Geldklopperij bij Center Parcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
peet

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door peet »

Beste Paul

ik zou zegge neem een breekijzer mee naar CP, zoek s'avonds een donker vrijstaand huisje op en je kan gratis overnachten. :wink:

veronique

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door veronique »

Wohahahaha wat een goed idee :idea: wanneer gaan we?? Best wel leuk eens iets spannends en stout doen :wink:

Adriaan van Olivier

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door Adriaan van Olivier »

:D Ooit een seizoen op een camping gestaan met een (je eigen) caravan?
Dat is pas duur geworden, een plekje wat vorig jaar 1500,00 euro koste kost nu 1800,00 euro.
Dit zijn zogenaamde natuur campings, hier groeien de schelpen zeker uit de grond en zagen de mieren de bomen en struiken weg, komen de muizen met buldozers duinen weg halen.
Dit alles kunt u bekijken bij de PWN campings in Castricum Bloemendaal en bergen.
Er wordt meer natuur door PWN vernield als door de campeerders al denken ze anders om. :evil: :twisted: :idea:

Gast

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door Gast »

Center parks,

Wij komen net terug van een weekje buiten het seizoen, je kiest er zelf voor waar je heen gaat. Cp staat goed bekend maar wordt steeds duurder een glasje fris uit een limonade automaat kost gewoon 2.50 euro ga zo maar door. wat je op dit ogenblik vaak ziet is dat de gasten s avonds gewoon in hun huisje blijven en er dan ook weinig verdiend wordt op het plaza. Wij vinden wat we er willen vinden maar ik kan best begrijpen dat dit voor een heleboel mensen niet meer te betalen is. Mensen die in het verleden naar cp gingen gaan nu naar de concurent ze prijzen hun zelf uit de markt.Maar ik ben het met iedereen eens het is en wordt veel te duur...................

chiara

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door chiara »

:x CP vind ik maar een vieze bedoening, ik ben helemaal niet te spreken over deze zgn goed verzorgde bungalows etc. Ben er 3x geweest, maar in dit geval was 3x ook echt scheepsrecht. De huisjes waren in alle drie de gevallen vies, uitgewoond, onverzorgd. Het enige wat schoon was: het Handdoeken pakket wat je bij aankomst krijgt.
CP kan in mijn ogen beter alleen toegangelijk worden voor groepen jongeren, want die interesseert het al helemaal geen moer, de meeste
andere cp-bezoekers ook niet zo te lezen.....

galith

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door galith »

chiara

welke parken ben je dan geweest bij cp, wij gaan ieder jaar, dat het duur is heb je gelijk, maar dat het niet schoon en uitgewoond is, heb ik nog niet meegemaakt

m vr gr dv

peet.

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door peet. »

:evil: ik wel :evil:

Ik vind de huisjes ook oersaai en dat allemaal voor minimaal 100 euris per dag zonder eten en drinken.
Das lachen :lol: nou nou

Gast

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door Gast »

Ben ik het helemaal mee eens. Saai, saai, saai. Ik ga gewoon 4 weken naar Hotel Adlon in Berlijn. Stuk minder saai.

http://www.hotel-adlon.de

Gast

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door Gast »

Of naar Dorint Airpot Tegel hotel in Berlijn. Ben ik net geweeest.

Gast

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door Gast »

O sorry, moet natuurlijk Dorint Airport Tegel Hotel zijn! Superrrrrr.!

Gast

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ga dit jaar naar Irak kogels tellen.

Gast

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door Gast »

Fijn voor je!

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Als iemand zich kan veroorloven naar CP te gaan moet hij niet moeilijk doen over telefoonkosten. Ga lekker kamperen!
QM

Gast

Re: Geldklopperij bij Center Parcs

Ongelezen bericht door Gast »

Belangrijke Informatie

Je bent gebanned op dit forum.
Neem contact op met de webmaster of Forum beheerder voor meer informatie

Gesloten