LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vakantieparken

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
rachelle

vakantieparken

Ongelezen bericht door rachelle »

wWj hebben geboekt bij roompot soeten haert in renesse
Wij betalen al schoonmaakkosten en nu wij een hond meenemen moeten wij nog eens extra 63 euro schoonmaakkosten betalen plus 7dagen a 4 euro
Ik heb aangeboden alles zelf schoon te maken(doen wij altijd)
maar dit werd niet geapcerteerd
Ik vind dit gewoon belachelijk je betaald al zo veel
Groeten van Henny

veel

Re: vakantieparken

Ongelezen bericht door veel »

En hoeveel waren die andere schoonmaak kosten?

jermen
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 jan 2004 21:16

Re: vakantieparken

Ongelezen bericht door jermen »

Hoi

Er zijn meerdere parken die extra berekenen voor schoonmaakkosten als je een huisdier meeneemt.
Op zich niet vreemd want er is vaak meer schoonmaakwerk.
En veel parken laten niet meer zelf schoonmaken doordat iedereen een andere standaard heeft van schoonmaken ze kunnen dus niet van te voren weten of iemand dan ook wel goed schoonmaakt dus ook dat vind ik niet vreemd.
gr jermen

Gast

Re: vakantieparken

Ongelezen bericht door Gast »

Dat zal best Jermen, maar dan moet men dat wel van te voren zeggen!

jermen
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 jan 2004 21:16

Re: vakantieparken

Ongelezen bericht door jermen »

Hoi

Ja maar als mensen niet aangeven dat ze een hond meenemen dan is dat ook wel een beetje de fout van degene die naar zo'n park toegaat toch?
Als je er dan later meekomt is het dus niet vreemd dat je bovenop de normale schoonmaakkosten ook nog de extra schoonmaakkosten betaald.

gr jermen

Gast

Re: vakantieparken

Ongelezen bericht door Gast »

Als je aangeeft bij boeking dat je een hond meeneemt is de schoonmaak bijna altijd verplicht, dit staat ook in de gids.
De vraag is of je het hebt aangegeven bij boeking, zo niet, dan is het logisch dat ze het doorberekenen het staat immers in de gids.
Dus helaas gewoon betalen, of een bungalowpark zoeken wat niets extra´s berekend hiervoor.

Ine

espana
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 dec 2004 12:11

Re: vakantieparken

Ongelezen bericht door espana »

Mevrouw Rachelle,

waarschijnlijk heeft u de brochure niet goed gelezen. Op blz 18 van de brochure staat de eindschoobnmaak verplicht is!

Het kan dus nooit zijn dat u 2 x schoonmaak kosten heeft moeten betalen!!!

En belachelijk is het niet, ik heb contact gehad met roompot.
De reden dat ze het verplicht stellen is omdat het in het verleden tot klachten heeft geleid dat vroeger mensen het zelf altijd deden en toch de boel vies achterlieten!

Gast

Re: vakantieparken

Ongelezen bericht door Gast »

Jermen, je moet toch bij het boeken al aan geven dat je een hond meeneemt! Bij sommige parken mag je je niet eens een huisdier meenemen, dus lijkt mij dat je dat wel eerst goed bekijkt of navraagd!

Maar dat je dan nog extra schoonmaakkosten moet betalen omdat je een huisdier meeneemt vind ik toch raar. De meesten houden dat toch zelf ook wel schoon tijdens het verblijf.

jermen
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 jan 2004 21:16

Re: vakantieparken

Ongelezen bericht door jermen »

Hoi Gast

Dat kan jij wel denken dat iedereen het zelf wel schoonhoud maar zo zit de wereld dus schijnbaar niet in elkaar daarom dus de verplichte schoonmaakkosten
groetjes jermen

espana
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 dec 2004 12:11

Re: vakantieparken

Ongelezen bericht door espana »

En bij een aantal organisaties waaronder ook Roompot geldt ook nog dat als je je huisdier later aanmeldt dat dit weigering tot het park als gevolg kan hebben, zonder recht op restitutie!

Heeft u trouwens een klachtenbrief gestruurd??

Gast

Re: vakantieparken

Ongelezen bericht door Gast »

waarom een klachtenbrief!!!!!
Voorlopig staat het gewoon in de gids, en ook weten we nog steeds niet wanneer de kosten aan Henny/rachelle zijn dgg.
Want ze heeft nog steeds niet zelf gereageerd op alle vragen.

Graag reactie

Gesloten