LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] center parcs frankrijk

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door weetnietveel »

namsrevel schreef: Een goed idee om dit topic zichtbaar te maken aan één van de medewerkers, waarvan wel aangenomen kan worden dat zij echt medewerkers van Center Parcs zijn natuurlijk! :wink:
In de korte tijd dat ik hier zit heb ik al een grapjas gezien die zich voordeed als bijv. VGZ medewerker, TROS medewerker, VARA medewerker, Sunweb medewerker. Ook deze webcare vind ik twijfelachtig, want er wordt geen mail adres van Centerparcs gegeven om contact op te nemen en wie komt er nu op het idee om 10% korting te geven op een evt. volgende keer???

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

Nou, de echte Center Parcs reageert ook niet op mijn, op hun site ingediende klacht over ene Julia. Dus wat dat betreft zijn ze niet goed bezig. Had binnen 3 dagen toch wel een antwoord verwacht. Vooral klachtenmails zouden toch snel moeten worden beantwoord; zeker als het hier om een nep webcare team van hen zou gaan. Slechte zaak, letterlijk en figuurlijk. Vooral omdat 'vriendin Julia' claimt de ze 24/7 werken.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

tenormin schreef:Nou, de echte Center Parcs reageert ook niet op mijn, op hun site ingediende klacht over ene Julia. Dus wat dat betreft zijn ze niet goed bezig. Had binnen 3 dagen toch wel een antwoord verwacht. Vooral klachtenmails zouden toch snel moeten worden beantwoord; zeker als het hier om een nep webcare team van hen zou gaan. Slechte zaak, letterlijk en figuurlijk. Vooral omdat 'vriendin Julia' claimt de ze 24/7 werken.
Dat is inderdaad een heel slecht iets dat ze daar niet op reageren, ben benieuwd of moderatie
van hier er wel op gereageerd heeft en die persoon een permanente ban heeft gegeven.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

Krijg zojuist een mail binnen van Center Parcs. Er is, zoals we al dachten, totaal geen Julia van hun Webcare team bij hen werkzaam. Het enige wat ik nu nog heb kunnen doen is ze te hebben gevraagd dan dit topic eens te bekijken en of ze hier wilden reageren. Ook geschreven dat 'Julia' in diverse ander Topics over Center Parcs is opgedoken. Of ze daarop ingaan; dat weet ik niet, maar de link is gegeven: de rest is aan hen. Ben benieuwd. Toevoeging: zojuist automatische bevestiging van email: ze doen er twee weken over om de mail te beantwoorden. Hij is fijn!!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

tenormin schreef:Krijg zojuist een mail binnen van Center Parcs. Er is, zoals we al dachten, totaal geen Julia van hun Webcare team bij hen werkzaam. Het enige wat ik nu nog heb kunnen doen is ze te hebben gevraagd dan dit topic eens te bekijken en of ze hier wilden reageren. Ook geschreven dat 'Julia' in diverse ander Topics over Center Parcs is opgedoken. Of ze daarop ingaan; dat weet ik niet, maar de link is gegeven: de rest is aan hen. Ben benieuwd. Toevoeging: zojuist automatische bevestiging van email: ze doen er twee weken over om de mail te beantwoorden. Hij is fijn!!
Heb je dit ook doorgegeven aan de moderatie ?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

@chocomelk, nee, zou ik dat dan hebben moeten doen? Weet ik veel dat zoiets kan. Haha. ik-weet/niet/veel- toch? Maar ik wil eigenlijk die 14 dagen afwachten. Ben n.l. benieuwd óf Center Parcs hier inderdaad gaat antwoorden, heb hen de link doorgegeven. (Maar ik denk niet dat ze reageren); lijken me geen *** in antwoorden op sites. Op die sterretjes staat geen vies woord :lol: , gewoon als sterren bedoelt!

Chocomelk, heb nu toch maar, op jouw aanraden, een bericht naar de Moderatie gestuurd. Okay zo?
Laatst gewijzigd door tenormin op 06 sep 2013 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Tanja Koen
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jul 2013 00:27

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door Tanja Koen »

Webcare kan iedereen wel aanmaken..ik ben van webcare zodiac...maar niet heus.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

tenormin schreef:@chocomelk, nee, zou ik dat dan hebben moeten doen? Weet ik veel dat zoiets kan. Haha. ik-weet/niet/veel- toch? Maar ik wil eigenlijk die 14 dagen afwachten. Ben n.l. benieuwd óf Center Parcs hier inderdaad gaat antwoorden, heb hen de link doorgegeven. (Maar ik denk niet dat ze reageren); lijken me geen *** in antwoorden op sites. Op die sterretjes staat geen vies woord :lol: , gewoon als sterren bedoelt!

Chocomelk, heb nu toch maar, op jouw aanraden, een bericht naar de Moderatie gestuurd. Okay zo?
Denk dat het heel goed is dat je de moderatie hier over hebt ingelicht !
Tanja Koen schreef:Webcare kan iedereen wel aanmaken..ik ben van webcare zodiac...maar niet heus.
Dan houd die persoon van mensen voor de gek houden, bah bah bah.

Webcare Team CP
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jun 2011 10:41

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door Webcare Team CP »

Beste gast,

Onlangs werd er onder de naam ‘Julia’ een reactie geplaatst op enkele onderwerpen betreffende de groep Center Parcs. Graag willen wij u middels deze weg erop attenderen dat ‘Julia’ niet werkzaam is binnen het Webcare Team Center Parcs. De account van deze persoon is inmiddels door het team van Tros Radar geblokkeerd.

Om in contact te komen met ons Webcare Team, nodigen wij u uit een e-mail te sturen aan het volgende adres: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Webcare Team Center Parcs

Webcare Team CP
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jun 2011 10:41

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door Webcare Team CP »

Beste gast,

Onlangs werd er onder de naam ‘Julia’ een reactie geplaatst op enkele onderwerpen betreffende de groep Center Parcs. Graag willen wij u middels deze weg erop attenderen dat ‘Julia’ niet werkzaam is binnen het Webcare Team Center Parcs. De account van deze persoon is inmiddels door het team van Tros Radar geblokkeerd.

Om in contact te komen met ons Webcare Team, nodigen wij u uit een e-mail te sturen aan het volgende adres: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Webcare Team Center Parcs

Webcare Team CP
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 jun 2011 10:41

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door Webcare Team CP »

Beste gast,

Onlangs werd er onder de naam ‘Julia’ een reactie geplaatst op enkele onderwerpen betreffende de groep Center Parcs. Graag willen wij u middels deze weg erop attenderen dat ‘Julia’ niet werkzaam is binnen het Webcare Team Center Parcs. De account van deze persoon is inmiddels door het team van Tros Radar geblokkeerd.

Om in contact te komen met ons Webcare Team, nodigen wij u uit een e-mail te sturen aan het volgende adres: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Webcare Team Center Parcs

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

Webcare Team CP schreef:Beste gast,

Onlangs werd er onder de naam ‘Julia’ een reactie geplaatst op enkele onderwerpen betreffende de groep Center Parcs. Graag willen wij u middels deze weg erop attenderen dat ‘Julia’ niet werkzaam is binnen het Webcare Team Center Parcs. De account van deze persoon is inmiddels door het team van Tros Radar geblokkeerd.

Om in contact te komen met ons Webcare Team, nodigen wij u uit een e-mail te sturen aan het volgende adres: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Webcare Team Center Parcs
Ik ben degene die u op uw site deze informatie heeft doorgespeeld. MAAR als u schrijft dat het account van deze Julia geblokkeerd zou zijn, vraag ik me af waarom de moderatie de berichten van Julia niet heeft weggehaald. Ik in ieder geval, heb nu nog steeds twijfels. Misschien ietwat te achterdochtig?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Als je contact wil is het het beste om als er webcare antwoord,
Het zo te doen

Pb ik ben die en die datum geweest dat huisje heeft u mijn gegevens,als ze echt zijn. Weten ze alles,
Huisje weten ze alles nog jaren van dus....bv dat park , dat huisje nr...mogen zei met gegevens komen.
Meer niet!! Zoniet is het nep...

Maar zo zou. Ik met alle webcares zijn hoor...je weet het nooit.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door tenormin »

Krijg net mail van Tros-Radar dat mijn melding gesloten is. Dus ik denk dan, na "mijn klacht" op de zogenaamde Julia van Center Parcs dat zijn/haar bijdrage is weggehaald. Niets is minder waar, zie ik nu. Ben wel wat teleurgesteld, dacht dat moderatie dan wel iets zou doen. Nou ja, meer dan mijn best kan ik ook niet doen. En om weer te gaan schrijven is nu demotiverend. Jammer.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: center parcs frankrijk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

tenormin schreef:Krijg net mail van Tros-Radar dat mijn melding gesloten is. Dus ik denk dan, na "mijn klacht" op de zogenaamde Julia van Center Parcs dat zijn/haar bijdrage is weggehaald. Niets is minder waar, zie ik nu. Ben wel wat teleurgesteld, dacht dat moderatie dan wel iets zou doen. Nou ja, meer dan mijn best kan ik ook niet doen. En om weer te gaan schrijven is nu demotiverend. Jammer.
Dit vind ik wel erg raar dat je niet ééns een bericht van ze terug krijgt met een 'bedankje' daarin en het ergste van alles is dat die berichten er dus nog gewoon staan. :shock:

Gesloten