LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veel te duur uit met het boeken via de Roompot-site.

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Variant98
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2010 12:54

Veel te duur uit met het boeken via de Roompot-site.

Ongelezen bericht door Variant98 »

Ik heb onlangs een midweek Roompot op Weerteberg geboekt wat ik over het algemeen een leuk park vind. Het is wat oud allemaal, maar dat maakt het ook weer leuk want luxe heb ik thuis genoeg. Dit is niet zozeer en klacht, maar een opmerking. Het boeken heb ik via de Roompot-site gedaan en dacht hiermee voordelig uit te zijn. Helaas heb ik er niet bij stilgestaan om dit via de site Bungalows.nl te doen want in dezelfde periode en accomodatie ben je € 60,- goedkoper uit en gelden dezelfde voorwaarden. Ik heb hierover de Roompot aangeschreven en krijg als antwoord dat er net zoals met winkels prijsverschillen voor kunnen komen. € 60,- vind ik nogal een prijsverschil. Bij een verschil van een paar euros kan ik nog wel leven, maar dit vind ik toch echt geldklopperij van de Roompot. Ik kan niemand anders dan mijzelf de schuld geven want ik ben diegene die via de Roompot-site heeft geboekt. Mijn tip is dan ook om eerst bijvoorbeeld de Bungalows-site te raadplegen en dan te vergelijken met de Roompot-site. De Roompot heeft in deze meer zoiets van "eigen schuld, dikke bult".

EnyaMae
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 aug 2009 21:10

Re: Veel te duur uit met het boeken via de Roompot-site.

Ongelezen bericht door EnyaMae »

Ik geef Roompot groot gelijk. Zover ik weet heeft de organisatie achter Bungalows.nl niets met Roompot te maken. Die bepalen hun eigen prijzen. Jij bent akkoord gegaan met de prijs die Roompot vroeg. Jammer maar helaas.

pieter999
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2010 11:35

Re: Veel te duur uit met het boeken via de Roompot-site.

Ongelezen bericht door pieter999 »

Nou dat is mooi om te weten! was van plan om deze zomer daar te verblijven voor een week met paar vrienden.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Veel te duur uit met het boeken via de Roompot-site.

Ongelezen bericht door berndv »

Variant98 schreef: De Roompot heeft in deze meer zoiets van "eigen schuld, dikke bult".
En ik denk dat bijna iedereen dat heeft. Prijzen kunnen nu eenmaal verschillen via verschillende winkels. En het is niet heel gek dat je bij een extern bedrijf minder betaald dan rechtstreeks bij de directe verhuurder.

zwartemuis
Berichten: 15
Lid geworden op: 05 jun 2010 12:55

Re: Veel te duur uit met het boeken via de Roompot-site.

Ongelezen bericht door zwartemuis »

Ik baal er gewoon van dat er zo'n verschil in zit. Je ziet een aanbieding van E 59 en je bent uiteindelijk nog E 200 kwijt inclusief boekingskosten, lakenpakketten, energietoeslag, etc. kunnen ze niet net zoals bij vliegtickets all in prijzen laten zien?

renescholte
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 nov 2010 13:36

Re: Veel te duur uit met het boeken via de Roompot-site.

Ongelezen bericht door renescholte »

de prijsverschillen is heel makkelijk uit teleggen: bungalows.nl koopt een bepaald gedeelte in via roompot voor een gunstige prijs dat gebeurt gewoon overal! dat is het zelfde met vergelijken van de diverse touroperators voor zonvakanties! de een heeft de accommodatie voordeliger ingekocht als de ander.

Voila de uitleg!

Met reislustige groeten,

De mobiele reisadviseur

Gesloten