LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE....

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
stokstaart

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door stokstaart »

Ik heb collitis Ulserosa en had altijd buikpijn dag in dag uit.
Sinds ik 3 weken herbalife eet heb ik geen last van buikpijn meer.
Ik denk dat als het niet werkt dat je of je best er niet voor doet of je krijgt weinig of geen begeleiding die juist zo belangrijk is.
En als je zegt dat het duur is, wat dan als je rookt. Je bent er heel veel geld aan kwijt en uiteindelijk ga je er nog aan dood ook.
Herbalife werkt.

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Hoeveel krig je van Herbalife om dit hier te melden???

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Bij mij werkt Herbalife, ik ben bijna 20 kilo afgevallen en ik voel me goed erbij. Ik ben heel mijn leven dik geweest en dan weer dun en dan weer dik(ker) en nu ben ik al bijna een jaar op het zelfde gewicht. Geloof mij ik heb alle geprobeert en dit werkt gewoon voor mij.

Ik zie het zo:
Iedereen is anders, niemand heeft het zelfde lichaam en iedereen's lichaam reageert ook anders op dieet-produkten.. Laat iedereen lekker afvallen en zich goed voelen op hun eigen manier.. Wat voor jou werkt hoeft bij een ander niet te werken..

Gr. Tanja

malieske
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 okt 2003 15:15

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door malieske »

Mijn man en ik liepen laatst in het winkelcentrum en kwamen zo´n stand tegen van dit product.
Bij een meneer werd zijn vetpercentage gemeten, die er zeer, maar dan ook zeer mager uitzag en was.
Je kunt eigenlijk wel zeggen, vel over been.
En wat kwam uit de test.........................
Meneer had een te hoog vetpercentage.
Een paar jaar geleden heb ik ook Herbalife gebruikt.
Dat was na de geboorte van mijn dochter.
Diegene die het verkocht was iemand die zwangerschapszwemmen begeleide, dus dan heb je makkelijk en snel een aantal klanten bijelkaar.
Vrouwen willen graag na een zwangerschap afvallen, dus zij zat goed.
Ik ging naar een bijeenkomst en daar werden mensen naar voren gehaald.
Ik besloot ter plekke, wanneer ik af zou vallen, daar nooit naar toe te gaan.
Tjonge, jonge, dan voel je je toch echt belachelijk.
Er werden personen die een paar kilo waren afgevallen naar voren geroepen, en daar werd voor geklapt.
Ik heb er heel veel voor gedaan, om af te vallen.
Op mijn voeding gelet, gaan sporten en dan Herbalife gebruikt.
En raad eens hoeveel ik na 2 maanden was afgevallen........................
500 gram...................jaaaaaaaaaa, dat lijkt meer dan dat ik een halve kilo opschrijf.
Ik voelde me bedrogen.
Heel veel geld kwijt...............heb daar over geklaagt, maar nee hoor.
Je bent een klant wanneer je het spul koopt, maar wanneer je klaagt ben je een zeur.
Dan ligt het opeens helemaal aan jezelf.
Dus mijn advies....................
Let op wat je eet, sport een beetje en snoep niet teveel.
Je moet jezelf van tijd tot tijd wel eens verwennen met iets lekkers, want anders verlies je de moed.
Heel veel succes

ba ba

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door ba ba »

stelletje leugenaars zijn het die herba patienten
met dat achterlijk vet percentage gedoe
en het ergste is dat het veel geld kost en het niet helpt

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Ik gebruik al 2 jaar afslankpillen van Herbalife en ik moet zeggen het werkt de andere kant uit ik kom wel aan.

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Bekkum »

Heb je wel de juiste pillen?. Je hebt inderdaad ook middelen van Herbalife om aan te komen en dan zou ik daarover klagen.
Ze hebben toch ook een niet goed geld terug garantie als een product niet aan uw verwachtingen voldoet kunt u binnen een bepaalde tijd ik dacht binnen een maand uw geld terug krijgen.

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Bekkum houd toch eens je smoel. Wat een onzin kraam jij uit. "Heb je wel de juiste pillen. Nee? dan moet je gaan klagen" ......hoe dom kun je zijn??? Gast van 22:17 is niet gek,hoor???!!!

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Bekkum »

Gast van 15.28 uur


Kom eens een keer met normaal taalgebruik.
Maar dat zal je wel nooit gebruiken.
Eigenlijk zielig maar ja we moeten maar denken de stumperd kan er ook niets aan doen.
:x

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Het is absoluut normal nederlands Bekkumpje. Maar het ging niet over taalgebruik, het gaat over de inhoud van JOUW berichten!! Want dat slaat compleet nergens op! Jij spoort niet. Overal krijg je tegengas maar Bekkum gaat gewoon door, hoor?! Je hebt een plaat voor je kop die dikker is dan dan de muren van de kluis van de Nederlandse Bank. Maar ga maar weer lekker door en reageer hier maar weer op. Ik ben benieuwd waar je nu weer mee komt (al is het meestal dezelfde nonsens dus ik verwacht er niet teveel van!) :twisted:

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

En inmiddels word ik maar steeds dikker door al dit geschreeuw door.

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Gewoon bewegen en verstandig eten! Heb je dat hele Herbalife niet nodig :D

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Ik gebruik Herbalife al jaren tot schrik van mijn ouders.

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Tot schrik van....???? Leg uit :D

ontevreden

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door ontevreden »

Gast van 17.38 uur zou u uw taalgebruik misschien willen aanpassen.
Het lijkt nergens op.
Ik zou me schamen om me zo a-sociaal te gedragen.
Je kan wel denken dat je heel stoer doet maar er zijn ook mensen die zich hieraan ergeren.
:cry: :cry:

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Kristina »

Ik had al sinds mijn puberteit behoorlijke overgewicht. Jarenlang alles geprobeerd om af te slanken en het allerbelangrijkste..... OM HET ZO TE HOUDEN! want dat is me nooit gelukt.
Ik heb talloze dieëten geprobeerd zonder blijvend resultaat. Op een gegeven moment ook van die achterlijke pillen geprobeerd uit België waar niks meer en niks minder inzit dan speed. Je wordt er goed ziek van en krijgt er hartritme stoornissen van.
Ik had ooit in het verleden van Herbalife gehoord maar was er ook ZEER SCEPTISCH over (juist vanwege die 'onzin' verhalen, die over het algemeen komen van mensen die er de ballen verstand van hebben).
Vanwege de 30-dagen-geld-terug-garantie die Herbalife hanteert ben ik aan de producten begonnen, met het idee van 'werkt het niet dan krijg ik toch mijn geld terug'
Sinds dag 1 heb ik er nooit spijt van gehad. In 3 maanden tijd 11 kilo kwijt, van kledingmaat 46 naar 40 gegaan en ik heb mijn gewicht al 2 jaar onder controle!!!!!
Voor diegene die twijfelen, zou ik zeggen, laat je eens goed adviseren door een Herbalife distributeur en vorm zelf je mening daarover.
Laat je mening afhangen van FEITEN en niet van horen zeggen.

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Ja en nu verkoopt u die pillen zelf ook. Weg met dat slappe gelol en die pillen. Bewegen af en toe naar de speeltuin, beetje zwemmen en goed eten.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Kristina »

Geplaatst op 07 Apr 2004 16:35 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Het is toch duidelijk dat HL een wassen neus is. Logisch dat je met die shake afvalt Omdat een lichaam voedingsstoffen nodig heeft, maar die niet krijgt spreekt het de vetreserves aan. De shake heeft alleen maar tot doel om je hongergevoel te stillen. Evenals die pillen. Laat je niet in de maling nemen door die zakkenvullers. Eet gezond en beweeg meer het resultaat zal er naar zijn. Echt waar

Zakkenvullers???? Ga toch lekker slapen man!!! Jij doet zeker liefdadigheidswerk??
Zorg eerst dat je goed geïnformeerd bent voordat je dergelijke onzin uitslaat. Als Herbalife geen goed product is mag het niet op de markt komen in 59 landen. Steek die maar in je ZAK!

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Kristina »

Ik heb helemaal niet gezegd dat ik 'die pillen verkoop'. Mag ik hier even mijn verhaal doen zeg!!
Mensen die negatief willen blijven, zien nooit het positieve.

Gast

Re: HERBALIFE....

Ongelezen bericht door Gast »

Gast van 17.38 uur zou u uw taalgebruik misschien willen aanpassen.
Het lijkt nergens op.
Ik zou me schamen om me zo a-sociaal te gedragen.
Je kan wel denken dat je heel stoer doet maar er zijn ook mensen die zich hieraan ergeren.

Wat is er mis met mijn taalgebruik?? Ik gebruikte het woord "kop" Is dat erg???

Gesloten