Koude douche voor Ziekenvervoer ZCN

Ervaringen met gehandicaptenvervoer? En ben je hier niet tevreden over of juist wel? Geef hier jouw mening.
henri_D
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2022 09:15

Koude douche voor Ziekenvervoer ZCN

Ongelezen bericht door henri_D »

Ik had ze de week terug een uur aan de lijn gezeten voordat ik werd geholpen. Luister je naar het bandje, dan kan je ook via de website of app een rit boeken, maar helaas dat gaat niet, want dat is nog niet klaar. Wat zeer schandalig is.
Ook gisteren toen ik een klacht had in gediend bij ZCN en daar zou ik gisteren teruggebeld - zelfs dat kunnen ze niet waarmaken.
Ik zat gisteren op de terugweg van het revalidatiecentrum en de chauffeur deed de haken verkeerd aan mijn rolstoel. De haken schoven over de lasnaden van de onderbalk, die zijn nu dus van mindere kwaliteit.
Ik geef ze zeker een koude douche.

[spelling aangepast door moderatie]

Fredje33
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jan 2022 11:12

Re: Koude douche voor Ziekenvervoer ZCN

Ongelezen bericht door Fredje33 »

Uw rolstoel heeft geen bevestigingspunten?
Zo nee, dan had de chauffeur u niet eens mogen meenemen.

Methusalah
Berichten: 1177
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Koude douche voor Ziekenvervoer ZCN

Ongelezen bericht door Methusalah »

henri_D schreef:
11 jan 2022 09:47
Ik had ze de week terug een uur aan de lijn gezeten voordat ik werd geholpen. Luister je naar het bandje, dan kan je ook via de website of app een rit boeken, maar helaas dat gaat niet, want dat is nog niet klaar. Wat zeer schandalig is.
Ook gisteren toen ik een klacht had in gediend bij ZCN en daar zou ik gisteren teruggebeld - zelfs dat kunnen ze niet waarmaken.
Ik zat gisteren op de terugweg van het revalidatiecentrum en de chauffeur deed de haken verkeerd aan mijn rolstoel. De haken schoven over de lasnaden van de onderbalk, die zijn nu dus van mindere kwaliteit.
Ik geef ze zeker een koude douche.

[spelling aangepast door moderatie]

Lasnaden zijn dus juist vaak veel sterker dan de rest van het materiaal maar je had dit gewoon direct kunnen aangeven. Verder ik lees eigenlijk niet veel bijzonders. Jammer dat je zolang moest wachten maar dat wil wel eens gebeuren. De website zal heus ook wel eens af zijn, een klacht gaat dat niet bespoedigen. En ik gok dat je nog niet bent terug gebeld omdat ze eigenlijk niet weten wat ze met je klacht aanmoeten. Het is misschien niet netjes dat ze nog niks hebben laten horen, aan de andere kant is het mogelijk dat ze hun focus op de wat dringendere zaken houden.

Gesloten