LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Wilsophie schreef:Zoek via Google de betr. camping. Dan opent die zich en zie je direct rechtsboven en in je tabblad de naam
Hogenboom, je zoekt contact, dus je klikt op "contact" en zie dan welke info site en dus emailadres krijgt.
Afbeelding

Dus deze organisatie heeft niets met de camping te maken zo schijnt het.
Maar je komt bij contact via de camping via google de naam van de camping in te toetsen.

Klik je op de site van de camping helemaal onderaan op contact, dan krijg je ook de site van Hogenboom en nergens zie ik een direct adres van de camping om een bericht te sturen.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door nevermind »

s niet heel logisch dat dit de leeftijd is... Dan zou iemand altijd dezelfde leeftijd houden als deze 4 jaar geregistreerd is.
Yep, maar dat is een lang verhaal en behoort ook niet tot de scope van dit topic of het forum.
Het account is toch een nickname, dus maakt het niet uit, welke leeftijd iemand heeft.
Ook de verhalen in een topic moet je met een korreltje zout nemen, want het is niet altijd alles naar waarheid opgemaakt, en sommige zouden een lange neus kunnen krijgen, zoals Pinoccio!
Het verbaast mij wel, om met deze leeftijd niet een ander doel te hebben, als hier op het forum, ongeacht welke voorgeschiedenis het is.
Wil ik ook helemaal niet weten.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door tenormin »

nevermind schreef:
s niet heel logisch dat dit de leeftijd is... Dan zou iemand altijd dezelfde leeftijd houden als deze 4 jaar geregistreerd is.
Yep, maar dat is een lang verhaal en behoort ook niet tot de scope van dit topic of het forum.
Het account is toch een nickname, dus maakt het niet uit, welke leeftijd iemand heeft.
Ook de verhalen in een topic moet je met een korreltje zout nemen, want het is niet altijd alles naar waarheid opgemaakt, en sommige zouden een lange neus kunnen krijgen, zoals Pinoccio!
Het verbaast mij wel, om met deze leeftijd niet een ander doel te hebben, als hier op het forum, ongeacht welke voorgeschiedenis het is. Wil ik ook helemaal niet weten.
Wat een toch wel vreemde gedachtengang. Als ik denk wat u denkt (en niet schrijft) zou emmy75 zich dan maar op een dating site moeten inschrijven? Als ik fout denk mag u het zeggen hoor, maar zo komt het wel over.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Kom op mensen blijf eens on topic., jullie weten toch allemaal zo goed hoe het behoort?

Als je googlet op de campingnaam dan kom je via contact uit bij Hogenboom dus zo een fout loket was het nu ook weer niet en heb ik dus niemand gepasseerd. Daar was ik ook van overtuigd.

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door riddert »

het eerste google resultaat is een advertentie van hoogeboom, in de 'echte' zoekresultaten vind je gewoon de website van de camping. Dus een fout loket om je 'klacht' in te dienen.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Wilsophie schreef:Als je googlet op de campingnaam dan kom je via contact uit bij Hogenboom dus zo een fout loket was het nu ook weer niet en heb ik dus niemand gepasseerd. Daar was ik ook van overtuigd.
Ik begrijp heel goed dat u dat dacht. Als de camping opgezocht wordt via google, vindt men oa de pagina van Hoogenboom, maar dit is natuurlijk niet de site van de camping zelf. De camping zelf heeft ook een site:
http://www.kuierpad.nl/
Rechtsboven staat een telefoonnummer en e-mailadres van de camping. Waarschijnlijk had ik eerst die ingang gekozen.

Als ik zo een google en rondkijk krijg ik eerder de indruk dat Hoogenboom een soort tussenpersoon is waar deze camping voor betaald om erop te mogen staan en/of een percentage per boeking afdraagt, zodat ze kunnen meeliften op de naam van Hoogenboom aangezien die wat bekender is. Ik vergelijk het een beetje met sites als weekendjeweg, booking.com enz.
nevermind schreef:Ook de verhalen in een topic moet je met een korreltje zout nemen, want het is niet altijd alles naar waarheid opgemaakt, en sommige zouden een lange neus kunnen krijgen, zoals Pinoccio!
Dat geloof ik ook wel en doe ik ook wel.
nevermind schreef: Het verbaast mij wel, om met deze leeftijd niet een ander doel te hebben, als hier op het forum, ongeacht welke voorgeschiedenis het is.
Wees gerust, ik heb doelen en bezigheden genoeg hoor en het forum staat zeker niet hoog op deze lijst. Ik heb alleen een heel grote luxe dat ik mijn eigen tijd kan indelen en regelen. Dus zit ik tussendoor op het forum. Maar het kan goed zijn dat ik nu een paar berichtjes schrijf, weer even iets anders doe en dan weer wat schrijf.

Het forum is voor mij meer ontspanning en even iets anders op de achtergrond laten bezinken. Af en toe leerzaam en bij blijven van bepaalde ontwikkelingen. Het heeft mij met mij eigen akkefietjes best wel al geholpen omdat ik ergens over gelezen heb of iets uitgezocht heb nav een verhaal op het forum. Daar hoef ik dan niet altijd zelf een topic voor aan te maken. Verder is het wel nuttig bij het onderhouden van mijn tikvaardigheden, dan doe ik het liever zo en hoop ik dat ik af en toe nog eens iemand kan helpen bij een vraag.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door tenormin »

En, wilsophie, al een bepaalde periode in gedachte om de aangeboden staanplaats te gaan "consumeren" of word het tot volgend jaar uitgesteld?

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Ach snotapen die niks anders te doen hebben, en hun eigen lummeligheid verbergen door een ander onderuit te halen.
Je moet daar maar boven staan.
Ik weet dat ik mijn leven tot nu toe zinvol besteed heb en elke cent zelf verdiend heb door hard te werken.
Zeer gedisciplineerd want dat eiste mijn vak, fouten konden fataal zijn voor een mensenleven. Ik heb zeker honderden stagiaires moeten opleiden en begeleiden tot volwaardige werkers in de maatschappij en dat is geen verdienste maar een gunst of noem het genade wanneer je de gezondheid hebt om dit te kunnen doen, maar het geeft zijn vruchten af ook naar je zelf toe zodat je weet wat "er te koop" is.
Enige levenservaring is bij sommige aanpakken gewenst. En zeker op forums permitteert men zich een gedrag waarvan je kunt verklaren met wie je van doen hebt en is negeren de beste oplossing.
Ik heb medelij met zulke mensen want ze zijn zelf gefrustreerd en teleurgesteld in alles. Jammer want ze hebben zichzelf ermee.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wilsophie, wanneer je ook maar enige levenservaring had zou je niet zo lopen zeuren als een klein kind omdat je vergeten bent naar de kosten van de camping te kijken.

Een klein kind ben je.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

wilsophie schreef:En als u vindt dat sommigen te snel hun klacht dumpen op een site dan mag u dat vinden, maar vergeet niet dat het soms klein leed is en dat men dan hier zijn "heil"zoekt. Jammer dat u daar geen inlevingsvermogen voor heeft en dat leidde mij tot de vraag dat u van 1975 dus erg jong bent. De wijsheid komt met de jaren namelijk.
Toch wel een specime uit de categorie zeur-ouderen, en daar hebben we er helaas steeds meer van.

Even paar ideetjes voor uw volgende topics op dit forum:

1. Vroeger was alles beter
2. Niemand heeft meer eerbied voor mijn grijze haren
3. Ik heb mijn bijdrage aan de samenleving al dubbel en dwars verricht dus verwacht nu dankbaarheid van jullie. ( en meer bezoek van mijn kinderen)
4. Ik werkte al voor mijn dagelijks brood toen jij nog in de luiers poepte.
5. Ik ben ouder dus wijzer
6. De jeugd van tegenwoordig heeft geen fatsoen, en vooral geen discipline meer
7. Ik heb WOII nog meegemaakt, dat was pas echt een moeilijke tijd

Enfin, koop fijn een mooie nieuwe rollator en ga achter de geraniums zitten

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Ik heb een sch*thekel aan zeurouderen die menen dat ze meer respect verdienen dan een ander enkel en alleen omdat ze ouder zijn. Iemand die 18 is kan van mij evenveel respect krijgen als iemand die 79 is, leeftijd heeft daar helemaal niets mee te maken. Net zoals het gezever dat ze ook maar gelijk moeten krijgen omdat ze ouder zijn, slaat ook nergens op. Oude zeveraars die menen da ze mogen voordringen omdat ze ouder zijn omdat het druk is. Hebben de hele week geen fluit te doen maar moeten zo nodig naar de winkel als iedereen naar de winkel moet en dan zanikken dat het druk is. Oudjes die mauwen dat je niet opstaat in een bus of je de stoel uitkijken. Al eens eraan gedacht dat die jongere ook vanalles kan hebben waardoor deze ook niet makkelijk kan staan in een bus ? Tuurlijk niet want dat past niet in het eigen straatje. Er wordt vanalles en nogwattes bijgehaald omdat men het gelijk weer eens niet krijgt op het forum en er niet wordt meegehuild hoe erg het wel niet is. Het is niet meer als stampvoeten als een klein verongelijkt kind.

Als je nog meer te zeveren hebt over de huidige generatie ? Kijk dan eens in de spiegel, de vorige generatie heeft de jongere generaties opgevoed.

Ik ben niet gefrustreerd en teleurgesteld en ik leef ook niet van de samenleving. Ik geniet van het leven. Maar van die koude grond psychologie ken ik er ook nog wel een paar, verbitterd en jaloers ?

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Praat eens met onze allochtonen uit Suriname, de Antillen, enz... met hoeveel respect zij hun ouders en grootouders behandelen en verzorgen. Daar kan menig Hollander nog een puntje aanzuigen.
Zij hebben heel goed begrepen dat ouderen hun sporen verdiend hebben en dat zij de welvaart te danken hebben aan hun voorouders.
Ik vind het aandoenlijk om te zien hoe al deze mensen altijd met diep respect over hun ouders en grootouders spreken en veelal heeft deze grootouder zoveel respect afgedwongen dat men naar hen luistert.
De gemiddelde nederlandse jongere schijnt dat niet te willen begrijpen. Toen ik jarenlang ongeveer 30 jaar ouderen en patiënten moest verzorgen werd ons geleerd dat wij ieder mens met respect moesten behandelen, uiteraard, en ook het kind en de puber had altijd een warme plaats in mijn hart in menig ziekenhuis.
Maar ouderen die ik later verzorgde in Drenthe gedurende ruim 11 jaar waren de mensen die nog in plaggehutten hadden gewoond.
En met respect en veel zorg mocht ik heb begeleiden tot hun dood Emmy en bovendien heb ik altijd gedacht dat ik zelf tig jaar later ook zo verzorgd mocht worden. Door de crisis en de bezuiniging is dat nog maar de vraag en ik wens jouw generatie toe dat je net zo verzorgd wordt als oudere , ook als zeurende oudere , want er waren tijdens mijn verpl. tijd vele zeurenden, maar ook zij hebben recht op een goede benadering en verzorging.;
Zeurende of niet.
En of jullie dat nog kunnen opbrengen?
Gezien de postings vrees ik het ergste voor jullie ouders en eventuele grootouders.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door sjoegel »

Inderdaad. Ik kan het niet beter zeggen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Wilsophie schreef:Praat eens met onze allochtonen uit Suriname, de Antillen, enz... met hoeveel respect zij hun ouders en grootouders behandelen en verzorgen. Daar kan menig Hollander nog een puntje aanzuigen.
Zij hebben heel goed begrepen dat ouderen hun sporen verdiend hebben en dat zij de welvaart te danken hebben aan hun voorouders.
Ik vind het aandoenlijk om te zien hoe al deze mensen altijd met diep respect over hun ouders en grootouders spreken en veelal heeft deze grootouder zoveel respect afgedwongen dat men naar hen luistert.
De gemiddelde nederlandse jongere schijnt dat niet te willen begrijpen. Toen ik jarenlang ongeveer 30 jaar ouderen en patiënten moest verzorgen werd ons geleerd dat wij ieder mens met respect moesten behandelen, uiteraard, en ook het kind en de puber had altijd een warme plaats in mijn hart in menig ziekenhuis.
Maar ouderen die ik later verzorgde in Drenthe gedurende ruim 11 jaar waren de mensen die nog in plaggehutten hadden gewoond.
En met respect en veel zorg mocht ik heb begeleiden tot hun dood Emmy en bovendien heb ik altijd gedacht dat ik zelf tig jaar later ook zo verzorgd mocht worden. Door de crisis en de bezuiniging is dat nog maar de vraag en ik wens jouw generatie toe dat je net zo verzorgd wordt als oudere , ook als zeurende oudere , want er waren tijdens mijn verpl. tijd vele zeurenden, maar ook zij hebben recht op een goede benadering en verzorging.;
Zeurende of niet.
En of jullie dat nog kunnen opbrengen?
Gezien de postings vrees ik het ergste voor jullie ouders en eventuele grootouders.
Je hebt het over allochtonen, daar hoort het dat je voor de ouders zorgt, maar vraag
het de kinderen eens hoe ze het liever zouden willen zien !

Bijna elk mens hoort met respect behandeld te worden maar mensen die telkens blijven zeuren daar
mag best wat over gezegd worden.
Gezellig joh als je de ouders gaat bezoeken in verpleeghuis en daar de hele tijd tegen je lopen zeuren en
zeuren dat vroeger alles beter was.
Vele oudjes van deze tijd vergeten dat we in 2012 leven en niet meer in 1950, mensen hard moeten werken
voor de centen, ja beiden man en vrouw.
Je de banen niet voor het uitzoeken hebt, dat er bijna geen vrije tijd meer over blijft.
Dat je als oudje niet met 80 over de snelweg moet gaan want mensen hebben haast tegenwoordig.

Sterkte Wilsophie !

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Wilsophie schreef:Praat eens met onze allochtonen uit Suriname, de Antillen, enz... met hoeveel respect zij hun ouders en grootouders behandelen en verzorgen. Daar kan menig Hollander nog een puntje aanzuigen.
Zij hebben heel goed begrepen dat ouderen hun sporen verdiend hebben en dat zij de welvaart te danken hebben aan hun voorouders.
Ik vind het aandoenlijk om te zien hoe al deze mensen altijd met diep respect over hun ouders en grootouders spreken en veelal heeft deze grootouder zoveel respect afgedwongen dat men naar hen luistert.
De gemiddelde nederlandse jongere schijnt dat niet te willen begrijpen. Toen ik jarenlang ongeveer 30 jaar ouderen en patiënten moest verzorgen werd ons geleerd dat wij ieder mens met respect moesten behandelen, uiteraard, en ook het kind en de puber had altijd een warme plaats in mijn hart in menig ziekenhuis.
Maar ouderen die ik later verzorgde in Drenthe gedurende ruim 11 jaar waren de mensen die nog in plaggehutten hadden gewoond.
En met respect en veel zorg mocht ik heb begeleiden tot hun dood Emmy en bovendien heb ik altijd gedacht dat ik zelf tig jaar later ook zo verzorgd mocht worden. Door de crisis en de bezuiniging is dat nog maar de vraag en ik wens jouw generatie toe dat je net zo verzorgd wordt als oudere , ook als zeurende oudere , want er waren tijdens mijn verpl. tijd vele zeurenden, maar ook zij hebben recht op een goede benadering en verzorging.;
Zeurende of niet.
En of jullie dat nog kunnen opbrengen?
Gezien de postings vrees ik het ergste voor jullie ouders en eventuele grootouders.
En hoe komt dat dat zij hun ouderen wel zo behandelen ? Omdat ze dat met de paplepel ingegoten krijgen, vanuit de opvoeding. Doorgaans bemoeit zich daar ook de hele oudere generatie opa's, oma's, ooms en tantes met de opvoeding van de kinderen. Een weerwoord als "je bent mijn moeder/vader niet" ( wat een Nederlands kind sneller zal doen ) hoef je daar dan ook niet te geven. Dan krijgt het kind eerst al een draai om de oren van degene die aangesproken wordt en vervolgens nog een keer van de eigen ouders, bij wijze van spreken dan.

Als de oudere generatie in Nederland piept over de jongere hebben ze dat ook zelf zo gekweekt, zij hebben de generatie die na hen komt namelijk opgevoed. Hier wordt ikke ikke ikke veel meer met de paplepel ingegoten. Iets belangeloos doen voor een ander is bij velen totaal geen onderdeel van de opvoeding. Als de oudere generatie dan ook iets te mauwen heeft over de jongere en moeten ze toch echt eerst eens goed in de spiegel kijken. Daar hebben ze zelf voor gezorgd.

Ik vind dat in beginsel iedereen evenveel respect verdient en met evenveel respect behandeld dient te worden. De leeftijd alleen vormt voor mij daarin geen criterium, want waarom zou een jonger iemand minder respect verdienen puur op basis van leeftijd ? De jonge kassamedewerker van de super hoeft ook niet als oud vuil behandeld te worden omdat ik ouder ben en het dus wel even allemaal weet. Dat zou toch krom zijn.

De ouderen kunnen hun verzorgers ook best met respect behandelen gelijk ook zij behandeld wensen te worden. Respect krijgt men alleen niet door te roeptoeteren dat men respect moet krijgen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Emmy75 schreef:
De ouderen kunnen hun verzorgers ook best met respect behandelen gelijk ook zij behandeld wensen te worden. Respect krijgt men alleen niet door te roeptoeteren dat men respect moet krijgen.
Super geschreven Emmy !

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door nevermind »

Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor (of ontvangt van) iemand vanwege zijn kwaliteiten, prestaties of vaardigheden.
Maar:
Zo kan men de opvattingen van een ander respecteren, ook als men die opvattingen niet deelt. Men laat dan de ander in zijn waarde.
:wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Zo van een camping die niet deugd,maar later toen het gratis werd voor de tweede keer ineens wel! Naar opvoeden!

Emmy ben het met je bijdrages eens!!

Respect heb ik zeer zeker voor oudere mensen maar hebben sommige ouderen dat ook voor jongeren??
Geen respect heb ik voor zuurpruimen,dus bijdeze....

Eind goed al al goed ga camperen aub,misschien kan je op de camping bingo'en wordt je wat vrolijker ...nou ja als je bingo hebt,anders is daar vast weer wat op aan te merken..

De groeten..

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door tenormin »

rozemarijntje schreef:Zo van een camping die niet deugd,maar later toen het gratis werd voor de tweede keer ineens wel! Naar opvoeden!

Emmy ben het met je bijdrages eens!!

Respect heb ik zeer zeker voor oudere mensen maar hebben sommige ouderen dat ook voor jongeren??
Geen respect heb ik voor zuurpruimen,dus bijdeze....

Eind goed al al goed ga camperen aub,misschien kan je op de camping bingo'en wordt je wat vrolijker ...nou ja als je bingo hebt,anders is daar vast weer wat op aan te merken..

De groeten..
Zeg, een beetje meer respect voor deze oude dame, hoor. Ik breng toch ook respect op voor jullie, jonge blommen :lol: Maar het is inderdaad een hele cultuurschok - van camping naar opvoeding - dat is een ding wat zeker is. Nee, mevrouw sophie gaat niet naar die camping toe, ze had me uitgenodigd om "mee te gaan" en ik vroeg of dat ook kon met mijn rollator, maar de redactie heeft die antwoorden weer verwijderd. Dacht toch eigenlijk niet dat ik onkies schreef, maar ja, dat zal wel een respectloos oudje over een ander oudje gemeld hebben.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Camping 't Kuierpadtien in Wezuperbrug

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:lol: nou voorruit deze jonge blom heeft voor deze oudere respect :wink:
Maar ik sta niet voor je op in de bus...je kan beter staan als ik :lol: :lol: nou ja...uh geloof ik :D bijwijze he :wink:

Ik heb mezelf opgevoed,aardig gelukt :lol: :lol: en het is nog waar ook geen woord van gelogen :lol: :lol:

Gesloten