LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roompot vakanties

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
k.van hees

Roompot vakanties

Ongelezen bericht door k.van hees »

Hallo,

Wij zijn op 20 februari 2004 aangekomen op het roompot park Zeebad in breskens. Wij waren met 4 gezinnen en hadden daar twee 2 onder 1 kap huisje naast elkaar.
Bij aankomst en controle bleek dat het huisje vuil was, aangezien dat de receptie al dicht zat. hebben wij dit zaterdag gelijk gemeld.
Dit zou worden aangetekend.
Wij hebben op een paar dingen na: Zwembad ging om 11.00 uur open en om 18.00 uur dicht dit is leuk zoals wij dat hadden met 2 kinderen een kindje van 9 maanden en een van anderhalf die om toer beurten slapen en dan geen tijd over laten om te gaan zwemmen.
Maar even terug naar het verhaal:
Bij vertrek hebben wij nog gemeld dat er een aantekening zou zijn gemaakt over de huisjes dat die niet schoon waren.
Schhonmaak was niet verplicht wel borg.
Na thuiskomst kregen wij op woensdag een brief waarin stond dat wij geen borg terug zouden ontvangen.
Omdat de huisje niet voldeden aan de eisen die waren gesteld voor de schoonmaak.
Alles was schoongemaakt en volgens hun was er niet aan het huisje gedaan. Er kwam een lijst met wat er allemaal niet klopte daar sloeg je gewoon van achterover.
Vloeren niet goed, bedden niet afgehaald terwijl dat wel was gebeurd.
Als men dat zo iedere week dat met de mensen op het park, de borg inhouden dan wordt men schatrijk.
Men advies ga niet naar De Roompot of het Zeebad.
Want bij roompot wordt er toch maar gezegd wij regelen alleen maar het verhuur.

Naar boven

Gast

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door Gast »

Roompot is inderdaad een verkooporganisatie (is Landal in feite ook) die alleen maar het verkooptraject doet. Om het wat te professionaliseren hangen er op het park diverse Roompot-vlaggen en zo waar tref je ook in Roompot-stijl gekleed personeel aan. Verder is vrijwel alles uitbesteed aan derden. Roompot vangt een bedrag voor de verhuur en lacht zich verder dus kapot: geen risico's voor hun.

Batsio

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door Batsio »

het komt op mij over als een slimme manier om extra geld te verdienen :evil:
door te zeggen dat de huisjes vies zijn en mooi de borg in te houden

zeebad sucks

hoeve

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door hoeve »

wij zijn afgelopen zomer ook op camping geweest en inderdaad
voor de recreatie hoef je niet veel van te verwachten wandt inderdaad
het zwembad gaat pas om 11.00 open en om 18.00 weer dicht en als er een keer wat te doen is voor het recreatie team dan is het restaurant ook nog eens gesloten. dus voor een hapje eten hoef je dan niet te gaan.
Net als de frituur gaat om 15.00 open en 20.00 weer dicht.
en er was ook niets voor de jeugd avonds te doen.

resp001357783

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door resp001357783 »

Op de schoonmaak van huisjes of caravans van vakantieparken kan je een heleboel kanten op.Zoals ik weet hebben ze 15 tot 20 minuten tijd om dit verkuuropject schoon te maken bij normaal gebruik is dit bijna al niet te redden laat staan bij een opject waar ze nogal een puinhoop hebben achtergelaten zoals: vaat niet afgewassen asbakken vol dekens in een hoek gegooid gasstel vies koelkast niet schoon ga zo maar door. Nu wil ik beslist niemand goedpraten maar vaak licht dit wel bij de verhuurders zelf een groote zooi bij achterlaten van gehuurd opject deze mensen zouden ze achteraf een naheffing moeten geven dit doen ze vaak thuis ook niet. Verder moeten de nieuwe huurders daar niet de dupe van zijn die behoren in een schoon opject te verblijven. Ik kan iedereen dan ook aanraden maak foto,s als er iets niet goed is ook bij het weggaan.

purpelfly

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door purpelfly »

Ik wilde toch ff melden dat wij zomer 2003 een GEWELDIGE :D :D :D :D vakantie hebben gehad op camping de roompot,alles goed verzorg en er was iedere avond iets anders georganiseerd in het cafe helemaal top :D

Batsio

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door Batsio »

Fly het gaat over de organisatie de Roompot
niet over camping de Roompot

Gast

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door Gast »

Ja nu zie ik het ook.

Gast

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door Gast »

wij gaan al jaren naar weerterbergen in limburg (nu sinds 2 jaar ook roompot) en hebben daar al menige vakantie doorgebracht. De schoonmaakkosten vind ik wel hoog, is niet verplicht maar als je een hond meeneemt wel. Ik heb altijd zelf schoongemaakt en dat is schoner als dat de werksters t daar doen moet ik zeggen!
Verder zijn wij alleen maar positief over dit park! Er wordt veel georganiseerd (ok moet je wel voor betalen maar waar is dat nu tegenwoordig niet), ruime huisjes en schitterende omgeving!

Gast

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe is het nu met de criminaliteit gesteld daar :?:

Gast

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door Gast »

In het verleden hadden ze dacht ik nog al veel last van criminaliteit. Opzich niks raars natuurlijk, het ligt ook aan de rand van een stad (Weert) dacht ik. Dus heb je al snel last van ongenodigde gasten die even langskomen :?

Jeffrey

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Roompot is over het algemeen vrij goed! Wil je verder praten? www.cpfriends.nl.tt het bungalowparkforum...

Gast

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door Gast »

In het verleden hadden ze dacht ik nog al veel last van criminaliteit. Opzich niks raars natuurlijk, het ligt ook aan de rand van een stad (Weert) dacht ik. Dus heb je al snel last van ongenodigde gasten die even langskomen
wij komen er vanaf de opening zo'n 16 jaar geleden en hebben er zelf nooit last van gehad. Er is een tijd geweest dat de jeugd uit weert naar de disco op t park kwamen maar dat is niet mogelijk, je moet nl je zwembadkaartje meenemen om binnen te komen

Gast

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door Gast »

Opzich wel een goede inkomsten bron als de jeugd uit Weert naar hun disco gaan, jammer dat ze dat nu onmogelijk hebben gemaakt. Maar het zal wel nodig zijn.

clausie

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door clausie »

nou,wat jezegt over schoonmaak edg. Wij zijn naar de Oostappen-camping geweest in Asten-Ommel.Nou deze camping is echt zijn 5 sterren niet waard. Verrotte caravan, slechte hygiene, slechte voorzieningen, slecht animatieteam en animatieprogramma, personeel verre van vriendelijk en ga zo maar door. Onze vakantie waar wij ons op verheugd hadden was een doffe ellende. En dat voor 1200 euro voor twee weken. Gewoon belachelijk en was daarom wel nieuwsgierig of hierover nog meer klachten waren, bij meerdere mensen.

KarinV

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door KarinV »

Ik ben deze week voor de eerste keer naar Weerterbergen geweest. Vond het best aardig, maar het was wel de laatste keer. Alles was erg duur (maar dat is overal zo natuurlijk, maar 1 euro voor een spel airhockey van 2 minuten vind ik toch heel veel), sommige dingen waren al niet meer te krijgen zoals appelgebak, poolbiljart was duur en stond totaal verkeerd opgesteld. Daarbij best wel veel geluidsoverlast: huisjes die erg gehorig zijn, gras dat 's morgens om half 9 gemaaid wordt en heel, heel veel laagvliegende F16's. Overdag is niet zo'n ramp, maar 's avonds om half 12 vind ik toch minder. Nu weet ik wel dat dat niet aan Roompot zelf ligt, maar adverteer dan niet dat je daar lekker tot rust kan komen, want dat kan niet echt. Nee, voor mij geen Weerterbergen meer.

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

Nee zo te lezen is er weinig rustgevends aan. Ik heb jaren in de buurt van een vliegbasis gewoond en ken het geluid van de F-16 bedankt voor de tip.

mona

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door mona »

Wij kregen een gratis midweek aangeboden op de weerterbergen en hebben enorm genoten van het mooie park en de omgeving.

We vonden de bungalow goed en het personeel vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar, geluidsoverlast hebben we niet gehad wel veel mooie natuurgeluiden en eekhoorns om het huis.

fottens

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door fottens »

Wij zijn al 2x bij hetzelfde Zeebad geweest, 1x in huisje met 8 personen en 1x op camping met 3 personen( in 2001 en 2002). En ik kan niet zeggen dat het er smerig was of zo. We hadden een net huis en de service was ook goed. Wij zijn al vaker in huisjes van de Roompot geweest. Het enige wat bij ons wel een keer was is dat de aanbieding van een 3daags eten niet opgenomen was. Maar dat was het enige.

truusje

Re: Roompot vakanties

Ongelezen bericht door truusje »

Afgelopen herfstvakantie in de Roompot /Kamperland geweest.In een mooie luxe bungalow(6-pers) aan het water.Het was netjes en een prachtig uitzicht.Maar dat is ook het enigste positieve.Voor pubers is er weinig te beleven,hebben zich vaak verveeld.Ok het weer zat ook niet mee maar had toch veel meer van het park verwacht,en zeker voor dat geld!! Ruim 800euries voor 1 week!We zijn een ervaring rijker maar nooit weer.Port Zelande was goedkoper en veel meer te doen. :oops:

Gesloten