Boeking Fletcherhotel met voucher geboekt: is niet te annuleren of te verplaatsen

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
mart1967
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2022 14:07

Boeking Fletcherhotel met voucher geboekt: is niet te annuleren of te verplaatsen

Ongelezen bericht door mart1967 »

Ik wilde een boeking bij Fletcherhotel annuleren/verplaatsen en dat is niet mogelijk omdat het mbv een voucher is geboekt.
Mijn zoon is namelijk positief getest op Corona en ik dacht te annuleren/verplaatsen.
Dit was niet mogelijk omdat het met een voucher is geboekt en daar gelden andere voorwaarden voor.
We belden 2 dagen voor aankomst op.
Dus nu zijn we ons geld kwijt.
Best gek in corona tijd ,om je geld niet kwijt te zijn hadden we gewoon moeten gaan dus.

Kan dit zomaar?

Seinhuis
Berichten: 2388
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Boeking Fletcherhotel met voucher geboekt: is niet te annuleren of te verplaatsen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ja. Fletcherhotel kan leveren, door omstandigheden kunnen jullie niet.

Je kunt bij de annuleringsverzekering (soms bij reisverzekering) proberen om je geld terug te krijgen.

alfatrion
Berichten: 21947
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Boeking Fletcherhotel met voucher geboekt: is niet te annuleren of te verplaatsen

Ongelezen bericht door alfatrion »

mart1967 schreef:
27 jan 2022 14:15
Best gek in corona tijd ,om je geld niet kwijt te zijn hadden we gewoon moeten gaan dus.
Je had natuurlijk ook niet kunnen boeken als er geen voorwaarden is dat je kan verplaatsen/annuleren in een dergelijke omstandigheid.

Mopje45
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2022 11:55

Re: Boeking Fletcherhotel met voucher geboekt: is niet te annuleren of te verplaatsen

Ongelezen bericht door Mopje45 »

Volgende keer maar bij v d Valk boeken, meestal gratis annuleren.

Gesloten