Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
berndv
Berichten: 7077
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door berndv » 22 aug 2019 09:06

StevieNL81 schreef:
21 aug 2019 17:46
Zo "natuurlijk" is dat dus niet. Je mag schijnbaar enkel een product uitsluiten van het herroepingsrecht om hygiënische redenen mits het verzegeld geleverd is en de verzegeling is verbroken.

De reden die ze noemen mogen ze dus niet gebruiken. Rest nog de waardevermindering, welke ze wel mogen verrekenen.

de levering van zaken die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
Het apparaat is niet uitgesloten van het retourrecht op gronden van hygiene zoals die gelden voor ondergoed en dergelijke, want dat is een uitsluiting op basis van het verbreken van een verzegeling. Daar beroept de webshop zich ook niet op. De webshop beroept zich op het feit dat het apparaat meer gebruikt is dan nodig is om de werking van het apparaat vast te stellen, althans, dat claimen zij, en op grond van die claim halen ze er een verhaal omtrent hygiene er bij. Niet de gronden voor uitsluiting op basis van hygiene. Een klein nuanceverschil naar mijn mening.

witte angora
Berichten: 19807
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door witte angora » 22 aug 2019 09:33

Als het ding echt niks zou doen, zouden de filters nog brandschoon zijn. Kan het zijn dat bij controle is vastgesteld dat de filters vervuild zijn, en dat daardoor geconcludeerd kan worden dat het apparaat

- naar behoren werkt
- langer is gebruikt dan noodzakelijk om de werking te controleren?

De TS heeft het over luchtjes van de kat, ik denk dat ze daarmee de luchtjes van de bak bedoeld. Maar dat soort luchtjes heb je niet met een half uurtje met een luchtreiniger weg.

Lady1234
Berichten: 10712
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door Lady1234 » 22 aug 2019 09:42

Maar dan zou dit van toepassing (kunnen) zijn.

Wat mag ik met mijn aankoop doen tijdens de bedenktijd?
Tijdens de 14 dagen bedenktijd mag u de verpakking openmaken. En u mag het product uitproberen of passen, net als in een normale winkel. Maar u mag niet meer doen dan nodig is om het product te kunnen beoordelen. U mag bijvoorbeeld een broek passen. Maar u mag de broek niet 14 dagen lang dragen en weer terugsturen. Deed u dit toch? En werd het product daardoor minder waard? Dan mag de verkoper de prijs verminderen. Hij moet dit wel eerst tegen u zeggen.

Bron Consuwijzer.

SennaSnow
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 aug 2019 12:07

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door SennaSnow » 22 aug 2019 09:51

Dit zijn de mails tussen mij en de verkoper.

------------------------------------------------------------------

Beste ProAirTech Luchtreinigers,

Hallo, Ik zou toch nog graag willen dat jullie dit product terug nemen. Jullie zeggen dat voor hygiëse niet kan. Maar jullie hebben een ondeugdelijk product aan mij verkocht. Jullie hebben het beschreven als een topmodel en uitstekende keuze om dingen zoals nara geuren te verwijderen. Dat is de rede dat ik die heb gekocht. Maar die luchtreiniger kan dat helemaal niet. Geurtjes waaren net zo erg als eerst. Er staat dat die de luchtkwalietijd kan meeten maar er gebeurde niks maakt niet uit hoe het was. Jullie beschrijven het als een apparaat dat maximaal een opverlakte van 100m2 kan reinigen mijn appartment is niet eens de helft van dat. Jullie kunnen niet zomaar een de retour van een ondeugdelijk product weigeren. Hierbij ben ik nog bereid om een tot een compromie te komen dat er een nieuwe filterset word betaald zodat het product weer zo goed als nieuw is.

Hartelijke groet,
Senna

----------------------------------------------------------------

Beste Senna,

Wij kunnen de luchtreiniger absoluut niet retour nemen omdat deze duidelijke gebruikerssporen bevat. U zou zelf ook geen apparaat willen ontvangen die reeds gebruikt is.

De luchtreiniger doet klaarblijkelijk goed zijn werk aangezien de filterset reeds duidelijke gebruikerssporen had.

Uiteraard heeft u 2 jaar garantie wanneer de luchtreiniger kapot zou gaan buiten uw eigen schuld.

Met vriendelijke groet,

ProAirTech Luchtreinigers
Partner van bol.com

-----------------------------------------------------------------

Beste ProAirTech Luchtreinigers,

Dat ding heeft het niet goed gedaan anders was die niet terug gestuurd. Dat er gebruiksporen zijn in de filter set betekent niet dat het goed genoeg heeft gewerkt.
En dit staat op consuwijzer er over "Als u iets koopt, hebt u recht op een goed product. Dit betekent dat het product biedt wat u ervan mag verwachten. Wat u mag verwachten, hangt onder meer af van de prijs van het product en de informatie die u erover gekregen hebt. Voldoet het product niet aan die verwachtingen? Dan is het niet goed. Dit wordt ook wel ‘ondeugdelijk’ genoemd.". Dus jullie product is wel ondeugdelijk omdat het niet heeft gewerkt zoals jullie hebben geadverteerd
Er zitten wat haren in nouw en de stank was er nog dus het heeft niet gedaan wat het heeft geadverteerd.
En met dat ik zelf niet zo een apparaat zou willen ontvangen ik koop genoeg 2de hands en als dat ding als beetje gebruikt stond en 50 euro goedkoper was zou ik het hebben gekocht.

Maar jij kan niet iets weigeren omdat het is gebruikt. Er was geen duidelijk zegel op die niet mocht worden gebroken zoals op andere hygine producten zitten. Jullie hebben ook de retour voorwaarden niet duidelijk gemaakt toen ik dit kocht. En jullie voorwaarden zelf geeft aan dat je het uit de doos kan halen, Dus op dat moment valt jullie product niet meer onder de uitzondering van retour.

Hartelijke groet,
Senna

------------------------------------------------------


Beste Senna,

Wij kunnen uw gebruikte luchtreiniger helaas niet retour nemen.


Met vriendelijke groet,
Ramon Wurster

ProAirTech Luchtreinigers
Partner van bol.com

SennaSnow
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 aug 2019 12:07

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door SennaSnow » 22 aug 2019 09:59

SennaSnow schreef:
22 aug 2019 09:51

En met dat ik zelf niet zo een apparaat zou willen ontvangen ik koop genoeg 2de hands en als dat ding als beetje gebruikt stond en 50 euro goedkoper was zou ik het hebben gekocht.
Met dat stukje bedoeld ik niet perse dat ze het voor 50 euro minder hoefde te verkopen. Maar gewoon dat het product niet zo onverkoopbaar is als hun mij willen laten geloven. En ook dat ik en andere dingen koopen van retourkansjes omdat die wat goedkoper zijn ook al zijn sommige dingen gebruikt.

berndv
Berichten: 7077
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door berndv » 22 aug 2019 10:00

U bent wel een beetje selectief met de informatie van consuwijzer. U vergeet namelijk dat dit stukje niet gaat over uw recht van retour.
SennaSnow schreef:
22 aug 2019 09:51
En dit staat op consuwijzer er over "Als u iets koopt, hebt u recht op een goed product. Dit betekent dat het product biedt wat u ervan mag verwachten. Wat u mag verwachten, hangt onder meer af van de prijs van het product en de informatie die u erover gekregen hebt. Voldoet het product niet aan die verwachtingen? Dan is het niet goed. Dit wordt ook wel ‘ondeugdelijk’ genoemd.". Dus jullie product is wel ondeugdelijk omdat het niet heeft gewerkt zoals jullie hebben geadverteerd
Er staat namelijk nog iets achter:
In dat geval hebt u vaak recht op reparatie of vervanging.
Maar goed, graag een eerlijk antwoord, hoe lang heeft u het apparaat nu echt in gebruik gehad? Want duidelijke gebruikssporen zou ik niet verwachten als die een uurtje aan staat. En aan de andere kant, luchtjes van huisdieren wegkrijgen met een luchtfilter kost wel iets meer tijd dan een uur.
SennaSnow schreef:
22 aug 2019 09:51
De luchtreiniger doet klaarblijkelijk goed zijn werk aangezien de filterset reeds duidelijke gebruikerssporen had.
SennaSnow schreef:
22 aug 2019 09:51
Er zitten wat haren in nouw en de stank was er nog dus het heeft niet gedaan wat het heeft geadverteerd.
als er al haren in een luchtfilter zitten, is dat niet na een uurtje gebruik.

Daarbij, luchtjes van huisdieren krijg je niet weg door de lucht te reinigen, die krijg je weg door de bron van de geur weg te nemen.

SennaSnow
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 aug 2019 12:07

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door SennaSnow » 22 aug 2019 10:19

berndv schreef:
22 aug 2019 10:00
U bent wel een beetje selectief met de informatie van consuwijzer. U vergeet namelijk dat dit stukje niet gaat over uw recht van retour.
SennaSnow schreef:
22 aug 2019 09:51
En dit staat op consuwijzer er over "Als u iets koopt, hebt u recht op een goed product. Dit betekent dat het product biedt wat u ervan mag verwachten. Wat u mag verwachten, hangt onder meer af van de prijs van het product en de informatie die u erover gekregen hebt. Voldoet het product niet aan die verwachtingen? Dan is het niet goed. Dit wordt ook wel ‘ondeugdelijk’ genoemd.". Dus jullie product is wel ondeugdelijk omdat het niet heeft gewerkt zoals jullie hebben geadverteerd
Er staat namelijk nog iets achter:
In dat geval hebt u vaak recht op reparatie of vervanging.
Maar goed, graag een eerlijk antwoord, hoe lang heeft u het apparaat nu echt in gebruik gehad? Want duidelijke gebruikssporen zou ik niet verwachten als die een uurtje aan staat. En aan de andere kant, luchtjes van huisdieren wegkrijgen met een luchtfilter kost wel iets meer tijd dan een uur.
SennaSnow schreef:
22 aug 2019 09:51
De luchtreiniger doet klaarblijkelijk goed zijn werk aangezien de filterset reeds duidelijke gebruikerssporen had.
SennaSnow schreef:
22 aug 2019 09:51
Er zitten wat haren in nouw en de stank was er nog dus het heeft niet gedaan wat het heeft geadverteerd.
als er al haren in een luchtfilter zitten, is dat niet na een uurtje gebruik.

Daarbij, luchtjes van huisdieren krijg je niet weg door de lucht te reinigen, die krijg je weg door de bron van de geur weg te nemen.
Ja het was waarschijnlijk eerlijker geweest als ik dat stukje van "reparatie of vervanging" er bij had gezet. Maar had dat niet gedaan omdat zelf ook al zou het worden gerepareerd of vervangen worden ik niet verwacht dat het dan de geurtjes wel zou kunnen weghalen omdat het apparaat dat gewoon niet kan.

En over de tijd dat die aan heeft gestaan. Meer dan 24 uur (ik weet niet precies hoelang ik hield dat niet bij) maar dit heb ik al eerder verteld. Dit deed ik om te kijken of de geurtjes die waren beloofd dat zouden verdwijnen ook echt weg gingen. Dit gebeurde niet maakt niet uit waar het stond of hoe lang die aanstond. Maar van hoe hun retour voorwaarden staat hadden ze hem niet terug genomen ook als stond die maar 1 uur aan, Dus wat maakt het uit of die 1 uur aan stond 24 of meer in alle gevallen hadden ze het niet terug genomen.
En zelfs dan hun verkopen vervangende filters en ik heb aangeboden om de kosten van nieuwe filters te betalen zodat het probleem was opgelost maar dat werd door hun genegeerd.

witte angora
Berichten: 19807
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door witte angora » 22 aug 2019 10:23

De mailwisseling laat zien dat het precies is zoals ik al dacht...

En dan nog meer dan 24 uur gebruiken, en dat op meerdere plekken. Dan krijg je inderdaad gebruikssporen ja.

Kattenbakken zijn inderdaad een bron van allerlei luchtjes. Dat zul je iedere dag wel een keer schoon moeten maken, en als poes aan de diarree is, zul je direct aan de gang moeten. En schoonmaken betekent: net zoals je een mensenwc schoonmaakt. Als je klompvormend kattengrit gebruikt: perfect spul (althans, enkele merken), maar ook dat zul je regelmatig in zijn geheel moeten vervangen.

En dan nog....

StevieNL81
Berichten: 529
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door StevieNL81 » 22 aug 2019 10:38

berndv schreef:
22 aug 2019 09:06


Het apparaat is niet uitgesloten van het retourrecht op gronden van hygiene zoals die gelden voor ondergoed en dergelijke, want dat is een uitsluiting op basis van het verbreken van een verzegeling. Daar beroept de webshop zich ook niet op. De webshop beroept zich op het feit dat het apparaat meer gebruikt is dan nodig is om de werking van het apparaat vast te stellen, althans, dat claimen zij, en op grond van die claim halen ze er een verhaal omtrent hygiene er bij. Niet de gronden voor uitsluiting op basis van hygiene. Een klein nuanceverschil naar mijn mening.
En dat beroep (op dat er dus meer mee is gedaan) is geen reden om het retour te mogen weigeren. Dan mogen ze enkel waardevermindering berekenen.

TS moet duidelijk herroepen.. Dan hoeft hij geen enkele reden te geven en moeten ze het retour accepteren. Dus niet aangeven dat het ding niet doet wat je verwacht.
Laatst gewijzigd door StevieNL81 op 22 aug 2019 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.

ZeerPrivé
Berichten: 1136
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 22 aug 2019 10:39

Als het om kattenbak luchtjes gaat: dagelijks de stront er uit halen, goed kattengrit en meerdere malen p.w. verschonen. Dat is effectief, niet zo'n luchtreiniger.

SennaSnow
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 aug 2019 12:07

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door SennaSnow » 22 aug 2019 10:51

ZeerPrivé schreef:
22 aug 2019 10:39
Als het om kattenbak luchtjes gaat: dagelijks de stront er uit halen, goed kattengrit en meerdere malen p.w. verschonen. Dat is effectief, niet zo'n luchtreiniger.
Ik was al elke dag de kattenbak aan het schoonmaken. Het was niet genoeg. Ik had ook een buurman die zat te barbecuen, ramen en deur dicht die lucht kwam nog steeds men kamer in en het ding dee niks.

Heb nu wel een andere kattenbak gekocht en die lijkt een stuk beter te werken tegen geurtjes dan men oude.

ZeerPrivé
Berichten: 1136
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 22 aug 2019 10:55

@Senna: net als bij de mens, wordt de geur van sh*t hoofdzakelijk bepaald door wat er gegeten wordt. Eens andere voeding proberen? Ik heb al 20 jaar katten, alleen als er eentje net van de bak af komt, ruik je het. Ook van anderen hoor ik dat ze bij mij nooit de bak ruiken.

tttlocke
Berichten: 2082
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door tttlocke » 22 aug 2019 10:58

alfatrion schreef:
22 aug 2019 07:50
LectoriSalutem schreef:
22 aug 2019 07:19
Nou Alfa? Even heel zachtjes sorry tegen mij zeggen?
Waarvoor wil je een sorry hebben? Je schrijven roept bij mij een bepaalde emotie op die eerlijk gezegd onafhankelijk is van of jij de betreffende winkelier bent. Dat laatste is een aanname maar geen beschuldiging van iets.
Wat jij zei, ging alle perken te buiten, juist omdat je (weer) emotioneel mee liet slepen door je anti-ondernemer vooroordeel.
Je aanname was bovendien onlogisch en vergezocht: een andere uitleg lag veel meer voor de hand.
Een fatsoenlijke benadering vraagt dat je eerste je aanname verifieert waarna je bij bevestiging ervoor kunt kiezen fel van leer te trekken. Maar ja, dan was de kans groot geweest dat je je tirade niet had kunnen afvuren (de aanname was immers onjuist). Dat risico wilde je kennelijk niet lopen. Dus ging je er met gestrekt been in.
Achteraf wijzen naar 'het was slechts een aanname' is een wel heel slap excuus. Op die manier kun je iemand voorwaardelijk voor rotte vis uitmaken en als niet aan de voorwaarde is voldaan, kun je zeggen dat je niks verkeerd gezegd hebt, want 'mijn reactie geldt alleen als de een aanname correct was'. Hand in eigen boezem is op zijn plaats. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.

tttlocke
Berichten: 2082
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door tttlocke » 22 aug 2019 11:29

StevieNL81 schreef:
22 aug 2019 10:38
TS moet duidelijk herroepen.. Dan hoeft hij geen enkele reden te geven en moeten ze het retour accepteren. Dus niet aangeven dat het ding niet doet wat je verwacht.
Te laat.
Geen handige mailwisseling.
Er wordt slechts geklaagd (non-conformiteit) en gezegd dat men ervan af wil.
De verkoper beperkt zich in zijn reactie wijselijk alleen tot wat de klant inbrengt.
Er is geen beroep op het herroepingsrecht gedaan.

SennaSnow
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 aug 2019 12:07

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door SennaSnow » 22 aug 2019 12:20

tttlocke schreef:
22 aug 2019 11:29
StevieNL81 schreef:
22 aug 2019 10:38
TS moet duidelijk herroepen.. Dan hoeft hij geen enkele reden te geven en moeten ze het retour accepteren. Dus niet aangeven dat het ding niet doet wat je verwacht.
Te laat.
Geen handige mailwisseling.
Er wordt slechts geklaagd (non-conformiteit) en gezegd dat men ervan af wil.
De verkoper beperkt zich in zijn reactie wijselijk alleen tot wat de klant inbrengt.
Er is geen beroep op het herroepingsrecht gedaan.
Waarom zou het nu te laat zijn om nog beroep te doen op het herroepingsrecht? Kan niet zo zijn dat omdat ze al eerder een mail van mij hebben gehad dat ze nu het herroepingsrecht kunnen negeren als ik me daar op beroep.
En dat de verkoper alleen reactie geeft op wat ik zeg vind ik niet echt kloppen. Want hij negeert bijna men hele mail. Het stuk dat het ding niet goed voor mij werkte negeert die, door te zeggen dat hij gebruikersporen heeft gevonden.
Het deel dat ik het probleem met hem probeer op te lossen door nieuwe filters te betalen kan ik niks van terug vinden in zijn mail.
En het deel dat het product geen hygienezegel had en dat hij daardoor het niet kan weigeren onder het excuse van hygine heb ik ook geen reactie van gelezen.

tttlocke
Berichten: 2082
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door tttlocke » 22 aug 2019 12:51

U blijft het herroepingsrecht vermengen, net als in uw mailwisseling, met klachten over non-conformiteit. De verkoper maakt daar gebruik van in zijn reactie.
U begrijpt toch wel het verschil?

berndv
Berichten: 7077
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door berndv » 22 aug 2019 12:52

SennaSnow schreef:
22 aug 2019 12:20
En het deel dat het product geen hygienezegel had en dat hij daardoor het niet kan weigeren onder het excuse van hygine heb ik ook geen reactie van gelezen.
Maar het is ook niet een artikel dat op grond van hygiene uitgesloten is van het retourrecht, op die regel wordt ook geen beroep gedaan in de mailwisseling. Ja, het woord hygiene wordt gebruikt, maar niet in de context van uitsluiting van retourrecht, dus dat verhaal van de verzegeling is niet van toepassing en gaat niet op. Ze beroepen zich op het feit dat het apparaat dusdanig gebruikt is, dus niet uitgeprobeerd maar gebruikt, dat het apparaat dusdanige gebruikssporen bevat, dat het niet meer verkoopbaar is door de waardevermindering. Als ik het verhaal zo lees zijn er wel wat meer gebruikssporen dan een vies filter.

LectoriSalutem
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jan 2017 19:14

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door LectoriSalutem » 22 aug 2019 12:58

Alfa heeft in het verleden al meermaals laten weten de sch*rft aan mij te hebben. Gelukkig is dat genoegen wederzijds. We hebben allebeide onze beperking die normaal functioneren enigszins belemmert. Alfa leidt - ondanks zijn uitstekende wetskennis - aan een vorm van tunnelvisie en ik kan er niets aan doen dat ik nogal direct en recht door zee ben. Op onze leeftijden is aanpassen van dit gedrag uitgesloten.
Gezien dit off topic is zal de moderatie er wel een streep door halen.

SennaSnow
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 aug 2019 12:07

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door SennaSnow » 22 aug 2019 13:20

berndv schreef:
22 aug 2019 12:52
SennaSnow schreef:
22 aug 2019 12:20
En het deel dat het product geen hygienezegel had en dat hij daardoor het niet kan weigeren onder het excuse van hygine heb ik ook geen reactie van gelezen.
Maar het is ook niet een artikel dat op grond van hygiene uitgesloten is van het retourrecht, op die regel wordt ook geen beroep gedaan in de mailwisseling. Ja, het woord hygiene wordt gebruikt, maar niet in de context van uitsluiting van retourrecht, dus dat verhaal van de verzegeling is niet van toepassing en gaat niet op. Ze beroepen zich op het feit dat het apparaat dusdanig gebruikt is, dus niet uitgeprobeerd maar gebruikt, dat het apparaat dusdanige gebruikssporen bevat, dat het niet meer verkoopbaar is door de waardevermindering. Als ik het verhaal zo lees zijn er wel wat meer gebruikssporen dan een vies filter.
Dit staat in de 2de mail die ik heb gestuurd.
Maar jij kan niet iets weigeren omdat het is gebruikt. Er was geen duidelijk zegel op die niet mocht worden gebroken zoals op andere hygine producten zitten. Jullie hebben ook de retour voorwaarden niet duidelijk gemaakt toen ik dit kocht. En jullie voorwaarden zelf geeft aan dat je het uit de doos kan halen, Dus op dat moment valt jullie product niet meer onder de uitzondering van retour.

Voor mij lijkt het dan duidelijk genoeg dat het wel over retourvoorwaarden gaat. Zeker omdat ik zeg dat het niet meer onder de uitzondering van retour valt. Anders vind ik het goed om nu nog een mail te sturen waar ik heel specifiek zeg dat het niet onder de uitzonderingen van retour recht valt.
En ik heb fotos van hun ontvangen waar ze de gebruikssporen uitwijzen en ze laten alleen maar de filters zien. Dan lijkt het me wel heel duidelijk dat het alleen om filters gaat.

fonsflons
Berichten: 1314
Lid geworden op: 10 okt 2017 19:20

Re: Luchtfilter werkt niet goed, retour wordt niet geaccepteerd

Ongelezen bericht door fonsflons » 22 aug 2019 13:25

tttlocke schreef:
22 aug 2019 10:58

Wat jij zei, ging alle perken te buiten, juist omdat je (weer) emotioneel mee liet slepen door je anti-ondernemer vooroordeel.
Ik persoonlijk vind dat Alfa's reacties alles behalve emotioneel zijn. Ze zijn mijn inziens uitermate zakelijk. Soms vraag ik mij zelfs af of het wel een echt mens is en geen kunstmatige intelligentie die dit forum afscanned en reageert. Maar dat is uiteraard een aanname haha.

Maar ik vind dus dat er iets overdreven gereageerd wordt op wat hij geschreven heeft, en als je tussen de letters doorleest snap je ook wel dat dat misschien een beetje de bedoeling was. :mrgreen:

Plaats reactie