LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online Reisburo Globe en OAD erg slecht...

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Ackbar
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2010 13:16

Online Reisburo Globe en OAD erg slecht...

Ongelezen bericht door Ackbar »

Internetboeken bij Globe,lijkt leuk maar is een groot drama.
Heb een reis online geboekt via OAD reizen, de correspondentie gaat dan via Globe reisburo.
Maar moet even kwijt dat deze mensen erg slechte respons en communicatie geven.
Heb meerde e-mail gestuurd hier komt vrijwel nooit of zelden een reactie op en moet echt aandringen voordat ze een respons geven.
Ook als je de betaling of aanbetaling doet geven ze uit zijn eigen geen enkele bevestiging van ontvangst op zelfs niet als je dit bij de opmerkingen van de overschrijving vraagt, hier moet je echt weer zelf specifiek om vragen.
Ook de response die er gegeven worden zijn erg kort en niet echt bevredigend.
Misschien dat het reisbureau zelf wel goed is maar een reis daar online boeken doe ik nooit meer.
Zelf beweren ze dat ze NR 1 reisburo van Nederland zijn...

Zou het graag horen als er ook mensen zijn met zulk soort ervaringen met Globe reisburo.

Roosje1957
Berichten: 169
Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56

Re: Online Reisburo Globe en OAD erg slecht...

Ongelezen bericht door Roosje1957 »

Als u een betaling overmaakt, geldt uw bankafschrift als betalingsbewijs.
Dat is niet alleen zo bij een (Globe) reisbureau, maar bij alle bedrijven waar u de betaling overmaakt.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Online Reisburo Globe en OAD erg slecht...

Ongelezen bericht door G7 »

Volgens mij is dat ook niet gewoonlijk dat ze je een bevestiging van de aan en eindbetaling doen. Ik heb dit keer bij Tjingo (Corendon) geboekt, maar heb alleen de bevestiging van boeking ontvangen. Ik denk, als jij het geld op tijd over hebt gemaakt en jij hoort verder niets, dat je dan gewoon op je reisbescheiden kunt wachten die meestal een week voor vertrek afgegeven worden.

Ik heb vaker via internet geboekt, ook bij OAD, maar heb nog nooit een betalings bevestiging gezien. Je moet maar zo denken... geen bericht, goed bericht en anders trekken hun heus wel bij jou aan de bel.

Fijne vakantie.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Online Reisburo Globe en OAD erg slecht...

Ongelezen bericht door trail46 »

Het zal wel aan mij leggen maar ik begrijp er maar weinig (tot niets) van. En wat het met racisme te maken heeft nog minder.

miffy53
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 jun 2006 16:50

Re: Online Reisburo Globe en OAD erg slecht...

Ongelezen bericht door miffy53 »

Ja, en een vakantie boeken die wordt uitgevoerd door OAD Reizen zou ik nu helemaal niet meer doen ;-)

Janette R
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 feb 2014 15:00

Re: Online Reisburo Globe en OAD erg slecht...

Ongelezen bericht door Janette R »

Ik snap niet wat het probleem is hoor. Globe reisbureau's zijn altijd zeer goed. De klantenservice is altijd snel. Nadat u een betaling over hebt gemaakt naar Globe is het niet vreemd dat u geen betaalbewijs heeft gekregen. Heel veel reisorganisaties doen dit niet omdat het hotel de bewijzen uitdeelt.
Ik zal zelf persoonlijk ook niet snel naar een reisbureau gaan omdat je dan altijd duurder uit bent. Zoek in google op zomer expert of goedkope zomervakanties. Je bent dan vaak veel goedkoper uit. Ga via schiphol of dusseldorf een reis boeken en zoek een mooi hotel.
Heb zelf met zomerexpert.com een goede ervaring.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 feb 2014 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd door de Moderator.

Gesloten