LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boekingskosten

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
rinusa
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2010 09:58

Boekingskosten

Ongelezen bericht door rinusa »

De boekingskosten bij Roompotvakanties rijzen de pan uit !! Je wordt gelokt met een aanbieding en als je dan boekt blijkt dat je uiteindelijk nog 22,50 euro boekingskosten moet betalen. Ik heb alles zelf via Internet geregeld, het enige wat zij moeten doen is je een bevestiging sturen en je bij aankomst je verblijf wijzen.
Ik heb daarover een klacht ingediend en krijg dan een koude en zakelijk e-mail waarin staat dat het normaal is dat je boekingskosten betaald, dat is overal zo. Maar dat is toch geen reden om zo'n hoog bedrag te vragen ? Ik pleit er voor dat ook bungalowparken en andere reisaanbieders met een all-in prijs adverteren, net zoals de luchtvaartmaatschappijen gedwongen werden om alle heffingen te vermelden.

IsavdLinden
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jul 2010 20:26

Re: Boekingskosten

Ongelezen bericht door IsavdLinden »

Het staat toch duidelijk op de site dat je reserveringskosten moet betalen.
Als je het daar niet mee eens was (of met de hoogte van het bedrag) had je niet moeten boeken, zo simpel is het. Heb je het niet gezien en zag je het op het moment toen je boekte, dan had je nog altijd kunnen annuleren.
U als consument bent natuurlijk niet degene die de prijzen bepaalt en het is heel simpel, je gaat ermee akkoord of niet. U wordt toch niet verplicht.

Gesloten