LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] World Wide Bookers (goldcard / hotelwaardecheque).

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Amyl
Berichten: 356
Lid geworden op: 29 dec 2009 15:21

World Wide Bookers (goldcard / hotelwaardecheque).

Ongelezen bericht door Amyl »

Afgelopen juni hebben wij via een aanbieding bij world wide bookers een tripje geboekt. De telefoniste adviseerde ons hierbij voor een half jaar een goldcard te kopen, omdat we dan extra korting zouden ontvangen. Wij hebben meermaals gevraagd of het hier geen abonnement betrof en dat wij alleen voor de afgesproken periode een kaart wilden ontvangen. Dit werd meermaals mondeling toegezegd. Na ontvangst van de reserveringsbevestiging, waarop stond dat de kaart automatisch verlengd zou worden zonder wederopzegging, hebben wij nogmaals gebeld. Volgens de telefoniste was alles in orde, zou de kaart gewoon automatisch verlopen, dat had zij geregeld, wij hoefden geen schriftelijke opzegging te sturen. Hiermee in goed vertrouwen accoord gegaan, hebben wij nu alsnog een stilzwijgende verlenging gekregen en is er geld zomaar afgeschreven (50 euro voor een boekje met kortingsbonnen en een nieuwe kaart). Nog mooier is dat er in de algemene voorwaarden van de douglasreis niets over deze kaart staat en dat er op de site van het bedrijf niets staat over deze actie. Dat valt vies tegen, als het anders afgesproken is en zeker als je al besloten had om nooit meer bij dit bedrijf te boeken, omdat de acties in de folders absoluut niet overeenkomen met de realiteit (5 min van het centrum, maar dan 15 min met een taxi die je zelf moet betalen, gratis avondeten, maar dan krijg je lunch etc). Mooier is nog dat geen van ons ooit iets ondertekend heeft, maar blijkbaar mogen zij zich beroepen op een mondelinge toezegging, maar de consument niet, terwijl het één en hetzelfde gesprek betreft. Ik vind het ook spijtig dat een goed bedrijf als Douglas hun klanten koppelt aan dit soort mallafide bedrijven. Ik zag elders in het forum al veel klachten over dit bedrijf, dat ze zomaar geld afschrijven voor zaken waar je nooit om hebt gevraagd of nooit mee hebt ingestemd etc en dat ze daarna gewoon niet meer bereikbaar zijn. Ik heb nu maar om schriftelijke bevestiging van onze opzegging gevraagd en dit jaar heb ik dan een leuke folder van 50 euro om naar te kijken.

Aldus beste mensen; als je op vakantie gaat, blijf dan ver weg van world wide bookers en hun goldcard.

Gesloten