LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] help wat te doen campingpark het groene eiland

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
marjo.bruggemans-den-dekker
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2017 09:58
Contacteer:

help wat te doen campingpark het groene eiland

Ongelezen bericht door marjo.bruggemans-den-dekker »

sinds vorig jaar hebben wij een seizoenplaats op campingpark het groene eiland.
de eigenaar heeft aan het einde van het seizoen iedereen te kennen gegeven dat in de winterperiode alle leidingen vervangen zouden worden
en dat er nieuwe regels kwamen ten aanzien van schuurtjes en dergelijke.
alle plaatsen moesten leeg en zouden klaar zijn voor het seizoen weer van start zou gaan.
wij hadden een mooie groene plaats met afscheidingen bomen struiken en gras.
nu hebben wij terug gekregen een kale zand/klei vlakte wat vol ligt met bouwafval o.a glas ,grind,stenen,stokken,stuken oude leiding enz enz .
het is verre van egaal en ziet er werkelijk waar niet uit. er is gen boom of struik meer te bekekene en te triest voor woorden.
de eigenaar beloofd van alles maar komt niets van zijn beloften na.
het gaat ons werkelijk minimaal 1000 euro kosten om alles af te graven op te hogen en weer in orde te maken.
wat kunnen we hier nu mee doen want ik zie door de bomen het bos niet meer.
groetjes marjo bruggemans.

stofzuigertje

Re: help wat te doen campingpark het groene eiland

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Weigeren en elders iets zoeken, als iedereen dat doet zal hij er weinig aan over houden door deze lompe manier van werken.

marjo.bruggemans-den-dekker
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2017 09:58
Contacteer:

Re: help wat te doen campingpark het groene eiland

Ongelezen bericht door marjo.bruggemans-den-dekker »

het is inmiddels al opgelost met de eigenaar blijkbaar is hij huiverig voor tros radar .

NeoDutchio
Berichten: 12329
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: help wat te doen campingpark het groene eiland

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U huurt een stukje grond, meer niet. De eigenaar mag daar mee doen wat hij wilt. Dat hij wellicht iets langer bezig is geweest is zuur, maar u moet hem de kans geven op alles schoon en netjes op te leveren.

U heeft nu een oplossing, heel knap dat dat binnen 48 gelukt is. Ten minste, als ik u moet geloven. Maar een topic openen op een consumentenforum van een tv programma is echt wel iets anders dan een jurist. Oftewel, zoveel waarde heeft een topic hier ook niet. Gun iemand de tijd om tot een oplossing te komen.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: help wat te doen campingpark het groene eiland

Ongelezen bericht door hänschen klein »

marjo.bruggemans-den-dekker schreef:het is inmiddels al opgelost met de eigenaar blijkbaar is hij huiverig voor tros radar .
@Margo. Heeft u deze topic dan doorgelinkt naar de eigenaar? Kan me niet voorstellen dat hij/zij op dit forum actief meelas.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: help wat te doen campingpark het groene eiland

Ongelezen bericht door hänschen klein »

hänschen klein schreef:
marjo.bruggemans-den-dekker schreef:het is inmiddels al opgelost met de eigenaar blijkbaar is hij huiverig voor tros radar .
@Margo. Heeft u deze topic dan doorgelinkt naar de eigenaar? Kan me niet voorstellen dat hij/zij op dit forum actief meelas.
Sorry @Marjo, dat ik de naam veranderde, maar u zoudt inmiddels toch best nog eens kunnen reageren op dit forum op de vraag of ú deze topic had doorgelinkt naar de betroffene? M.a.w. worden we hier gebruikt en nadat u uw doel bereikt hebt, kunnen de reageerders de pot op?

Gesloten