LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hondenbungalow / HEMA-actie

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
henrikek
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2016 15:35

Hondenbungalow / HEMA-actie

Ongelezen bericht door henrikek »

Ik heb gebruik gemaakt van de hema-actiebon. Een midweek in een deelnemend landalpark voor €139,-
Aangezien wij met een hond op vakantie gaan heb ik gekozen voor het park Wirfttal in Duitsland.
Hier beschikken ze namelijk over diverse hondenfaciliteiten en hondenbungalows met een omheinde tuin.
Op het inschrijfformulier heb ik aangegeven graag van deze hondenbungalow gebruik te maken.

Afgelopen week kreeg ik de bevestiging van de boeking. Alles bevestigd maar helaas geen hondenbungalow. Volgens de website is de hondenbungalow wel beschikbaar. Daarop heb ik contact gezocht met Landal met de vraag waarom wij niet in de hondenbungalow geboekt zijn.
Er werd mij verteld dat deze bungalows niet aan de actie deelnemen. In de actievoorwaarden en op de website staat hier niets van vermeld of dat ze zijn uitgesloten.
Mitchell (van Landal) wist mij te vertellen dat deze bungalows onder de speciale bungalows vallen en daarom niet deelnemen aan de actie.
De speciale bungalows zijn te vinden onder "accommodaties" op de website van Landal.
Het klopt echter dat hier de hondenbungalows staan vermeld maar wat schetst mijn verbazing....
2 pers.accommodaties en rookvrije bungalows staan hier ook onder en die kunnen ook worden geboekt volgens de actie.

Kortom.... Dit klopt niet!

Gewenste Oplossing
Ik wil graag een hondenbungalow toegewezen krijgen in het park Wirfttal


Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Dozo
Berichten: 90
Lid geworden op: 29 nov 2015 17:32

Re: Hondenbungalow / HEMA-actie

Ongelezen bericht door Dozo »

Heb jij de voorwaarden niet gelezen?
De beschikbaarheid van de accommodaties is beperkt. Het kan voorkomen dat tegen deze prijs het gewenste park, aankomstdatum of accommodatietype niet meer beschikbaar is.
Je hebt helemaal niets te willen. Je moet het doen met wat je kan krijgen.

stofzuigertje

Re: Hondenbungalow / HEMA-actie

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vermoedelijk kun je met enige zoeken elders deze nog voordeliger boeken en dan wel voor honden.....

Dit soort actie is klanten lokker en ze proberen dan duurdere normale prijs te verkopen.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Hondenbungalow / HEMA-actie

Ongelezen bericht door prem »

Wat wil je voor 139 euro, thuis blijven is duurder.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Hondenbungalow / HEMA-actie

Ongelezen bericht door Har06 »

henrikek schreef:Ik heb gebruik gemaakt van de hema-actiebon. Een midweek in een deelnemend landalpark voor €139,-
Aangezien wij met een hond op vakantie gaan heb ik gekozen voor het park Wirfttal in Duitsland.
Hier beschikken ze namelijk over diverse hondenfaciliteiten en hondenbungalows met een omheinde tuin.
Op het inschrijfformulier heb ik aangegeven graag van deze hondenbungalow gebruik te maken.

Afgelopen week kreeg ik de bevestiging van de boeking. Alles bevestigd maar helaas geen hondenbungalow. Volgens de website is de hondenbungalow wel beschikbaar. Daarop heb ik contact gezocht met Landal met de vraag waarom wij niet in de hondenbungalow geboekt zijn.
Er werd mij verteld dat deze bungalows niet aan de actie deelnemen. In de actievoorwaarden en op de website staat hier niets van vermeld of dat ze zijn uitgesloten.
Mitchell (van Landal) wist mij te vertellen dat deze bungalows onder de speciale bungalows vallen en daarom niet deelnemen aan de actie.
De speciale bungalows zijn te vinden onder "accommodaties" op de website van Landal.
Het klopt echter dat hier de hondenbungalows staan vermeld maar wat schetst mijn verbazing....
2 pers.accommodaties en rookvrije bungalows staan hier ook onder en die kunnen ook worden geboekt volgens de actie.



Kortom.... Dit klopt niet!

Gewenste Oplossing
Ik wil graag een hondenbungalow toegewezen krijgen in het park Wirfttal


Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Bijbetalenn of geen gebruik van de actie met de alg voorwaarden maken

Fjedka
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 aug 2008 17:01

Re: Hondenbungalow / HEMA-actie

Ongelezen bericht door Fjedka »

Gezien de voorwaarden lijkt eisen mij ook onmogelijk. Gezien het feit dat u het bij de aanvraag heeft aangegeven zou kosteloos annuleren wel mogelijk moeten zijn. Zij kunnen immers niet bieden wat u vraagt. Mocht een bepaalde datum niet meer beschikbaar zijn, dan kan men u ook geen andere datum opdringen. De hondenbungalows kan men vast tegen de normale prijs verhuren en dan heeft men dat recht.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Hondenbungalow / HEMA-actie

Ongelezen bericht door angel1978 »

Fjedka schreef:Gezien de voorwaarden lijkt eisen mij ook onmogelijk. Gezien het feit dat u het bij de aanvraag heeft aangegeven zou kosteloos annuleren wel mogelijk moeten zijn. Zij kunnen immers niet bieden wat u vraagt. Mocht een bepaalde datum niet meer beschikbaar zijn, dan kan men u ook geen andere datum opdringen. De hondenbungalows kan men vast tegen de normale prijs verhuren en dan heeft men dat recht.
Denk je niet dat een jaar later het antwoord wellicht niet meer van toepassing is?

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Hondenbungalow / HEMA-actie

Ongelezen bericht door hänschen klein »

SCHERP! :oops: "Denk je niet dat een jaar later het antwoord wellicht niet meer van toepassing is?"

Gesloten