Schoonmaakkosten Booking.com

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Schoonmaakkosten Booking.com

Ongelezen bericht door Lady1234 »

juliomariner schreef:
03 jul 2023 20:58
1 keer wil niet zeggen dat dit altijd zo is.
Nee, inderdaad, maar de keren daarvoor dat we bij Centerparcs waren, was het ook niet echt schoon, maar toen bar. Dus we waren genezen.

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Schoonmaakkosten Booking.com

Ongelezen bericht door juliomariner »

Snap ik. Geen ervaring met Centerparcs maar wel met Landal, Europees en Roompot. Over het algemeen voldoende goed schoon. 1 keer niet schoon bij aankomst bij Europarcs. Direct gemeld en goed opgepakt. Dus over algemeen goed tevreden.

HandigeHarrie
Berichten: 1377
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Schoonmaakkosten Booking.com

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Booking kan in hun systeem inbouwen dat de verhuurder alle bijkomende zaken moet aangeven zoals lakens: wel/niet inbegrepen of bij te huren; eindschoonmaak: wel/niet inbegrepen etc.
Zelf vind ik het irritant dat vaak onduidelijk is of "eenpersoonsbedden" stapelbedden zijn. Als je met 4 volwassenen bent en niet het "standaardgezelschap" met 2 kindertjes dan tast je in het duister. Bellen levert ook vaak niks op of: "sommige huisjes hebben stapelbedden, andere niet" maar die kan je dan niet claimen, je moet maar afwachten welk huisje je krijgt.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Schoonmaakkosten Booking.com

Ongelezen bericht door BL2 »

Lady1234 schreef:
03 jul 2023 19:32
Die schoonmaakkosten zijn gewoon een verdien model, want schoongemaakt wordt er niet.
Dat jij ooit een vies huisje hebt getroffen zegt natuurlijk helemaal niets. Door de jaren heen in heel wat huisjes gezeten, in vele parken van verschillendeverhuurders, eigenlijk altijd keurig netjes en schoon.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Schoonmaakkosten Booking.com

Ongelezen bericht door Lady1234 »

BL2 schreef:
04 jul 2023 10:52
Lady1234 schreef:
03 jul 2023 19:32
Die schoonmaakkosten zijn gewoon een verdien model, want schoongemaakt wordt er niet.
Dat jij ooit een vies huisje hebt getroffen zegt natuurlijk helemaal niets. Door de jaren heen in heel wat huisjes gezeten, in vele parken van verschillendeverhuurders, eigenlijk altijd keurig netjes en schoon.
Bofferd. 😁

FamVissertjes!
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jun 2023 19:22

Re: Schoonmaakkosten Booking.com

Ongelezen bericht door FamVissertjes! »

het kan nog vreemder:
Bij DanCenter (gisteren een item bij Max Vakantieman hoe slecht deze organisatie is), daar vragen ze
114 Euro schoonmaakkosten voor een oud stoffig appartement,
18 Euro voor lakens PP
en dan moet je ook nog betalen voor de electriteit die je hebt verbruikt gedurende je verblijf.

Moneyman
Berichten: 30118
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Schoonmaakkosten Booking.com

Ongelezen bericht door Moneyman »

FamVissertjes! schreef:
18 jul 2023 10:25
het kan nog vreemder:
Bij DanCenter (gisteren een item bij Max Vakantieman hoe slecht deze organisatie is), daar vragen ze
114 Euro schoonmaakkosten voor een oud stoffig appartement,
18 Euro voor lakens PP
Wat is daar “nog vreemder” aan?
FamVissertjes! schreef:
18 jul 2023 10:25
en dan moet je ook nog betalen voor de electriteit die je hebt verbruikt gedurende je verblijf.
Alweer: ja, en? Niets mis mee.

WeerIemandanders
Berichten: 287
Lid geworden op: 09 mei 2023 14:01

Re: Schoonmaakkosten Booking.com

Ongelezen bericht door WeerIemandanders »

FamVissertjes! schreef:
18 jul 2023 10:25
het kan nog vreemder:
Bij DanCenter (gisteren een item bij Max Vakantieman hoe slecht deze organisatie is), daar vragen ze
114 Euro schoonmaakkosten voor een oud stoffig appartement,
18 Euro voor lakens PP
en dan moet je ook nog betalen voor de electriteit die je hebt verbruikt gedurende je verblijf.
Ik had gisteren bij je gereageerd met een link naar de voorwaarden waarin in elk geval is aangegeven dat de kosten voor electriciteitsgebruik altijd achteraf wordt betaald. Ook staat hierin heel veel over de schoonmaak.
Bovendien is 18 euro per persoon voor beddengoed niets teveel, dat betaal je gemiddeld bij een ander park ook.

Peter PJ
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 okt 2023 13:04

Re: Schoonmaakkosten Booking.com

Ongelezen bericht door Peter PJ »

Dat is wel vreemd inderdaad. Zeker aangezien het niet bij de boeking zelf zichtbaar was, maar pas later via mail bekend werd gemaakt. Ik heb zelf ook een paar keer via booking.com geboekt en dit nog nooit meegemaakt. Ik denk dat booking.com hier zelf weinig mee te maken heeft en dit puur aan dat vakantiepark ligt, maar je kan het beste even bij booking.com zelf informeren of dit toegestaan is volgens hun voorwaarden.

Asamsam
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2023 16:53

Re: Schoonmaakkosten Booking.com

Ongelezen bericht door Asamsam »

Ik ben nu al 3 maanden op mijn geld aan ht wachten van Booking.com ze beloven heel veel maar je krijgt niets terug ik heb alle facturen opgestuurd
Ik weet niet hoe vaak ik het callcenter heb gebeld wachten wachten wachten en maar wachten.ben nu nog aan het wachten.😡😡😡

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Schoonmaakkosten Booking.com

Ongelezen bericht door Jablan »

Terugbetalingen gaan via de Backoffice en daar is fors op bezuinigd. Verder heeft Booking een nieuw systeem in gebruik genomen, wat voor nog meer vertraging heeft gezorgd (en voor een kleiner aantal boekbare accommodaties op de site).
Samengevat: drie maanden geduld is lang, helaas zul je nog langer moeten wachten.

Sonja1967
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2024 14:03

Re: Schoonmaakkosten Booking.com

Ongelezen bericht door Sonja1967 »

Herfst 2023 5 nachten geboekt, huisje in Denemarken. Geboekt via booking.com, betaling rechtstreeks Dancenter. Bij boeking werd aangegeven 3 slaapkamers, 6 bedden. We waren met z'n vijven. Bij aankomst 2 slaapkamers, 4 bedden, slaapbank in een soort van tv kamer zonder matras of laken. Smerig!!! Iedereen zit er met de zweetvoeten op, honden, wijn morsen enz enz en dan moeten we daar op slapen? Als dit in de advertentie had gestaan, hadden we niet geboekt. Na veel klagen bij Dancenter en booking.com bots je tegen een gigantische muur van onrecht, want blijkbaar is het een zeer goed uitgedacht juridisch concept waar je als hardwerkende consument geen speld tussen krijgt. Incassobureaus die niets kunnen doen, ga maar naar een advocaat wordt er dan gezegd. Are you kidding me....

Plaats reactie