LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overboeken boeking Landal naar volgend jaar kan niet, kan dit zomaar?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Heks1961
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2020 11:55

Overboeken boeking Landal naar volgend jaar kan niet, kan dit zomaar?

Ongelezen bericht door Heks1961 »

Mijn vriendin en ik zouden 9 november 2020 naar Limburg gaan in een huisje van Landal.
Nu vinden wij het toch niet zo safe om toch te gaan.
Gisteren heb ik geprobeerd de datum over te boeken naar volgend jaar april.
Dit wordt niet geaccepteerd omdat het te kort dag is. Ook werd er mij gezegd aanstaande dinsdag af te wachten met de persconferentie Het is immers veilig om naar Limburg te komen werd er ook gezegd.
Heb nog gezegd dat wij ons er niet fijn bij voelen en dit daarom uit te stellen.
We konden iemand anders in het huisje laten maar overboeken naar volgende jaar kan niet. En als wij er helemaal vanaf zien dan zijn we ons geld kwijt want dan krijgen we helemaal niks.

Kan dit zomaar?

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Overboeken boeking Landal naar volgend jaar kan niet, kan dit zomaar?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ja, dat kan zomaar. U hebt een huisje geboekt, dat huisje is er en u mag gewoon dat huisje in. U bent diegene die de overeenkomst wil aanpassen en dat kan alleen op de voorwaarden die u samen overeen gekomen bent.

sake1987

Re: Overboeken boeking Landal naar volgend jaar kan niet, kan dit zomaar?

Ongelezen bericht door sake1987 »

Wij zijn vrijdag net terug gekomen van een midweek Landal Volendam,
De huisjes waren gewoon beschikbaar, zonder beperkingen.
Echter alle horeca is to go, dus koffie to go met gebakje gebruiken op een openbaar bankje en maaltijden ophalen laten bezorgen.
Een aparte beleving, maar was ook wel weer leuk.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Overboeken boeking Landal naar volgend jaar kan niet, kan dit zomaar?

Ongelezen bericht door Brahms »

breien schreef:
01 nov 2020 17:40
U mag van Landal gewoon gebruik maken van het huisje. Ik zou niet weten wat er onveilig aan is.
Het is waarschijnlijk zelfs een heel veilige optie, lekker samen in een huisje. Wat is er onveilig aan ?

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Overboeken boeking Landal naar volgend jaar kan niet, kan dit zomaar?

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

u kunt gewoon gaan dus landall houd zich aan de afspraak, u hebt geboekt en wil nu annuleren dat komt voor uw risico....

Gesloten