LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Bowie
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 mei 2012 15:20

Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door Bowie »

Het is niet alleen dat de hernia-operatie niet vergoed wordt, maar ook een operatie voor fibromyalgie-patiënten wordt niet vergoed.

Onlangs ben ik geopereerd door Prof.Dr.Bauer in Zwitserland. Hij is de enige chirurg die deze operatie kan uitvoeren en daadwerkelijk patiënten hun leven terug kan geven.
Hij heeft ontdekt dat fibromyalgie een beknelling van de zenuwen is en niet zoals artsen zeggen weke-delen-reuma of iets dergelijks en dat je er maar mee moet leren leven!
Informeer uzelf op www.fibromyalgie-vlaned.nl en op www.fms-bauer.com.

Help mij a.u.b. de Zorgverzekeraars wakker te schudden!

Groetjes, Bowie.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Bowie schreef:Het is niet alleen dat de hernia-operatie niet vergoed wordt, maar ook een operatie voor fibromyalgie-patiënten wordt niet vergoed.

Onlangs ben ik geopereerd door Prof.Dr.Bauer in Zwitserland. Hij is de enige chirurg die deze operatie kan uitvoeren en daadwerkelijk patiënten hun leven terug kan geven.
Hij heeft ontdekt dat fibromyalgie een beknelling van de zenuwen is en niet zoals artsen zeggen weke-delen-reuma of iets dergelijks en dat je er maar mee moet leren leven!
Informeer uzelf op http://www.fibromyalgie-vlaned.nl en op http://www.fms-bauer.com.

Help mij a.u.b. de Zorgverzekeraars wakker te schudden!

Groetjes, Bowie.
Dat wist je toch wel vantevoren dat die operatie niet vergoed word door welke zorgverzekeraar dan ook in Nederland.

Wat u hier doet is puur reclame maken voor die arts wat een arts eigenlijk helemaal niet nodig heeft als die werkelijk zo goed zou zijn, overigens staat het internet er vol van dat deze arts op de zwarte lijst zou staan.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door sephora30 »

En welke zenuwen zijn dan wel bekneld?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja bij mij in het hele lijf? :oops: wordt een fikse operatie....not

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:ja bij mij in het hele lijf? :oops: wordt een fikse operatie....not
Ja joh 3500 euro voor een schouder, 3500 euro voor andere schouder, 3500 euro voor je knie, 3500 euro andere knie en zo kan ik nog wel even doorgaan....echte onzin is het.
Die mensen van die site worden niet voor niets geweerd op FM forums hier in Nederland.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou dat wordt een duur lijf.....geldklopperij,niet meer niet minder..

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:nou dat wordt een duur lijf.....geldklopperij,niet meer niet minder..
Juist, verdienen over de rug van pijnpatienten.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

mensen die hopeloos zijn en denken eindelijk wat gevonden te hebben,veel hoop!
die hebben daar geld voor over! en daar wordt van geprofiteerd..

mankeer een hoop maar ben gelukkig zo bij de tijd dat ik weet wat wel kan en niet kan...
dat is geen dokter...maar...

Bowie
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 mei 2012 15:20

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door Bowie »

O jee, dit is niet mijn bedoeling om reclame te maken.
Dat hoeft ook niet want hij heeft het al zo druk

Ik wil alleen zeggen dat ik het zo erg vind voor de mensen die deze operatie niet kunnen betalen weer het slachtoffer zijn van de machtspositie van de zorgverzekeraar.
Ik had het geld, maar hoeveel mensen hebben dat niet. Moeten zij dan maar blijven lijden?

Echt, ik maak nergens geen reclame voor, ik wil alleen zo graag vertellen dat je genezen kan, en mensen die NIET willen genezen moeten hier niet op ingaan.

Groetjes, Bowie.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door puma73 »

Bowie schreef:
Echt, ik maak nergens geen reclame voor, ik wil alleen zo graag vertellen dat je genezen kan, en mensen die NIET willen genezen moeten hier niet op ingaan.

Groetjes, Bowie.
En waarom, als het zo simpel is om te genezen, nemen de artsen deze methode dan niet over?

Heel simpel, omdat de methode megaomstreden is en daarom niet vergoedt wordt. Het is een kwakzalver.En jouw laatste, door mij vetgemaakte citaat van is wel heel erg onder de gordel van mensen die deze ziekte hebben. Je zou hier een ban voor moeten krijgen, het getuigt van geen enkel respect.

Bowie
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 mei 2012 15:20

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door Bowie »

Goh Puma, ik schrik echt héél erg van je reactie.
Ik schrijf met de beste bedoelingen en dan dit antwoord.

Je mankeert zelf zeker niets, anders zou je blij zijn dat er mensen die je willen helpen.
Fibromyalgie is een invaliderende ziekte gepaard gaande met heel veel pijn. Ik kon me alleen nog voortbewegen met een rollator en scootmobiel en nu loop ik weer gewoon rond, kan weer deelnemen aan het leven, dat wil toch wel wat zeggen, of niet.
Ik voel het als mijn plicht om mensen op de hoogte te brengen dat ook zij kunnen genezen en dat de zorgverzekeraar de ogen eens opent om alle mensen, die zo lijden, ook een kans te geven.

Professor Dr.Dr. Bauer is 2 maal gepromoveerd, heeft les gegeven aan de Universiteit in München en is een zéér kundig chirurg en wetenschapper. Schaam je dat je durft te zeggen dat hij een kwakzalver is. Dit doet me veel verdriet.

Ik heb even wat berichten van jou gelezen, nu begrijp ik waarom je zo reageert.
Je zit alleen maar op dit forum om te jennen en vooral om mensen te kwetsen
.
[Belediging verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 13 mei 2012 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door puma73 »

Bowie schreef:Goh Puma, ik schrik echt héél erg van je reactie.
Ik schrijf met de beste bedoelingen en dan dit antwoord.

Je mankeert zelf zeker niets, anders zou je blij zijn dat er mensen die je willen helpen.
Fibromyalgie is een invaliderende ziekte gepaard gaande met heel veel pijn. Ik kon me alleen nog voortbewegen met een rollator en scootmobiel en nu loop ik weer gewoon rond, kan weer deelnemen aan het leven, dat wil toch wel wat zeggen, of niet.
Ik voel het als mijn plicht om mensen op de hoogte te brengen dat ook zij kunnen genezen en dat de zorgverzekeraar de ogen eens opent om alle mensen, die zo lijden, ook een kans te geven.

Professor Dr.Dr. Bauer is 2 maal gepromoveerd, heeft les gegeven aan de Universiteit in München en is een zéér kundig chirurg en wetenschapper. Schaam je dat je durft te zeggen dat hij een kwakzalver is. Dit doet me veel verdriet.

Ik heb even wat berichten van jou gelezen, nu begrijp ik waarom je zo reageert.
Je zit alleen maar op dit forum om te jennen en vooral om mensen te kwetsen
.
[Belediging verwijderd door de Moderator]
[Belediging verwijderd door de Moderator]

Vertelt u eens, waarom nemen andere artsen zijn methode niet over, dat zou toch veel schelen. Kunnen patiënten hier in Nederland door Nederlandse artsen geholpen worden. Wordt het waarschijnlijk wel vergoedt. En ik schaam mij niet voor mijn uitlatingen.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 mei 2012 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator.

Bowie
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 mei 2012 15:20

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door Bowie »

Hij heeft zoveel gepubliceerd dat ik maanden heb zitten lezen, hij heeft zelfs een boek uitgebracht "Genezing is mogelijk", maar ik heb al gezegd dat dit onderwerp je niet interesseert, maar dat je het héérlijk vindt om mensen te kwetsen.
Ga vooral zo door, [ongepast taalgebruik verwijderd].

Als een moderator dit forum beheert, begrijp ik niet dat ze je er nog niet afgegooid hebben!

Ik wil géén woord meer met voeren.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 mei 2012 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Bowie schreef:Hij heeft zoveel gepubliceerd dat ik maanden heb zitten lezen, hij heeft zelfs een boek uitgebracht "Genezing is mogelijk", maar ik heb al gezegd dat dit onderwerp je niet interesseert, maar dat je het héérlijk vindt om mensen te kwetsen.
Ga vooral zo door, [ongepast taalgebruik verwijderd].

Als een moderator dit forum beheert, begrijp ik niet dat ze je er nog niet afgegooid hebben!

Ik wil géén woord meer met voeren.
@ Bowie er zullen het heel veel mensen het niet met je eens zijn, maar om dan te reageren van ik schrijf lekker niets meer daarover... :shock:
Genezing is bij FM nog steeds (helaas) niet mogelijk.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 mei 2012 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou bowie,vind jou verhaal al iets vaags,laatstaan dat ik al die boeken ga doorworstelen..
kan ze trouwens amper beet houden,maar goed daar heeft de dokter natuurlijk oplossing voor....7000 euro aan beiden polsen?oh ja 7000 aan beide ellebogen?
doet ie ook schouders?oh god nog eens 7000..(reken 3500 per li en re )

doet hij ook in ruggenwervels?nou dat zal een fiks bedrag zijn?heupen?oh oh weer links en rechts...kassa..oeps lening?
knieen?enkels?tenen? :lol: :lol: :lol: lees lekker verder....


BRON
http://www.fibromyalgie.heetmijnwebsite ... naid=77884

citaat hieruit,bij fm ben je ook vaak moe?darmkllachten?

werkt hij hier ook aan?

ben erg benieuwd! top arts :lol: :lol: :lol:

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ik heb zelf fibro maar geloof absoluut niet dat er iets is waardoor ik zou genezen!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Rozemarijntje op FM forums in Nederland zie je amper tot geen
goed woord voorbij komen over deze 'arts'.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:nou bowie,vind jou verhaal al iets vaags,laatstaan dat ik al die boeken ga doorworstelen..
kan ze trouwens amper beet houden,maar goed daar heeft de dokter natuurlijk oplossing voor....7000 euro aan beiden polsen?oh ja 7000 aan beide ellebogen?
doet ie ook schouders?oh god nog eens 7000..(reken 3500 per li en re )

doet hij ook in ruggenwervels?nou dat zal een fiks bedrag zijn?heupen?oh oh weer links en rechts...kassa..oeps lening?
knieen?enkels?tenen? :lol: :lol: :lol: lees lekker verder....


BRON
http://www.fibromyalgie.heetmijnwebsite ... naid=77884

citaat hieruit,bij fm ben je ook vaak moe?darmkllachten?

werkt hij hier ook aan?

ben erg benieuwd! top arts :lol: :lol: :lol:
Dat zijn inderdaad goede vragen Rozemarijntje en ben heel benieuwd of je
daar nog antwoord op gaat krijgen maar ik denk zelf van niet.
- Kan de arts wat tegen het moe zijn doen bij mensen die FM hebben ?
- Kan de arts wat tegen darmklachten doen bij mensen die FM hebben ?
- Kun je bij de arts op afbetaling betalen want tjah de meeste mensen hebben nu eenmaal geen 50.000 euro liggen ?

Bowie
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 mei 2012 15:20

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door Bowie »

Ik wil graag op jullie vragen antwoord geven, maar ik heb al gezegd dat je je beter eerst in de materie kan verdiepen, anders begrijp je mijn antwoorden niet.

Je kunt de patiëntengids downloden dan hoef je geen boek vast te houden.

Dat ik geen woord meer wilde wisselen is bedoelt voor Puma, dus HIJ hoeft hier niet op te reageren.

Je kunt je beter aanmelden op dit forum www.fibromyalgie-vlaned.nl daar krijg je alle informatie.
Ik geloof niet dat het de bedoeling van dit forum is om hier de ziekte fibromyalgie te bespreken.

Deze keuze ligt bij jullie.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Geen vergoeding Zorgverz. bij operatie fibromyalgie

Ongelezen bericht door ciske »

bedoelt voor Puma, dus HIJ hoeft hier niet op te reageren
dat heb je nou eenmaal op een forum , namelijk niet JIJ die bepaalt wie er reageert.

Gesloten