LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PMA collectief

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
senseo
Berichten: 158
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:35

PMA collectief

Ongelezen bericht door senseo »

Heeft iemand ervaring met PMA, een collectief bedrijf die hun klanten onderbrengt bij Menzis, op basis van de Menzis polissen,de kosten zijn 12 % lager dan rechtstreeks bij Menzis .

Ik las dit op een ander forum, kun je gewoon gebruik van maken hoor !
Heb je net zo veel korting of misschien wel meer via werkgever of FNV collectief.
Maar laat je niet teveel leiden door collectieven.
Kijk wat je nodig hebt !

Ladasyroste
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 nov 2005 22:42

Re: PMA collectief

Ongelezen bericht door Ladasyroste »

Senseo,

Gaat wel goed geloof ik. De premie die zij echter vermelden is NADAT je een bedrag van PMA zelf hebt terugontvangen --> dit gaat achteraf gebeuren ofwel je krijgt eerst een hogere premie te betalen.

Je wordt dan automatisch lid van de PMA VIP Club, ofwel je wordt bestookt met aanbiedingen.

Al eens gekeken op www.zorgswitchhulp.nl --> is volgens mij Delta Lloyd met 10% korting op basis en 20% op AV!

triangel
Berichten: 76
Lid geworden op: 28 nov 2006 14:42

Re: PMA collectief

Ongelezen bericht door triangel »

Beetje laat maar niks mis mee met PMA. Nadat onze werkgever de collectiviteit met Menzis had beeindigd moesten wij weer de volle mep betalen. Heb ons net na de kerstdagen 2006 aangemeld bij PMA. Toen had ik de acc.giro met de premie voor 01-2007 al in huis. Hebben we netjes betaald, we kregen ook een antwoordmail van PMA dat we coll. verzekerd zijn per 01-2007. Eind jauari de Menzis gebeld dat we teveel premie hadden betaald i.v.m collectiviteit enz. Werd 2 wkn geleden netjes teruggestort. En de nieuwe premie voor februari was netjes incl coll.korting.

Gesloten