LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] catwatch/kattenoverlast

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

en dat is?

Karekiet
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:16

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door Karekiet »

Ha,ik heb al deze pagina's met plezier zitten lezen :D
Laat ik voorop stellen dat ik van ALLE dieren hou,dus óók van katten.Maar verder ben ik een hondenmens,en je raadt het al:mijn oudste hond had laatst bijna een kat te grazen in mijn tuin :D
Gelukkig voor iedereen greep ie naast,maar het is niet ondenkbaar dat ie er ooit wél een te pakken krijgt dus.
Waar ik me mateloos aan erger is de houding van katteneigenaren t.o.v. andere mensen die last hebben van ANDERMANS huisdier!Het is toch niet normaal dat ik,als niet-katteneigenaar zijnde,allerlei voorzorgsmaatregelen moet gaan nemen om te zorgen dat ANDERMANS huisdieren niet zomaar mijn tuin of huis komen binnen wandelen?
Ik zou die zelfde mensen die roepen dat de natuur van de kat is weleens willen horen/zien als ik mijn honden even bij hun in de tuin drop in plaats van dat ik ze aangelijnd uitlaat...en de rommel opruim!
Het is namelijk ook niet natuurlijk voor een hond om aangelijnd uitgelaten te worden;die lopen ook liever vrij rond hoor.

b.olsen

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door b.olsen »

suusje, die pestkop die onder jou naam schrijft , schrijft ook onder mijn naam , wat een eikel , want het berichtje hiervoor met mijn naam heb ik niet geschreven , en alle hondeneigenaren ruimen netjes de hondedrollen van de straat op ? ze beginnen zelf over de honden , terwijl het hier over de katten gaat , zoals ik al eerder zei, wij bieden het netjes bij de buren aan om de rotzooi van onze katten op te ruimen en we proberen ze zoveel mogelijk binnen te houden , en als de buren dan nog niet tevreden zijn , moeten ze zelf maar met een fatsoenlijke oplossing komen, dan kom je er samen meschien wel uit.

Karekiet
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:16

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door Karekiet »

ze beginnen zelf over de honden , terwijl het hier over de katten gaat , zoals ik al eerder zei, wij bieden het netjes bij de buren aan om de rotzooi van onze katten op te ruimen en we proberen ze zoveel mogelijk binnen te houden , en als de buren dan nog niet tevreden zijn , moeten ze zelf maar met een fatsoenlijke oplossing komen, dan kom je er samen meschien wel uit.
Beste B.Olsen,mijn berichtje gaat ook over katten.Even goed lezen.
Het gaat mij er om dat ik gewoon geen huisdieren van iemand anders in mijn tuin wil hebben en dat ik ook niet van plan ben om mezelf en mijn honden op te sluiten omdat een ander zo nodig een huisdier wil hebben dat bij anderen overlast veroorzaakt.
Mijn honden veroorzaken geen overlast,en als ze dat wél zouden doen ben ik daar op aanspreekbaar in tegenstelling tot een aantal katteneigenaren aangezien die vaak niet eens moeite doen om hun huisdier een bandje om te doen of te chippen of zo.
En daarbij....niet elke kat laat zich gewillig aanhalen/oppakken door een vreemde.Een flinke haal heb je maar zo te pakken,niet?
Kortom:als je je beest niet bij je kunt houden,neem er dan geen!

b.olsen

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door b.olsen »

onze katten hebben een bandje om, zijn gechipt, komen bij de meeste buren niet in de tuin(dankzij onszelf) , waar het ons om gaat is dat de meeste buren alleen maar over onze katten klagen, let wel , in ons rijtje van 6 woningen zitten 1 hond en 10 katten , die allemaal buiten komen , die van ons zijn het meeste binnen,(zijn de oudste van allemaal) ze worden ieder jaar netjes onderzocht door de dierenarts, krijgen hun inentingen , krijgen thuis meer dan genoeg te eten, zodat ze zo min mogelijk de behoefte hebben om bij een ander te bedelen, maar als de buren klagen en wij geven te kennen , wij zijn net thuis en ze zijn al de hele dag binnen, dan is het van ,oh, dat wist ik niet, niks geen sorry of zoiets, en dan gaan ze niet bij de andere kattenbezitters aanbellen , nee , ze gaan dan maar weer naar huis, en ik heb niks tegen honden, alle dieren zijn volgens ons lief, maar zoals ik al zei: het zijn gelukkig niet onze naaste buren, het is alleen wel zo ,dat als de klagers op welke manier dan ook , laten merken dat ze schijt aan ons hebben , dan is dat natuurlijk wederzijds, en als er kattenbelasting ingevoerd wordt dan betalen we dat meteen, ala minute, zijn wij meschien van het meeste gezeur af.

Gast

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

meschien :?:

b.olsen

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door b.olsen »

Net even nagekeken, het is "misschien".
Mijn taal is er na de BLO en 2 jaar dansles niet op vooruit gegegaan.

Gast

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Heb je wel je strik en fietsdiploma? :P

b.olsen

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door b.olsen »

nou, kwallebak , blijf je nu zo zielig doen door mijn naam bij jou berichten neer te zetten? ja, jongens want het berichtjevan (heb ik even nagekeken ) komt dus niet van mij mej.b.olsen maar van een ,zielig kinderachtig persoon, die er schijnbaar lol in heeft om lullig te doen.

lidi

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door lidi »

hahahhaha ik kan er wel om lachen.
hij is echt wel grappig.
Ik zit jullie met genoegen te lezen.
Ga zo door.
vr.gr.Lidi

Gast

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een raar wijf ben jij b.olsen!

Gast

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

wie zit hier nu echt waar ALLE topics zo te verzieken?
een kathatende broodfokker, die zich onder vele namen voordoet......broodjeaap....gast........looklikeangel (maar niet heus)

is er nog iemand die echt op deze topic kan reageren?
dus niet die 2 endezelfdepersoon onder viernamen die alles verziekt????

bjorg

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door bjorg »

hoezo, raar wijf, ten eerste ben ik geen wijf maar een vrouw , en voortaan schrijf ik niet meer onder b.olsen .dus die berichten komen niet meer van mij , wie weet waar je een catwatch kunt kopen?

Gast

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

tot nu toe ben je nog steeds gast. als je niet wilt dat iemand onder jou naam schrijft registreer je zelf dan

bjorg

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door bjorg »

heb ik al gedaan , nu kun je het verschil duidelijk zien . want hij of zij schrijft nu ook onder bjorg . alleen het verschil is bij mij staat er alleen een puntje op de j hij zet twee puntjes op de o erbij . dus bjorg met alleen een puntje op de j is de echte bjorg. als hij dat nu ook gaat doen dan bel ik radar op.

björg (voorheen b.olsen)

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door björg (voorheen b.olsen) »

Dit is mijn nieuwe naam op dit forum. Alle andere kunnen jullie vergeten. Ik ben de enige echte!

Gast

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

we geloven je als je inlogt :twisted:

Gast

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

waarom maken jullie je druk als inloggen zo eenvoudig is en meteen alle ellende en topicverziekers hun pret kan ontnemen.
is dat nou zo moeilijk? I*N*L*O*G*G*E*N*

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door bitchy »

er zijn ondertussen al verschillende onderwerpen naar de kl0te geholpen door mensen die een ander zijn naam gaan gebruiken
ik begrijp dat dat niet leuk is
maar als jullie jezelf nou ook eens registreren dan is dat probleem zo verholpen en kunnen die personen die wel inloggen ook weer normaal mee doen
de wel of niet geschreven berichten komen ondertussen mijn strot uit

pluisje
Berichten: 375
Lid geworden op: 27 feb 2005 16:26

Re: catwatch/kattenoverlast

Ongelezen bericht door pluisje »

heel mooi en nu maar hopen dat we allemaal weer door een deur kunnen en de rust weder keert........... :wink:

pluisje

Gesloten