LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oostappen zilverstrand

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Sanae82
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jun 2017 13:20

Oostappen zilverstrand

Ongelezen bericht door Sanae82 »

We hadden van af 1 mei t/m 5mei een vakantie geboekt bij het zilverstrand. Rechtstreeks via oostappen geboekt en volle pond betaald zou je denken dat service en huisje in oorde moeten zijn.
Vanaf eerste uur dat we daar aan kwamen begonnen de klachten. Kregen een probleem huisje wat een medewerker zelf bevestigd heeft.
Elke keer hadden we geen warm water dan waren het de kookpitten die het niet deden wc lekte huisje was goor en niet compleet.
En het ergste we kregen een kapotte thee pot waar ik min hand aan heb gesneden en diepe snee wond had en litteken aan over heb gehouden.
Dien je klacht in wordt je gewoon niet serieus genomen. Er wordt niet eens gekeken naar de klacht.
En bel je beloven ze je terug te bellen ook niet.

Zwembad was een kindje bijna verdronken die niet kon zwemmen en badmeesters hadden gewoon niks in de gaten. Was een midweekje vol stress. Mijn hand moest 3 dagen in verband mocht niet nat gemaakt worden nou koken en zwemmen met kinderen zat er niet in. Vakantie van kinderen werd verpest hebben alleen maar meer kosten moeten maken omdat ik niks kon met een hand.
Kom je bij de bali zegt medewerker ik geef het door aan hoofdkantoor en vervolgens wordt er tegen mij gezegd u heeft een kop koffie gehad gratis ter compensatie nou sorry kop koffie die koop ik zelf heb niet 280voor midweekje betaald om thuis te zitten en niks kunnen doen. En als ik ze bel is is het sorry mevrouw zaak s afgehandeld. En nu zoek ik iets waar ik de klacht weer i kan dienen want oostappen zelf doet niks.

NeoDutchio
Berichten: 12338
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Oostappen zilverstrand

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Heeft de geschillencommissie niet geholpen dat u opnieuw de vraag stelt hier? viewtopic.php?f=20&t=131137&p=2404605#p2404605

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Oostappen zilverstrand

Ongelezen bericht door crazyme »

Even voor mijn beeldvorming : hoe kan die theepot nu zo beschadigd zijn dat u daar uw hand aan openhaalt ?
Zo'n schade moet je dan toch zien ?
(En had ook opgemerkt moeten worden door de schoonmakers)

stofzuigertje

Re: Oostappen zilverstrand

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Deze met hoge prijzen is op vakantieveilingen vaak in de aanbieding, 99% heeft korting gehad door even te zoeken.
1~5 mei was lastige periode maar ook toen was rond de €100,- mogelijk.
Vooral last minute aanbiedingen want zelden zitten ze 100% vol.

Ook is het belangrijk hoe je klaagde en welke tijd, soms erg druk en op rustige momenten doen ze het gelijk.
En die pot, eerst kijken dan thee zetten... en de pot kan vaak gelijk geruild worden als stuk.

en belangrijkste, wij veroorzaken vaak defecten die we niet melden dus eigenlijk vaak eigen schuld van huurders.
Schoonmakers en medewerkers doen hun best maar soms gaat er zoveel fout....

Gesloten