LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog een UGG garantie drama

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
uacp143
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2012 10:23

Re: Nog een UGG garantie drama

Ongelezen bericht door uacp143 »

Ook ik ben slachtoffer van Bakker schoenen Breda.
Voor mijn dochter een paar Uggs gekocht voor haar 13e verjaardag. Op aanraden van het personeel er meteen een spuitbus om ze tegen weersinvloeden te beschermen erbij gekocht.
Ze ook direct netjes ingespoten.
De eerste regenbui was echter funest. Er ontstonden donkere plekken in het leer. Eerst dacht ik nog dat ze moesten drogen. Maar dat was niet het geval, ook nadat de Uggs kurk droog waren bleven de donkere vlekken.
Een bezoek aan de Uggs store Breda leverde geen resultaat. Ik werd 'afgepoeierd'. Daar kon geen garantie op gegeven worden. De eigenaresse zelf was niet bereid mij te woord te staan. Dat liet ze haar personeel opknappen. Je kunt dan een winkel in de "PC hoofdstraat"van Breda hebben, dat betekend niet direct dat je zelf er de bijpassende normen en waarden op na houdt!
Daarna heb ik contact gezocht met de Nederlandse importeur Deckers. Werd daar vriendelijk te woord gestaan, maar ook terug verwezen naar de winkelier. Die kon wel degelijk service verlenen was het antwoord. Dat is toch vreemd!?

Daar wilde ik het mijne van weten en heb Deckers nogmaals gebeld. Nu deed ik me voor als een geïnteresseerde retailer. Op die wijze ben ik erachter gekomen dat een winkelier een bepaald percentage van de inkoop krijgt voor het vergoeden van klachten.
Nu begrijp ik waarom de eigenaren, familie Kerremans, in een groot huis kan wonen en een dure auto kan rijden.
Als je googled op Kerremans vind je nog een bedrijf op naam van PJM Kerremans, adres Baronielaan 21 Breda. Maar dat is volgens mij waar ze wonen.
Ook heb ik bij de aankoop van de Uggs een visitekaartje gehad van de eigenaresse Claudia. Het telnr is doorgestreept maar toch nog leesbaar, nl 06-41555222. Een poging waard toch!

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Nog een UGG garantie drama

Ongelezen bericht door sephora30 »

Volgens mij moeten Uggs gewoon tegen regen kunnen.

Lees dit maar even:

http://www.uggaustralia.nl/veelgestelde ... l#productq

Wat voor spray heb je erbij gekocht, de originele?

aerox
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 mei 2011 11:44

Re: Nog een UGG garantie drama

Ongelezen bericht door aerox »

Ik vind er eerder schandalig dat je deze mensen met naam, telefoonnummer en adres op internet zet. Als ik op google: uggs en regen intyp zie ik overal dat ze hier niet tegen kunnen. Je snapt toch wel dat die dingen niet gemaakt zijn om een zware regenbui te verwerken. Ik lees net nog op een site dat een suedeborstel kan helpen de vlek te verwijderen.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Nog een UGG garantie drama

Ongelezen bericht door sephora30 »

Het regent hier in Nederland altijd dus kunnen ze maar beter helemaal geen Uggs verkopen dan :roll:

Bovendien, onze 3 paar Uggs, grijs2x en 1xzwart dragen we onder alle weersomstandigheden, ook in de sneeuw, maar geen vlek te bekennen. Oningespoten.

Maaike69
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2012 16:05

Re: Nog een UGG garantie drama

Ongelezen bericht door Maaike69 »

Hallo,

Hier nog een hele ontevreden klant van Bakker schoenen Breda. Wat een onbeschofte klantonvriendelijke houding heeft dit bedrijf zeg. Ook wij kochten Uggs voor onze 3jarige dochter (al eerder had ze Uggs waar ze ruim een jaar actief in heeft rondgelopen zonder problemen). na 3 keer dragen deze keer echter waren de neuzen volledig uitgescheurd. Onze dochter kruipt niet meer natuurlijk en gebruikt ze normaal.
Wij terug naar Bakker uiteraard (waar ik overigens het afgelopen 1,5 jaar denk ik voor 1000 eur schoenen heb aangeschaft voor het gezin en dus een goede klant voor ze ben). We werden daar ook ontzettend onvriendelijk ontvangen. De verkoopster deed het meteen af dat het niet onder de garantie viel en kwestie van jammer dan...
Ze vertelde er wel nog even bij dat er een man was geweest wiens kinds Uggs na 1 dag al dezelfde schade vertoonde! En dat de kwaliteit gewoon wat minder was geworden of zo...
Duidelijk een geval van een ondeugdelijk product.
Na sterke drang van onze kant wilde ze de schoenen eindelijk aannemen met ons verzoek er over terug te bellen.
Dat deden ze natuurlijk niet, ik kreeg een schofferend mailtje (niet met naam ondertekend) Waarin eigenlijk stond of ik wel goed bij mijn hoofd ben, en waarin ik werd afgescheept door het wapperen met garantievoorwaarden etc. En na deze mail volgden er meer van dat soort "vriendelijke" berichtgevingen.
Door de hele toonzetting en het klantonvriendelijke gedrag van deze winkelier, ben ik inmiddels zo klaar met Bakker Schoenen Breda dat ik echt het onderste uit de kan ga halen om mijn gelijk te krijgen. En gelijk heb ik in deze.
Ik werk zelf in een dienstverlenende sector, ik sta versteld van hun houding naar cliënten. Ik zou dat zelf nooit op een dergelijke manier doen: klant is Koning! reputatieschade is funest.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Nog een UGG garantie drama

Ongelezen bericht door bprosman »

Toch een keertje op Zaterdag flyeren daar :wink:

aerox
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 mei 2011 11:44

Re: Nog een UGG garantie drama

Ongelezen bericht door aerox »

Ik word altijd een beetje moe van die mensen die hun kinderen dure spullen geven en dan zeuren als het kapot gaat. Natuurlijk zijn het altijd de meest voorbeeldige en voorzichtige kinderen in de wereld. Weet u veel wat het kind met de schoenen gedaan heeft of houd u 24/7 in de gaten wat er met de uggs gebeurd.

Veel succes met u rechtzaak. Ik kan me als winkel goed voorstellen dat men voorzichtig is met het vergoeden van kinderschoenen waar de neus van kapot is.

Gesloten