LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is Hengelhoef in België een goed vakantiepark?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
jpltiscool
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2014 21:09

Is Hengelhoef in België een goed vakantiepark?

Ongelezen bericht door jpltiscool »

Ik wel graag weten of Hengelhoef in België een beetje een goed en schoon vakantiepark is. Weten jullie dit of zijn jullie er zelf geweest? En hoe is het zwembad? Alle info over Hengelhoef is welkom. Aub geen informatie van hun website zelf. En was hier een aflevering over in red mijn vakantie?

Alvast Bedankt :D :D :D


eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Is Hengelhoef in België een goed vakantiepark?

Ongelezen bericht door eleven »

Uit de gedragsregels:

Alvorens een nieuw topic te starten dienen gebruikers te controleren of er al soortgelijke topics op ons forum staan.


Dan had je deze berichten gevonden.

https://forum.www.trosradar.nl/search.p ... mit=Zoeken

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Is Hengelhoef in België een goed vakantiepark?

Ongelezen bericht door Har06 »

jpltiscool schreef:Ik wel graag weten of Hengelhoef in België een beetje een goed en schoon vakantiepark is. Weten jullie dit of zijn jullie er zelf geweest? En hoe is het zwembad? Alle info over Hengelhoef is welkom. Aub geen informatie van hun website zelf. En was hier een aflevering over in red mijn vakantie?

Alvast Bedankt :D :D :D

Wij zijn zo,n keer of 3 met de kleinkids bij Camping Hengelhoef geweest, laatste keer 3 jaar geleden.

Mooi zwembad,matige bistro,veel stacaravans,service matig,onderhoud laat te wensen over, 90 m2 voor een staanplaats met tv aansluiting, overnachting plm € 50 p/n.
Nu onze kleinkinderen wat ouder zijn, zoeken we deze grote en dure campings niet meer op.

Red m,n vakantie was op hun park De Kleine Berckt in Baarlo, inderdaad een matig park.

Succes met je keuze :wink:

Gesloten