LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zorgkiezer.nl 'gratis' tandenborstel

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
annemarie.ammerlaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2020 11:33

Zorgkiezer.nl 'gratis' tandenborstel

Ongelezen bericht door annemarie.ammerlaan »

Zojuist de gratis Oral B tandenborstel bij Blokker opgehaald. Een van de redenen waarom ik besloot over te stappen naar een andere verzekering was de waarde van de tandenborstel die 129 of 139 euro was. Wat een deceptie: een goedkope prul van 25 euro met nauwelijks power om het gebit goed te reinigen. Ik heb om opheldering gevraagd bij zorgkiezer want voel me bekocht.
Dit is zeer misleidend. Ik wil dan ook iedereen oproepen zich te melden bij zorgkiezer.nl en geen genoegen te nemen met dit waardeloze ding en zorgkiezer.nl zijn belofte na te laten komen en een tandenborstel met de waarde van 129-139 euro te laten leveren.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Zorgkiezer.nl 'gratis' tandenborstel

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De Ad Fiets prijs?

Ik weet dat de Action een normale batterij versie verkocht voor minder dan €10,-
Stond er toen ook een type Oral B bij of niet?

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Zorgkiezer.nl 'gratis' tandenborstel

Ongelezen bericht door Moneyman »

Die actie loopt al lang zeg, in januari 2019 werd er hier ook al over geklaagd.
zorgverzekeringen-f70/lang-wachten-op-t ... 89649.html

TS, waar baseer je die waarde van 129 of 139 euro op? Die zie ik nergens op de actiepagina.
https://www.zorgkiezer.nl/zorgverzekeri ... denborstel

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Zorgkiezer.nl 'gratis' tandenborstel

Ongelezen bericht door Erthanax »

Bij twee grote webwinkels krijgen ook de goedkope Oral B modellen een goede waardering. Als uw exemplaar echt onvoldoende kracht heeft, is hij misschien defect. (Ik vertrouw erop dat u de batterij volledig heeft opgeladen.)

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Zorgkiezer.nl 'gratis' tandenborstel

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik zie op de site van Zorgkiezer een Oral B Vitality Crossaction, die ik pas in de aanbieding heb gekocht voor 15 euro, dat scheelt nogal met de waarde die u noemt.

Gesloten