LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door tenormin »

Har06 schreef:
Mandy84 schreef:wij gaat het eerste weekend van juni naar een vakantiepark van de Oostappen groep. We doen dit puur voor onze kleine meid. Die is enorme fan van Het Zandkasteel. Ik zocht online wat spullen van Het Zandkasteel en kwam toen bij Oostappen Groep dat er in het eerste weekend van juni een themaweekend is van Het Zandkasteel in 1 van hun parken in Nederland. Ik had best veel negatieve dingen gelezen erover de Oostappen groep, maar heb toch geboekt. Puur voor de kleine. Die zal het weekend het erg naar haar zin hebben.
en wat wordt er nu bedoelt met deze topic, ts gaat er met tegenzijn naar toe vanwege en kind ??
Wat bedoel je nu, Har06? Mandy had negatieve dingen gelezen en heeft een weekje geboekt voor de kleine meid. Mandy84 zou best even kunnen antwoorden wat haar bevindingen zijn geweest. Misschien wel goed bevallen. Kan ook, niet iedereen klaagt.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Har06 »

tenormin schreef:
Har06 schreef:
Mandy84 schreef:wij gaat het eerste weekend van juni naar een vakantiepark van de Oostappen groep. We doen dit puur voor onze kleine meid. Die is enorme fan van Het Zandkasteel. Ik zocht online wat spullen van Het Zandkasteel en kwam toen bij Oostappen Groep dat er in het eerste weekend van juni een themaweekend is van Het Zandkasteel in 1 van hun parken in Nederland. Ik had best veel negatieve dingen gelezen erover de Oostappen groep, maar heb toch geboekt. Puur voor de kleine. Die zal het weekend het erg naar haar zin hebben.
en wat wordt er nu bedoelt met deze topic, ts gaat er met tegenzijn naar toe vanwege en kind ??
Wat bedoel je nu, Har06? Mandy had negatieve dingen gelezen en heeft een weekje geboekt voor de kleine meid. Mandy84 zou best even kunnen antwoorden wat haar bevindingen zijn geweest. Misschien wel goed bevallen. Kan ook, niet iedereen klaagt.



welke zin heeft het nu om een lijntje te plaatsen over een kind mbt zandkastelen, als ik Ooststappen een waardeloos bedrijf vindt, laat ik het toch links liggen, zand vindt je overal

famkrikke
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 apr 2014 08:00

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door famkrikke »

Ik ben 2 x naar Ooststappen Arnhem geweest. Feitelijk een ouderwets gezellig camping. Geluidsoverlast, ja klopt. Stacaravans zijn ouderwets maar ik vind het prima. Het is schoon en dat vind ik heel belangrijk. Volgend weekend gaan we naar een andere locatie van hen. Het kost weinig dus dat beetje overlast, neem ik er gewoon bij. Het is tenslotte campingleven, dus het mag.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Har06 schreef:
welke zin heeft het nu om een lijntje te plaatsen over een kind mbt zandkastelen, als ik Ooststappen een waardeloos bedrijf vindt, laat ik het toch links liggen, zand vindt je overal
Heeft niets met zandkastelen te maken maar met het kinderprogramma Het Zandkasteel:
https://www.youtube.com/watch?v=gHTOPRatA1g
https://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Zandk ... ogramma%29

(dit even als info)

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Har06 »

Guardian72 schreef:
Har06 schreef:
welke zin heeft het nu om een lijntje te plaatsen over een kind mbt zandkastelen, als ik Ooststappen een waardeloos bedrijf vindt, laat ik het toch links liggen, zand vindt je overal
Heeft niets met zandkastelen te maken maar met het kinderprogramma Het Zandkasteel:
https://www.youtube.com/watch?v=gHTOPRatA1g
https://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Zandk ... ogramma%29

(dit even als info)
heeft toch niets met de frisse tegen zin van de prikster

Rosi_26
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2015 19:34

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Rosi_26 »

2x ervaring gehad met Oostappen. Lokatie Arnhem was nog redelijk.
Maar naar mijn mening is een budget camping zoals een boeren camping een heel stuk relaxter en socialer. Vooral dat laatste schiet er bij de Oostappen parken bij in. Lak aan regels m.b.t. geluid tot diep in de nacht en veel 'aso' volk.
Voor hetzelfde geld ben je klaar bij een boeren camping en vaak er is er genoeg te doen voor de kleintjes!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Har06 »

Rosi_26 schreef:2x ervaring gehad met Oostappen. Lokatie Arnhem was nog redelijk.
Maar naar mijn mening is een budget camping zoals een boeren camping een heel stuk relaxter en socialer. Vooral dat laatste schiet er bij de Oostappen parken bij in. Lak aan regels m.b.t. geluid tot diep in de nacht en veel 'aso' volk.
Voor hetzelfde geld ben je klaar bij een boeren camping en vaak er is er genoeg te doen voor de kleintjes!
Wat moeten kinderen op een mini camping doen ?????? met de 65+ gasten spelen ?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Har06 schreef:
Rosi_26 schreef:2x ervaring gehad met Oostappen. Lokatie Arnhem was nog redelijk.
Maar naar mijn mening is een budget camping zoals een boeren camping een heel stuk relaxter en socialer. Vooral dat laatste schiet er bij de Oostappen parken bij in. Lak aan regels m.b.t. geluid tot diep in de nacht en veel 'aso' volk.
Voor hetzelfde geld ben je klaar bij een boeren camping en vaak er is er genoeg te doen voor de kleintjes!
Wat moeten kinderen op een mini camping doen ?????? met de 65+ gasten spelen ?
Ik had precies hetzelfde idee toen ik dat stukje las. Ouderen hebben vaak een compleet verkeerd idee van wat kinderen leuk vinden. Na 2 dagen hebben kinderen het wel gezien op zo'n boerencamping. Dan weten ze wel hoe een koe en een kip er uit zien.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door tenormin »

GJvdZ schreef: Ik had precies hetzelfde idee toen ik dat stukje las. Ouderen hebben vaak een compleet verkeerd idee van wat kinderen leuk vinden. Na 2 dagen hebben kinderen het wel gezien op zo'n boerencamping. Dan weten ze wel hoe een koe en een kip er uit zien.
En dat melk niet uit een pak maar uit een koe en een ei uit een kip komt! :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Har06 »

tenormin schreef:
GJvdZ schreef: Ik had precies hetzelfde idee toen ik dat stukje las. Ouderen hebben vaak een compleet verkeerd idee van wat kinderen leuk vinden. Na 2 dagen hebben kinderen het wel gezien op zo'n boerencamping. Dan weten ze wel hoe een koe en een kip er uit zien.
En dat melk niet uit een pak maar uit een koe en een ei uit een kip komt! :lol:
/quote]

echt waar ????????

Sanae82
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jun 2017 13:20

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Sanae82 »

We hadden van af 1 mei t/m 5mei een vakantie geboekt bij het zilverstrand. Rechtstreeks via oostappen geboekt en volle pond betaald zou je denken dat service en huisje in oorde moeten zijn.
Vanaf eerste uur dat we daar aan kwamen begonnen de klachten. Kregen een probleem huisje wat een medewerker zelf bevestigd heeft.
Elke keer hadden we geen warm water dan waren het de kookpitten die het niet deden wc lekte huisje was goor en niet compleet.
En het ergste we kregen een kapotte thee pot waar ik min hand aan heb gesneden en diepe snee wond had en litteken aan over heb gehouden.
Dien je klacht in wordt je gewoon niet serieus genomen. Er wordt niet eens gekeken naar de klacht.
En bel je beloven ze je terug te bellen ook niet.

Zwembad was een kindje bijna verdronken die niet kon zwemmen en badmeesters hadden gewoon niks in de gaten. Was een midweekje vol stress. Mijn hand moest 3 dagen in verband mocht niet nat gemaakt worden nou koken en zwemmen met kinderen zat er niet in. Vakantie van kinderen werd verpest hebben alleen maar meer kosten moeten maken omdat ik niks kon met een hand.
Kom je bij de bali zegt medewerker ik geef het door aan hoofdkantoor en vervolgens wordt er tegen mij gezegd u heeft een kop koffie gehad gratis ter compensatie nou sorry kop koffie die koop ik zelf heb niet 280voor midweekje betaald om thuis te zitten en niks kunnen doen. En als ik ze bel is is het sorry mevrouw zaak s afgehandeld. En nu zoek ik iets waar ik de klacht weer i kan dienen want oostappen zelf doet niks.

Sanae82
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jun 2017 13:20

Re: Oostappen groep, waardeloze organisatie !

Ongelezen bericht door Sanae82 »

Super bedankt voor je reactie ga ik zekerdoen

Gesloten