LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoon erg beschadigd na reparatie scherm

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
nathan.olaniyan
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2019 10:07

Telefoon erg beschadigd na reparatie scherm

Ongelezen bericht door nathan.olaniyan »

Hallo, ik heb 2 week terug mijn telefoon laten vallen, die heb ik laten reparen en na de reparatie zaten er kleine beschadigingen op de achterkant. Ze zijden dat dat kwam door het loshalen en ik was in een goede bui dus accepteerde het.
Toen ik thuis kwam zag ik dat de hoekjes van mijn achterkant niet goed vastzaten dus ben ik daar weer heen gegaan om het te laten maken. ik had nog gevraagd als julie dit doen worden de beschadigingen dan erger, hun andwoord was nee want het is op de zelfde plek. Vervolgens kom ik een uur later terug om mijn telefoon weer optehalen komen ze met het nieuws dat de schade aand e achterkant toch erger is geworden en mag ik ipv voor 90 euro voor 35 euro een nieuwe achterkant,
Mijn vraag is dus
Als hun iets kapotmaken hoef ik daar toch niet voor te betalen?

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Telefoon erg beschadigd na reparatie scherm

Ongelezen bericht door Icasheb »

Even op een rijtje.

Uw laat uw telefoon vallen. Het scherm is kapot dan neem ik aan? Deze laat u repareren en na de reparatie, als u thuis gekomen bent, merkt u dat het niet goed vast zit. U gaat terug en hun geven alleen maar aan dat het niet erger word. Uiteindelijk moet u toch betalen voor een nieuwe achterkant.

Mijn vraag is: hadden ze tijdens de reparatie dit meegegeven als mogelijk risico? Ik weet dat sommige modellen dit risico kan mee brengen en wij geven dit alvorens aan. Zij hadden dit ook moeten doen (als ze dit niet hebben gedaan).
Laatst gewijzigd door Radar op 22 nov 2019 15:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht per abuis geopend ter bewerking moderator, niets aan aangepast

Gesloten