant te vergelijken met kleding maar heeft zich voor een of andere reden niet echt beroepen op de uitzondering van hygiene.
Ik had ook beroep gedaan op non-conformiteit van het product maar daar uit kreeg ik weer te hooren dat het product gewoon werkte en dat het product blijkbaar eigenlijk niet zo goed is tegen nare geurtjes.
Een of andere reden had die man ook verzonnen dat ik de luchtfilter 3 weken lang heb gebruikt hoewel ik het binnen 1 week had terug gestuurd.
Ook staat de luchtreiniger waar het over gaat nu gewoon in hun opslag.
En als laatse was hun oplossing start maar een rechtzaak we hebben advocaaten.

Leuk gesprek dus, Heb nu naar bol.com weer gebeld om toch verder te praten met bemideling (ze konden me daar niet aan verbindinen dus die zouden weer terug bellen). Had daar al duidelijk gemaakt dat als er geen oplossing kwam dat er heel waarschijnlijk een rechtzaak kwam als er een incassobureau zou worden in gezet. De persoon van bol.com waar ik mee sprak leek wel duidelijk te maken dat het nog best wel lang duurd voordat het gebeurt en dat die wel verwacht om dan een goeie oplossing te vinden.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 03 sep 2019 09:54

Wat een waardeloze reactie van dat bedrijf.

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 03 sep 2019 14:04

Ben wel benieuwd hoe die rechtszaak zal gaan zijn. Bol.com wil geld hebben, want zij zijn als tussenpersoon de facilitator van de betaling en aan hen bent u het bedrag verschuldigd. Daarentegen heeft u het apparaat teruggestuurd naar proair, welke eigenlijk het bedrijf is waar u het geschil mee heeft.

SennaSnow

Ongelezen bericht door SennaSnow » 03 okt 2019 17:25

Is nu een maand later maar denk zeg het toch maar.
Had vandaag weer met bol.com gesproken en heb net een mail terug gekregen dat de factuur komt te vervallen.
Hoe dit precies tot stand is gekomen heb ik geen idee van dus kan niet zeggen of bol.com toch heeft gezegt dat de retour moet worden geaccepteerd of dat ze een andere oplossing hebben verzonnen.
Maar het punt is dat het dus nu is afgelopen de vactuur word verwijderd van men acount en dit is dus nu klaar.

Bedankt aan mensen hier die hebben geholpen door me advies te geven over hoe dit aan te pakken.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 03 okt 2019 17:33

Dus de aanhouder wint. Gefeliciteerd.

Plaats reactie