Nike komt belofte niet na!

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
MaaikeK40
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2023 10:45

Nike komt belofte niet na!

Ongelezen bericht door MaaikeK40 »

Ik wil graag het volgende met jullie delen.

Ik heb dit jaar nike Air Force 1 sneakers gekocht. Na een week gigantisch door enkel gegaan, en bleek aan zijkant schoen ( zool ) los te zitten. Heb m’n banden aan gort, en misschien heb k nog operatie nodig…
Heb dit gemeld bij Nike, aangegeven dat ik het in winkel heb gekocht. Dit was geen probleem want het was een officiële retailer…. Ik moest de schoenen opsturen en dan zou ik geld terug krijgen. Na het opsturen hoorde ik niets meer…. Weer contact gehad; zou toen ineens een bon krijgen om nieuwe schoenen te kopen. Nah ok raar maar dat is ook ok. Weer weken niets gehoord… en ineens was het; sorry geen officiële retailer dus we doen er niets mee. In elke communicatie is er iets anders gezegd…
Ben zo kwaad en heb gezegd dat ik m’n schoenen terug wil. ( nu ook al twee maanden…) en zelfs dit kunnen ze niet regelen!!!

M’n enkel aan gort, schoenen zijn weg, en geen communicatie met Nike mogelijk…..

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Nike komt belofte niet na!

Ongelezen bericht door Methusalah »

En? Heb je ze inderdaad bij een officiële retailer gekocht?

In ieder geval, je moet ALTIJD bij de verkoper zijn. Dus als je ze inderdaad niet bij een Niké retailer hebt gekocht dan klop je aan de verkeerde deur.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Nike komt belofte niet na!

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Verkoper is verantwoordelijk voor de uitvoering van de garantie. Dus terug naar de winkel.

Indien de verkoper dit probleem niet op wilt lossen neem dan contact op met uw rechtsbijstandverzekering of met www.juridischloket.nl.

Plaats reactie