LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Gerrit van Ee
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2006 13:25

MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Gerrit van Ee »

WIJ HEBBEN VAN 11 T/M 18 AUGUSTUS J.L. EEN BUNGALOW GEHUURD BIJ DIT PARK, EN IK KAN VERTELLEN DAT WE AL HEEL WAT PARKEN HEBBEN BEZOCHT DE AFGELOPEN JAREN. MAAR WE HEBBEN NOG NOOIT ZO'N VIEZE SMERIGE BUNGALOW BEWOOND ALS DEZE. ZO WAS B.V. HET RUBBER VAN DE KOELKASTDEUR OVER EEN LENGTE VAN 30 CM GESCHEURD EN DE SCHIMMEL GROEIDE ER GEWOON UIT EN HET TOILET WAS DERMATE VERVUILD DAT ER ZELFS EEN NIEUWE TOILETBRIL OP MOEST KOMEN (WAS NIET MEER SCHOON TE KRIJGEN) NADAT WE ONZE KLACHT BIJ DE RECEPTIE HADDEN NEERGELEGD HEBBEN ZE EEN AANTAL KLACHTEN VERHOLPEN, MAAR DE REST BLEEF BIJ HET OUDE.
DE RIJDENDE RECHTER HEBBEN WE ER ZELFS BIJ GEHAD, MAAR DE DIRECTIE VAN HET PARK DURFDE KENNELIJK NIET IN DE UITZENDING TE KOMEN OM DE CONFRONTATIE AAN TE GAAN. WE HEBBEN DAN OOK FOTO'S GEMAAKT (ALS BEWIJS) VAN DE ZWIJNENSTAL WAARIN WIJ EEN WEEK HEBBEN GEBIVAKEERD. RUIM € 630,= LICHTER, EEN GROTE ERVARING RIJKER. EEN ZESTAL PERSONEN KWAMEN GEDéPRIMEERD TERUG VAN EEN WEEKJE VAKANTIE. DUS VOOR ONS NOOIT MEER MOLENCATENPARK "DE LEEMKULE"

WE HEBBEN NOG GEKEKEN WAAR WE VERDER NOG TERECHT KONDEN OM OP ZIJN MINST EEN DEEL VAN DE HUURSOM TERUG TE KUNNEN VORDEREN, MAAR WAAR JE OOK TERECHT KOMT, HET KOST ALLEMAAL WEER EXTRA GELD.
MOCHT IEMAND VOOR ONS NOG EEN GOEDE TIP HEBBEN, DAN HOREN WIJ DIT UITERAARD ZEER GRAAG VAN U.

CONCLUSIE: ONZE VAKANTIE EN GELD WEG?????

U BENT BIJ DEZE DUS GEWAARSCHUWD VOOR BOVEN GENOEMD PARK.

Gerrit van Ee :( :( :( :(

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Jonjo »

Als het zo'n zooitje was als je beschrijft, waarom niet rechtsomkeer gemaakt. Wel een week blijven en dan gaan zeuren. Een echte hollander. Wees er maar{niet echt} trots op.

Gerrit van Ee
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2006 13:25

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Gerrit van Ee »

Als je maar één weekje weg kan i.v.m. je werk en je hebt 3 kinderen die er die week er dan echt wel eens even uit willen, wat zou je dan zelf doen. Wij hebben dan ook alleen maar geslapen in dat hok, en voor de rest zijn we iedere dag gewoon van het park weggegaan (dagjes uit) kostte ons dus nog veel meer.

Gerrit

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Webb »

Hmmm, even op Zoover gekeken, daar komt het park er niet zo slecht vanaf.
De laatste beoordeling is ook van een Gerrit; Gerrit Grootjans.
Die gaat ook al zo te keer......en ook al drie kinderen.
En die vond het huisje ook al zo smerig.

Vind je het erg Gerrit dat jouw commentaar mij wel erg overdreven overkomt.
En dat van die rijdende rechter, moeten wij dat geloven?
:wink:

Gerrit van Ee
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2006 13:25

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Gerrit van Ee »

Het is echt niet overdreven wat ik zeg.
Bij aankomst stonk de toilet vreselijk naar urine, de wc bril was aan de onderkant zo vergeeld dat er een dag na onze klachten andere op werd gezet. Je bleef met je schoenen gewoon aan de vloer plakken als je er op liep van de vuiligheid. De macaroni, spagetti en andere bruin verkleurde etensresten lagen onder de stoelen en banken. De spinnenraggen zaten in alle hoeken van de bungalow. De koelkast, de magnetron en de laden en kastjes waren ook ronduit smerig te noemen en waren ook zeker de laatste maanden niet schoongemaakt. De ventilatie roosters in de badkamer en het toilet zaten helemaal dicht van de spinnenwebben en het stof. Onder de bedden lag echt een laag stof. De zeepresten zaten nog in de zeepbakjes en de toilettafel en spiegel in de badkamer zaten ook nog onder de resten van de vorige bewoners. De tegelvoegen in de badkamer waren geheel zwart geworden van de schimmel. De ramen van de schuifpui kon je echt niet meer doorheen kijken van de vette kinder vingers. De CV-ketel deed het niet en na de reparatie konden we 's nachts niet slapen van de herrie welke deze CV-ketel produceerde. De tuinstoelen waren allemaal gescheurd zodat je er niet veilig op kon zitten. En zo kan ik nog wel even doorgaan. En wat betreft die andere meneer Hoogjan of zoiets, nou die ken ik niet en dat ben ik ook niet. En neemt u maar van mij aan dat ik echt niet voor niets zeer ontevreden ben. Wat betreft de rijdende rechter. Daar heb ik vorige week bericht van gehad, dat
de directie van Molencatenpark'"de Leemkule" niet mee wilde werken aan een uitzending, dus dat zegt meer dan duizend woorden. Ze weten dat ze voor schut gaan en durven daarom de confrontatie niet aan. Ze weten namelijk dat ik van alle vuiligheid en gebreken in de bungalow foto's heb gemaakt en die heb ik ze ook laten zien.
En als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn in foto's van onze bevindingen zal ik zeker niet de laatste zijn om u door te verwijzen naar deze belastende bewijsmateriaal. Ik vind het dan ook zeer jammer dat u een dergelijke reactie plaatst onder de naam WEBB.
Ons e-mail adres is [email protected] voor eventuele persoonlijke reacties.

Gerrit van Ee
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2006 13:25

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Gerrit van Ee »

Voor de mensen die op vakantie gaan naar het Molenkatenpark
"de Leemkule" heb ik een kleine foto impressie in mijn album gezet. Als je rechts de foto kiest welke je wilt bekijken kan je deze ook nog eens uitvergroten als je de grotere foto nog eens aanklikt.
Dit voor de mensen die meteen een oordeel hebben, van het zal allemaal wel meevallen. Ga dus gerust even surfen op mijn album om zelf een oordeel te geven.

http://www.mijnalbum.nl/Album=BW73NWGM

Veel kijkplezier

Gerrit

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Webb »

Slechte beurt van de leemkule. :(

Heb je een brief geschreven om tenminste een deel van de huur terug te vorderen?

Gerrit van Ee
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2006 13:25

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Gerrit van Ee »

Hoi Webb,

Ik heb bij mijn vertrek van het park nogmaals kenbaar gemaakt dat ik zeer ontevreden was en hen verteld dat ik de foto's wel zou mailen.
Ik heb daarbij tevens om restitutie gevraagd van tenminste een deel van de huursom. Er kwam echter geen reactie van hun zijde. Ook heb ik bungalow's.nl dit hele verhaal gemaild, omdat ik via hun deze bungalow had geboekt. Deze vonden het ook een zeer slechte zaak en hebben ook nog een bemiddelings poging gedaan. Later kreeg ik van bungalow's.nl te horen dat Molenkatenpark ''de Leemkule'' niet bereid was om ook maar iets van de huurprijs te willen restitueren omdat zij vonden dat ze alles in het werk hadden gesteld om het ons alsnog naar de zin te maken. Bungalow's .nl vond dit toch wel een trieste zaak en deze bood ons aan, dat we bij een volgende boeking bij hun dan géén administratiekosten hoefden te betalen??? Ja ja en dan praten we al gouw over een voordeel van een euroo'tje of € 12 het mag dan ook wel even genoemd worden na een fiasco van ruim € 630,=. Maar ja ze bieden in ieder geval nog iets aan?? Ik neem aan dat de foto's zijn bekeken en hoop dat ''de Leemkule'' snel aangepakt gaat worden. Ik heb vanochtend even op Zoover gekeken, dat was een side waar ik op geattendeerd werd via dit forum en daar staan ook nogal wat klachten op over smerige en vuile huisjes. Kunnen de gedupeerden dan niet eens een vuist maken en dit soort parken gewoon laten sluiten??
Je geeft je zuurverdiende centjes uit aan zoiets smerigs terwijl we het thuis allemaal netjes schoon en op orde hebben.
Ik kan me er nog steeds kwaad over maken, bah bah en nog eens bah

Gerrit :( :( :(

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Webb »

Al eens aan de geschillencommissie recreatie gedacht?

Gerrit van Ee
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2006 13:25

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Gerrit van Ee »

Ik heb al diverse mogelijkheden bekeken, maar je moet wel weer eerst met een zak geld komen anders word je niet geholpen.
Ik heb wel een rechtsbijstand verzekering lopen, maar ik vraag me af of het de moeite loont. Stel dat ik een deel van de huursom terug krijg, weegt dat dan op tegen de tijd die er weer in gaat zitten?
Ik dacht eigenlijk op de site van Radar een mogelijkheid te vinden om via een TV uitzending van hun dergelijke praktijken eens aan de kaak te stellen. En het liefst dan ook de directie van Molencatenpark in de studio uitnodigen en uit laten leggen waarom ze domweg niets doen om de klanten goed vakantie verblijf te leveren en bij nalatigheid van hun zijde van welke aard dan ook, om deze klacht op de juiste manier tot een goed einde te brengen.
Maar helaas kon ik mijn ei ook daar al niet kwijt.

MvGr

Gerrit

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Webb »

Stel dat ik een deel van de huursom terug krijg, weegt dat dan op tegen de tijd die er weer in gaat zitten?
Tsja, als je wat wilt!?

Je stopt nu een heleboel tijd in het forum, rijdende rechter enz...
Dus ik snap eigenlijk niet wat je wilt, als het je alleen gaat om het zwart maken van het park ben je nu wel klaar.

Als je je geld terug wilt zul je er ietsie mee voor moeten doen. :wink:

Gerrit van Ee
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2006 13:25

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Gerrit van Ee »

Ja daar heb je wel gelijk in en wat dat zwart maken betreft ben ik er vanuit gegaan dat er wel een consumentenprogramma geïnteresseerd zou zijn in dergelijke misstanden. Maar ik heb de lezers van dit forum in ieder geval iets laten zien dat je ook wel eens een fiasco op kan lopen en ze gewaarschuwd en bij welk bungalowpark ze een redelijk risico lopen om dergelijke zaken tegen te komen.

Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee.

MvGr

Gerrit

bartman
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:03

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door bartman »

Het lijkt erop dat je heel veel pech hebt gehad. Wij zijn 2 jaar geleden ook op dit park geweest, aan het begin van het seizoen, en toen was alles redelijk netjes.
Ik heb de foto's gezien en het ziet er verschrikkelijk uit! Belachelijk dat ze je niet verder (financieel) tegemoet willen komen!

kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Ik heb je vakantiefoto's ook gezien. Ik dacht dat je op vakantie toch wel leukere kiekjes kon schieten ? 't is inderdaad niet superfris, maar om er nou zo'n heisa over te maken ? Dat krijg je nou als schoonmaaksters hun werk niet goed doen. Ik had n.a.v. de spinnenwebben in ons huisje ook wel een zaak kunnen maken als ik het zo bekijk. 8)

Gerrit van Ee
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2006 13:25

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Gerrit van Ee »

De foto's kan je op mijn site uitvergroten door er op te klikken en nogmaals door vervolgens rechtsonder op de foto nogmaals te klikken. Dan denk ik dat u met me eens zal zijn dat we niet overdrijven denk ik zo. En als de schoonmaker zijn of haar werk niet goed doet, dan moet het park die schoonmaker gewoon de uitgang van het park wijzen en naar het arbeidsburo sturen. Maar wat op dat park gebeurd, is dat zij de klanten niet tevreden stellen en geen enkele compensatie toezeggen en vervolgens de schoonmaker laten lopen zodat ze nog meer klanten kwijt zullen raken. Dit noem ik dan ook een top beleid welke daar gevoerd word. Maar ik wens dit park veel sterkte voor de toekomst als men zo door gaat. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee.

Gerrit

Gerrit van Ee
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 okt 2006 13:25

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Gerrit van Ee »

Wij hebben u ervaringen over dit park gelezen en hebben ook de foto's bekeken. En wij kunnen dan ook heel goed begrijpen dat u hier nooit weer terug zal komen, en zeker niet zoals de directie van dit park zich naar u toe heeft geprofileerd.Wij zijn er dan ook van overtuigd dat een dergelijk smerig park weinig tot geen toekomst zal hebben. Als wij zoiets zouden aantreffen hadden we net zo gereageerd als u. Dit forum geeft in ieder geval een heel goed beeld welke parken niet zo goed uit de bus komen, dus het is zeer belangrijk dat forums als deze bestaan. Dit park komt wat ons betreft in aanmerking voor de koude douche en in het programma opgelicht zouden ze het ook heel goed doen.
In ieder geval bedankt dat u uw ervaringen op internet heeft gezet.
Consumenten die een bungalow gaan huren doen er heel slim aan om op dergelijke forums rond te snuffelen.
U bent in ieder geval een behoorlijk stukje wijzer geworden na uw ervaringen heb ik begrepen. Hopelijk maakt uw volgende vakantie alles nog een beetje goed.

Jan

Inguh
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jan 2007 19:11

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Inguh »

Kost inderdaad wat geld om de zaak te laten voorkomen (niet veel), maar als je het geschil wint, moet de veroordeelde de proceskosten betalen ! Dus...

Christa1975
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 aug 2004 22:33

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Christa1975 »

Het is inderdaad waar. De huisjes zijn binnen erg oud, en heeeeel erg vies. Ik heb een klacht bij de reisorganistatie ingedient, maar die doen er niks mee.

Het is echt te vies voor woorden daar...

**
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2007 15:24

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door ** »

Ik heb de foto's gezien. En eerlijk is eerlijk helemaal blinkend schoon was het niet, maar om hier nu zó'n ophef over te maken... Ik vind het nogal zwaar overdreven. En daarbij, een huisje midden in de prachtige bossen van de veluwe, een knappe schoonmaakster die daar een langpootmug weg kan houden... (hierbij doel ik op de foto's van dat ongedierte..).
groeten.

Hero5
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2008 09:04

Re: MOLECATENPARK ''DE LEEMKULE''

Ongelezen bericht door Hero5 »

goed schrijven kan ik niet toch wil ik wat vertelen ik hoop dat je het kunt lezen in september den ik 25 jaar getrouwd en gaa met mij 2 kinderen en kleinkind naar dit park 3 huisje ge huurt voor een week wij koomen hier niet voor de eersten keer 27 jaar geleden huurden we voor het eerst hier een huisje er was toen nog niet veel op het park naar het was er fijn
en romandties me dochterje was toen 3 huisje met rieten kap kleinen raampjes voor ons was dit top we wilden er wel voor aaltijt blijven woonen veel keern zijn we op dit park terug geweest en aaltijt goed behandeld door de eigennaar en perzoneel goed een aantaal huisjes zijn wat oud en ze staan miden in het bos en er kaan aaltijt een keer wat mis gaan maar wij zijn hier aaltijt goed behandeld van daar dat we dezen plek heden gekozen om ons 25 jaar huewelijk te vieren met de kinderen en kleinkind ik wil hier bij naar kwijt dat dit park ook veel mensen blij heben gemaakt en nog er toch een beetje troep of stof zijn met een uurtje is het weg ik hoop dat dit te lezen was groetjes van opa jan

Gesloten