LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nogmaals Oostappen-camping.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
franderie
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2005 20:00

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door franderie »

we zouden gezellig een weekje naar prinsenmeer gaan nou we hebben alleen maar narigheid gehad.
ten eerste hadden we een hele oude smerige caravan die niet op slot kon na een discussie van ruim twintig minuten en 14euro wijzigingskosten betaald te hebben kregen we een andere cararvan deze was tenminste schoon!! toen is alle ellende begonnen. we hebben een klacht ingediend bij de receptie over onze caravan we kregen een grote mond terug!!! vervolgens gaat ons dochtertje van twee jaar spelen in het speelkasteel elke dag hadden ze andere regels en het personeel beweerde dat zij de verantwoording over mijn kind haaden als ze in het speelkasteel speelde waar ik zelf bij was na weer een discussie van twintig minuten kreeg ik de verantwoording terug over mijn eigen kind nota bene ja gekker moet het niet worden denk je dan?? vervolgens gaat ons dochtertje zo een surprise balletje halen uit een apparaat waar je 50 cent in moet doen wat denk je dat er in zit?? PUNAISES HALLO PUNAISES voor kinderen voor het zelfde geld maakt ze het balletje zelf open en dan?? dan gaan we een bakkie koffie doen in de plaza daar moeten we dik een half uur wachten voordat we kunnen bestellen!!! die kleine de volgende dag weer in het speelkasteel daar mocht ze niet meer in ze moest maar in het andere speelkasteel voor kindjes van 2 tot 4 jaar want die grote was voor kinderen van 4 tot 12 jaar ok is wat voor te zeggen maar dan zitten er in het kleien speelkasteel kinderen van 9 jaar oud die ook nog ruzie krijgen en lopen te schoppen naar elkaar. ja erg leuk als je kleine daar bij staat dan kan ze net zo goed met mij erbij in het grote kasteel dat hebben we dan ook maar gedaan maar nee dat mocht weer niet want het kasteel was niet gebouwd voor volwassenen ok is ook wat voor te zeggen maar ik weeg net aan 50 kilo neem een grote jongen van 12 jaar die is echt wel zwaarder dan mijn 50 kilo hoor!!! ok dan maar zwemmen en van de glijbaan in het zwembad. moeten we eerst zo een poortje door die van het plafond tot aan de grond dicht is het lijkt op zo een poortje van een voetbalstadion voor de hooligans.ons dochtertje kan daar niet alleen in maar als je haar optilt zit je zowat klem. in het zwembad zijn de glijbanen geschikt voor kinderen vanaf een jaar of 6. de ene glijbaan gaat heel erg snel en de andere is pikdonker geen succes met ons dochtertje dus!! dan maar even een broodje eten, dachten we, na een half uur nog geen broodje gekregen toch maar even vragen waar het blijft o vergeten wordt ons gezegd ik ga het nu maken niet eens een excuus niks!!!! op dinsdag krijgen we weer woorden in het speelkasteel nu moesten we onze schoenen weer in een hokje zetten (hokjes niet gezien) toen barstte de bom ik tegen dat meisje gezegd het is hier ook iedere dag weer wat nieuws jullie weten zelf de regels niet eens dat gezeik hier iedere dag weer ik ben op vakantie hoor. en ja hoor eindelijk na 5 dagen vakantie krijgen we een manager te zien we moesten uit de horeca vertrekken en onze kleine mocht niet meer in het speelkasteel!!! toen hebben we om de parkbeheerder gevraagd die was er niet we kregen een assistent parkbeheerder. we moesten uit het park vertrekken we hadden teveel klachten we hebben ons geld van de resterende dagen teruggekregen en zo zijn we naar huis gegaan. Met onze kleine savonds om negen uur nog dik twee uur in de auto zitten!!!!!! nee prinsenmeer jullkie zullen ons nooit meer zien echt niet!!!!!!!!!! vakantie is voor ons vakantie en geen ellende!!!!!!!!

een teleurgestelde moeder
ik kan nog wel drie kantjes schrijven hoor met klachten over prinsenmeer dus als je ze wilt horen mail me maar!!!!! [email protected]

Har

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Har »

Ooststappen groep heeft zo,n 6 campings onder beheer over het land verdeeld . ( Ooststappengroep).

Asten ken ik erg goed, ik woon er bijna naast, de voorzieningen op decamping zijn best goed, ik ga er regelmatig met de kleinkinderen zwemmen in het mooi golf zwembad.

Met hemelvaart ben ik op hun camping De Berckt in Baarlo (L) geweest

De camping,sanitair, wegen,zwembad,mini golfbaan,speelwerktuigen zijn goed onderhouden en schoon.

Er wordt uit alle macht nieuwe stacaravans bij geplaatst, daar zou ik niet in willen zitten, maar dat is persoonlijk, ze zagen er optisch netjes uit, maar niet mijn keuze, een vervallen en vuile stacaravan accepteer je natuurlijk niet.

Waarom ze s,-morgens om 8.00 uur beginnen om gras te maaien is mij onduidelijk, en het gaat de hele dag door.

Vriendelijke balie medewerksters.

Har

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Har »

franderie


Eerlijk gezegd zou ik jouw ook wegsturen, kijk eens in de spiegel en vraag je af hoeveel jouw optreden ertoe bijgedragen heeft tot de wrevel.

De huishoudelijke reglementen hangen overal, de campingbeheerder is aansprakelijk voor ongelukken en spreekt daarover de waaghalsen aan.

Jammer van jouw vakantie leed, het is m.i een goede camping ,alleen een beetje duur.

Johannes44

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Nee...dan camping Hengelhoef in Houthalen, ook van Oostappen. daar loopt een beheerder rond, dat is te schandalig voor woorden! Een dictator is het, die er alleen op uit is om veel geld binnen te halen en jongere jeugd weg te jagen van zijn camping.

Har

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Har »

Misschien terrecht, als jouw kinderen zich misdragen. :(

Johannes44

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Mijn kinderen misdroegen zich niet, ik heb niet eens kinderen!!!! Ik heb het meegemaakt bij buren op de camping en bij diverse andere mensen op het veldje.

De beheerder wil vanaf 2005 als doelgroep alleen nog jonge gezinnen met kleine kinderen. En is nu heel rigoreus bezig om de jeugd, die gelokt zijn door de folder met een "fanatstische disco", weg te jagen.

Har

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Har »

:Excuus, het was niet de bedoeling om je te beledigen.

:)

Johannes44

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Johannes44 »

mij beledeig je niet Har, je zet jezelf alleen volkomen in de **** met je eeuwige negatieve gereageer op mensen!
Je bent niets meer dan een sneu figuur....die niet in de gaten heeft dat t hele forum op je kotst!! En terecht dat ze op je kotsen.

Je kan maar 2 dingen: mensen die hier posten afzeiken, en UPC verdedigen. haha...je maakt jzelf volkomen belachelijk. Maar ik zou zeggen: ga zo door knakker! haha

mp1
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 sep 2005 17:12

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door mp1 »

Dit voorseizoen op Oostappen in Kaatsheuvel "De Droomgaard" gestaan. Een grote doffe ellende. Alle stacaravans van mensen die er al vele jaren stonden waren ervan afgesleurd om er zelf nieuwe stacaravans op te zetten. (leek wel een asielzoekerscentrum) Toen wij aankwamen leek het grootste gedeelte van de camping op een bouwput, niets was gereed.
Op het voetbalveld stonden oude barrels van stacaravans rijp voor de schroot, terwijl kleine kinderen hier tussendoor aan het voetballen waren, levensgevaarlijk!

De man op de grasmaaier was zo fanatiek dat deze regelmatig een tent of een tuinlampje tussen de messen had. Als je daar iets van zei tegen de campingbeheerder dan kreeg je het 'nette' antwoord: ALS HET JE NIET AAN STAAT DAN FLIKKER JE MAAR OP!!
Ik heb zelden zo'n onbeschoft lomp stuk vreten meegemaakt.

De campeerplaatsen zijn gelegen langs asfalt laantjes, deze hebben een afschot over de lengte (liggen dus bol) je zou dan verwachten dat er aan het begin en het einde van zo'n laantje een straatkolk of greppel of iets dergelijks aanwezig zou zijn. Nee hoor totaal geen rekening mee gehouden met als gevolg dat bij de minste of geringste regenbui alles aan het begin en einde van het laantje onder water stond. Als hiervan iets tegen de campingbeheerder werd gezegd, dan kregen we weer het zelfde 'nette' antwoord. (ja, 1x raden)

Ik ben van nature niet negatief ingesteld maar alle mede campeerders van ons laantje waren het me eens: Oostappen Droomgaard NOOIT MEER !! :evil: :evil: :evil:

Tjonge jonge
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:51

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Tjonge jonge »

Franderie:

Ze hebben groot gelijk dat ze jou verwijderd hebben van het park.
Ik was er bij toen jij met je kind in het speelpaleis was.
Je hebt eerst mijn zoon af staan bekken in dat speelhuis en toen ging je maar naar degene die het toezicht had die dag.

Lekker bezig !!!

Wij staan al jaren op de camping en personen net zoals jij hebben we daar liever niet.
Ga volgend jaar toch lekker met je "noot" in Turkije liggen en blijf aub van ons park weg.

En Har, je hebt groot gelijk dat je ergens op reageert.
Laat de mensen maar lullen.

Groetjes een tevreden gast. :P

mp1
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 sep 2005 17:12

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door mp1 »

Ik ben helemaal niet van de camping afgestuurd en heb met niemand ruzie gehad. Ik vertel het verhaal gewoon zoals het is.

Het voorval zoals jij beschrijft is volgens mij een ander geweest.

Als jij het wel fijn heb gehad is leuk voor jou, misschien heb je wel aandelen in de Oostappen club.

Tjonge jonge
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2005 22:51

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Tjonge jonge »

Ik heb GEEN aandelen maar ben gewoon heel tevreden over de hele camping. TOEVALLIG !!!

Ik heb met vette letters franderie boven mij n bericht gezet en dus niet mp1.
Wel goed lezen !!! :shock:

kimjoni
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2005 19:11

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door kimjoni »

Hier mijn verslagje van ons midweekje Prinsenmeer waar ik vandaag van teruggekomen ben. Ik had na het lezen van o.a. dit forum veel vooroordelen dus heb echt overal op zitten letten, maar de waarheid mag ook gezegd: DEZE CAMPING IS GEWELDIG!!! We hadden een 6-8 pers. stacaravan in het N-gedeelte. Allemaal vrij nieuwe stacaravans erg comfortabel en ruim, vooral omdat we met z'n viertjes waren. We keken uit op 1 van de vele kleine speeltuintjes. Ideaal met kleintjes. Ook was het helemaal SCHOON. Niets op aan te merken dus. Ik was ook blij met de boskant, want aan het water vind ik eng met kleintjes. De prinsenchalets en juniorchalets zagen er ook erg leuk uit. Die wil ik volgende keer wel :)

Bij binnenkomst op het park zagen we de springkussens en trampolines en een hele mooie speeltuin. We hadden gelijk al een boel Oh's en ahhh's...toen we de entree zagen. (ook vanwege ons vooroordeel) De parkplaza is adembenemend mooi. Ook heb ik speciaal op het personeel gelet. Nou, echt alleen complimenten. Van zwembadpersoneel tot horeca, allemaal leuke mensen met hier en daar een grapje op z'n tijd. Wij hebben dus NIETS te klagen! Ook was bijna alles GRATIS. De binnenspeeltuin (volgens folder moest je betalen) bleek ook gratis te zijn, trampolines, sauna en turks stoombad, treintje wat 3x per dag reed, recreatie met knutselen, shows en dergelijke GRATIS! Super toch? :lol:

Ik denk dat er vooral veel vaste campinggasten benadeeld zijn en dat zij op deze forums blijven schrijven. Dat is wel jammer, want Oostappen kan zo blijkbaar ook niet verder. Ik geloof dat ze een grote fout hebben gemaakt om de vaste gasten erg slecht te behandelen omdat ze meer winst kunnen maken met het verhuren van stacaravans. Maar als je een "gewone" huurder voor een midweekje bent zoals ik geloof ik dat je voor dit geldt (28 euro per nacht!) echt niet beter kan zitten in een herfstvakantie! En nou ben ik echt al heel wat parken gewend!!!

Veel plezier dus als je op vakantie gaat naar het PRINSENMEER!
:D :D :D

chappie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:52

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door chappie »

Wij zijn in de herfstvakantie naar prinsenmeer gegaan omdat het een vijfsterren park schijnt te zijn,en omdat er veel voor ons kind te doen zou zijn.
We hebben al veel parken gehad de laatste jaren en we kunnen zeggen dat dit het beste park is waar we tot nu toe zijn geweest.
Er viel ons werkelijk niets tegen.Het personeel is harstikke vriendelijk.
De chalet die we hadden zag er goed schoon uit.
Onze dochter heeft zich geen minuut verveeld.
Ik kan het bij iedereen aanbevelen.
Waar vind je zoveel vertier voor dat geld
We gaan er met de hemelvaart volgend jaar weer naartoe.
De huisjes zijn niet zoals landal greenparcs bijvoorbeeld,maar daar is de prijs ook naar,vinden wij

groeten

annetje12345
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2005 09:14

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door annetje12345 »

op 3 campings geweest, de berct, prinsenmeer(sten) en de hengelhoef alle drie zeer naar tevredenheid, vriendelijk personeel en goede animatie. ook de zwembaden zijn prima, die in hengelhoef is zelfs fantastisch voor tieners en dat maak je niet veel mee. je moet wel de prijs/kwaliteit verhouding blijven zien. oostappen is goedkoper dan centerparks of landal green en dat is in de accomodatie wel merkbaar. alles is wat eenvoudiger maar wel netjes, heel en schoon is onze ervaring. al met al prima vakanties gehad en de hengelhoef is er zeker een waar we nogmaals naar toe willen.

Johannes44

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Annetje, je leert de ware aard van de beheerder van Hengelhoef wel kennen, als je kinderende 14 gepasseerd zijn!

Har

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Har »

Hoi Johannes44, terug van vakantie ?, mag ik vragen waar.

Mijn kleinkinderen zijn 5 en 8 , maakt het een verschil als een kind 14 jaar is ?

Groetjes,

Har

Johannes44

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Nee Har, ben niet terug.

Op hengelhoef maakt dat uit ja! daar tellen je kinderen mee als ze beneden de 1 0zijn. Worden ze ouder, en gaan ze puberen, dan zegt de meneer van Hengelhoef, dat dat "soort tuig" niet op zijn camping hoort en dat zij zich richten op jonge gezinnetjes met kleine kinderen! Vervolgens gaat jhij ze wegpesten.....maar afijn, dat had ik al eens gezegd toch?
Nee, voor mij NOOIT meer Hengelhoef zolang meneer Donders daar de scepter zwaait!

roddergirl
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2007 19:17

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door roddergirl »

ik begrijp niets van de leuke en goeie reactie's en een verbouwing daar was in augustus nog helemaal niets van bekend!!!!!!!!!

ik heb net ergens anders mijn hele verhaal verteld en dat was niet meer als slecht!

wij zijn inmidels een rechtzaak begonnen en lijken het te gaan winnen samen met een hele groep mensen!

en wat het juniorchalet hou daar maar over op! het zou kindvriendelijk moeten zijn want het is een kinder chalet!!! het heeft mijn zoontje bijna het leven gekost en vier dagen ziekenhuis omdat men daar alles zelf maakt en bouwt! ze zeiden dat het alleen ons huisje zo was! nou ammehoela we hebben er meerdere bezocht en allemaal zo onveilig!

wat mij betreft gaan ze kapot en gelukkig denken veel mensen zo! diegene die het naar hun zin hebben gehad hebben waarschijnlijk een bril op gehad,want we hebben zelfs van het personeel papieren dat het niet spoort!!!!!!!!!!!!1

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: nogmaals Oostappen-camping.

Ongelezen bericht door puttputt »

Kimjoni de Prinsenchalets zijn inderdaad heel erg leuk en ze liggen zo mooi.
Wij hebben met heel veel plezier daar 1 week overnacjt
Wij zijn in ieder geval vaste klanten geworden want we hebben tot nu toe super vakanties gehad op het Prinsenmeer en Henghelhoef.
En een super animatie team voor de kidneren die zijn zo leuk
2 daarvan hadden we een jaar eerder al in Hengelhoef leren kennen, en dit jaar werkten ze in Asten erg leuk om te zien
Niks dan lof wat ons betreft voor de beide parken.

Mijn zoon van 11 lag ook in dat stapelbed, maar snap echt niet hoe het mogelijk is om daaruit te vallen.
Zal wel, maar ze waren echt wel veilig

roddergirl wij hebben geen bril op, ik snap juist die kritiek niet
want ik heb in al die jaren dat wij daar vakantie vieren nog nooit 1 klacht gehad.

Gesloten